חלוקת דולרים, כ"ד אדר ב' תשע"ו

צפו בקטעים מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מיום א', כ"ד תשרי תשע"ו אחרי תפילת המנחה.

שייגץ מנישואי ראביי רפורמי

בפורים תשל"ג, הרבי שליט"א מלך המשיח מוחה על ה"גזרה האיומה" מיהו יהודי. ראבייס רפורמים מסתמכים על חוק מיהו יהודי, מחתנים זוגות מעורבים (יהודי עם נוצריה רח"ל) עם כומר, בכנסיה, ומתפארים שהם מחזקים את העם היהודי. הכרזת שר הפנים בשנת 1970 שממשלת ישראל תקבל תעודת יהדות מכל קהילה בעולם בלי לבדוק, פתחה "קו יצור"...

חלוקת דולרים, י' אדר א' תשע"ו

קטעי וידאו מחלוקת הדולרים להוספה לצדקה, ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח ב770, יום א', י' אדר שני, לאחר תפילת המנחה.

הוא אחשוורוש מתחילתו ועד סופו

אחת מהשיחות ה"קלאסיות" על מגילת אסתר נאמרה בהתוועדות פורים תשל"ג, בשיחה השביעית, נעמד הרבי שליט"א מלך המשיח על הרש"י הראשון במגילה, קושר אותו לכל המגילה עד הפסוק האחרון, ודרך אגב, ב"מאמר מוסגר" מלמד לראשונה "נכסי צאן ברזל" של כל היהדות שחלקם נכתבו בליקוטי שיחות.

הרבי הקודם במרינה רושצ'ה, תרפ"ז

מתוך התוועודות פורים תשל"ג, הקול מההקלטה תואם על גבי הסרטה חתוכה במצלמה ישנה. הרבי שליט"א מלך המשיח מתחיל את השיחה הרביעית בהתוועדות אחרי עידודים אדירים ליוצאים מברית המועצות, ומספר על התוועדות פורים קטן תרפ"ז (1927) שבגללה נאסר הרבי הרייץ, היות שהוא דיבר שם במקום שורץ מרגלים באופן של "לא יכרע ולא ישתחווה". לצפיה.

אין קוראין את המגילה למפרע

חייב איניש לבסומי בפוריא עד דלא ידע, מסירת הנפש בפועל ברוסיה באותם ימים מול הנסיונות היותר קשים בשמירת תורה מתוך הרחבה בארצות הרווחה, הנסיונות בחינוך הבנים והבנות מצד השפעת חיי הרווחה בגלות, ועוד, בהוראת הבעש"ט שאין קוראין את המגילה למפרע, כי פורים זה לא מה שהיה פעם, זה מה שקורה עכשיו. וידאו מתורגם.

על התלמיד הכי קטן בתומכי תמימים

"פולע" כהן, עשה התוועדות ב-י' שבט [בבני ברק] ו"כטוב לב המלך ביין", אמר שפלוני בן פלוני [החזו"א] מקנא בתלמיד הכי קטן של תומכי תמימים בגלל שהוא לא למד חסידות, והיות שהוא נמצא בעולם האמת כעת, הוא יודע מה זה, במילא הוא מקנא בתלמיד הכי קטן מתומכי תמימים. הדואר של ארץ ישראל הרוויח סכומים עצומים ממכתבים אחד אחרי השני, שאיך יתכן לומר דבר כזה, שהוא מקנא, הרי ההוא "גדול שבגדולים", ופוסק, ויודע למוד, וכל ימיו ישב באהלה של תורה, ולא שייך לומר כך... וידאו.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה ג' אדר שני תשע"ו

בכתבה סרטון קטעים ממעמד חלוקת הדולרים ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח להוספה בצדקה לאחר תפילת מנחה, יום א', ג' אדר שני תשע"ו.

נמצאים בזמן השיא צריך רק מעשה קטן אחד

כלו כל הקיצים, נמצאים ב"זמן השיא" לקבלת פני משיח צדקנו, חסר רק מעשה קטן אחד, שכל אחד יחשוב, אבל לא רק יחשוב, גם ידבר על זה, חוץ ממה שהוא אומר זאת בתפילה "את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח" .. כי תשא את ראש בני ישראל"

היו חיילות שבויות מלחמה רח"ל במלחמת יום הכיפורים

אחרי ניצחון היהודים בנושא גידול הזקן בצה"ל, יש מקום לחזור ולהזכיר את העוולה שנגרמת לצה"ל ע"י גיוס בנות. אחד מאלופי צה"ל היוצאים אמר שהבנות בצבא הן מיותרות, ומהוות מעמסה. הכנסת הבנות ליחידות קרביות הצריכה הורדת רף האימונים. נשים פחות עמידות, מפגיעות באימונים נגרמים להן נזקים בלתי הפיכים גם באברים פנימיים. כולם מבינים שבצוללת לא שייך לצרף בנות לצוות.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה י"ב אדר א

להלן קטעי וידאו מחלוקת הדולרים ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח על מנת לתת את הדולר או חילופו לצדקה, אחר תפילת מנחה במרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק. יום א', י"ב אדר תשע"ו, לאחר תפילת המנחה.

חלוקת דולרים אחרי מנחה יום א', ה' אדר א' תשע"ו

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה של יום א', ה' אדר א' תשע"ו.

קטעים מחלוקת דולרים להוספה בצדקה ב770

עפ"י תשובת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש התקיימה חלוקת דולרים נוספת לאחר תפילת ערבית. (עקב כך שלא היו מספיק שטרות של דולרים בחלוקה שלאחר תפילת מנחה). וידאו של קטעים מהחלוקה.

השמועות על "שלום" מעוררות את התיאבון של גוים למלחמה

הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה במעמד חלוקת הדולרים למא רון נחמן לפני כ25 שנה, שהיום עוד יותר רלוונטיים. לפרסם בכ מקום, שכל השמועות, שרחמנא ליצלן, רוצים להחזיר איזה שטחים, אין להם כל יסוד, בהווה ובמעשה. ואדרבה, יחזיקו בכל השטחים האלו, וברוב שמחה, וזה יהיה מתוך שלום, ובדרכי נועם .. צריך להשאיר ביד ישראל את כל השטחים, כל הדיבורים על "שלום" אינם קשורים עם שלום כלל וכלל, אדרבה, דיבורים אלו מעוררים אצל הערבים את כל הענין של אינטיפדה וכל הדברים האלו שאינם רצויים כלל וכלל.

תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים

בדבר מלכות פרשת תרומה, הרבי שליט"א מלך המשיח מביא את המדרש שאין לך אחד מישראל שלא יצא ממצרים עם תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים. בסרטון זה הרבי מספר על אותם תשעים חמורים לובים בחמשה עשר בשבט תשמ"א.

שמחה הופכת גזר דין של בית דין של מעלה

בקשר ל60 ימי חודש אדר בו מרבים בשמחה, אנו מביאים בפירסום ראשון קטע משיחת הרבי שליט"א מלך המשיח, מיום ג' טבת תשמ"ו, בו הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר כמה משפטים באגרת התשובה, שלדור זה אין כח להתענות, ועל ידי שמחה ניתן לשנות גם גזר דין של בית דין שלמעלה.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י"ג ניסן תשע"ג

מעמד חלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בזאל הקטן 770 בית חיינו בית משיח, מיום א', י"ג ניסן תשע"ג

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • ל' שבט תשע"ג

מעמד חלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בבית הכנסת ובית המדרש 770 בית קדשנו בית משיח, מיום א', ל' שבט תשע"ג.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י"ג תשרי תשס"ט

מעמד חלוקת דמי חנוכה ודולר להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, ב-770 בית קדשנו, בית משיח, מיום א', י"ג תשרי תשס"ט.

דף 21 מתוך 21