• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי 591

המשך דברי הרבי שליט"א מלך המשיח מהוידאו היומי 590 טז סיון, בנוגע לאחד מידידי ליובאוויש שמנסה "להוריד" את הרבי שליט"א מלך המשיח מהמאבק בנושא תיקון חוק השבות, להכרה רק בגיור כהלכה: ..יש עכשיו תנועה חדשה, שכל אחד .. אם הוא מצהיר שהוא יהודי, מוכרחים לרשום אותו כיהודי ולקבל אוטומטית את כל הזכויות של היהודים לא רק בתור אזרח של ארץ ישראל, אלא בתור הכרה שהוא יהודי...
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המשך דברי הרבי שליט"א מלך המשיח מהוידאו היומי 590 טז סיון, לאחד מידידי ליובאוויטש שמנסה "להוריד" את הרבי שליט"א מלך המשיח מהמאבק בנושא תיקון חוק השבות, להכרה רק בגיור כהלכה: ..יש עכשיו תנועה חדשה, שכל אחד .. אם הוא מצהיר שהוא יהודי, מוכרחים לרשום אותו כיהודי ולקבל אוטומטית את כל הזכויות של היהודים לא רק בתור אזרח של ארץ ישראל, אלא בתור הכרה שהוא יהודי...

"וכפי שאמרתי קודם, עם אחד, תורה אחת, ואורח חיים אחד בחיי היום-יום. וחס ושלום לנסות לקלקל זאת ולהחדיר את המחלוקות הקיימות (בתוך העם היהודי) כאן בארצות הברית או באנגליה או בארצות אחרות ולהכניסם לארץ ישראל. 

אז יהיו מוכרחים להכיר בקונסטרוקטיבים, יהיו מוכרחים להכיר בריפורמים, יהיו מוכרחים להכיר בקונסרבטיבים. יהיו מוכרחים להכיר באורטודוקסים המודרנים, יהיו מוכרחים להכיר באורטודוקסיה עצמה, ואז, יהיו גם מוכרחים להכיר, - יש עכשיו תנועה חדשה, שכל אחד, ללא שום הבדלים, אם הוא מצהיר שהוא יהודי, מוכרחים לרשום אותו כיהודי ולקבל אוטומטית את כל הזכויות של היהודים לא רק בתור אזרח של ארץ ישראל, אלא בתור הכרה שהוא יהודי. זאת אומרת, שבהכרח לא יהיה שום הבדל בין כל גישות אלה.
אם תשאל רקונסטרוקטיבי , אם תשאל ריפורמי אודות רקונסטרוקטיבים, הוא יענה לך שהוא לא יכול להכיר בגיור של רקונסרוקטיבי! אותו דבר יענה לך קונסרבטיבי על אודות גיור של רפורמי, ואותו דבר, כפי שאמרתי קודם, אין לזה סוף.
וכך תצטרך לחלק את ארץ ישראל לא לשלוש תנועות, אלא כפי שאמרתי קודם, לאורתודוקסים, קונסרבטיבים, רפורמים, קונסטרוקטיבים, וכל אלו שיצהירו היום או מחר שהם יהודים"!
לאחר שהרבי שליט"א מלך המשיח "שוטף" אותו באריכות שחייבים להמשיך במאבק לתיקון חוק השבות בארץ, שיוכר רק "גיור כהלכה", עונה הנ"ל "יש לנו מטרה משותפת, אך דעותינו יכולות להיות שונות מעט... אבל אני מודה לך"
הרבי שליט"א מלך המשיח יודע שאותו אדם מגיע בשליחות הריפורמים, ועונה לו מיד "אני מקווה גם שליח שלי, לא רק שליח שלהם"...
והנ"ל עונה "אני אעביר את המסר שלך חזרה. תודה רבה".
פלייליסט סרטונים מתורגמים בעניין הגזרה האיומה "מיהו יהודי", שפוגעת בשלימות העם ובביטחון.
= = =
משיח בכיכר - ד' תמוז תשע"ו, 10.7.16, קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח בכיכר רבין ת"א, שעה 19:00
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

הוידאו היומי 580 ג' סיון

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...