בעקבות האירוע בטקסס: כוחות משטרה מתוגברים ב-770

בעקבות אירוע החטיפה בטקסס, הוחלט היום על תגבור האבטחה המשטרתית מול מרכז חב"ד העולמי - 770 בית משיח

י' שבט בבית משיח: גלריה מרהיבה מתפילת שחרית

כבכל שנה, בהגיע ליל י' שבט, שליח הציבור העובר מול התיבה בתפילות ערבית, שחרית ומנחה בבית הכנסת 770, הוא הרבי שליט"א מלך המשיח (בעקבות יום השנה להסתלקות רבי יוסף יצחק - חמיו של הרבי שליט"א מלך המשיח)

דעה / י' שבט אצל מלך המשיח

המוני חסידי חב"ד בדרכם אל ביתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, 770 בניו יורק, לקראת י' שבט הקרב ובא. מה כל כך מיוחד ביום הזה, ומדוע מטריחים את עצמם בחורים חב"דניקים צעירים בנסיעה באמצע השנה אל מעבר לים?

770: מאות אורחים נחתו הבוקר בבית משיח לקראת חג קבלת הנשיאות

מאות תלמידי ישיבות חב"ד בארץ הקודש נחתו בשעות האחרונות ב-770 בית משיח, לקראת חג קבלת הנשיאות - י' שבט. בימים הקרובים צפויים להגיע עוד אורחים רבים

זה היום עשה: התוועדות מיוחדת בל' סיוון ב770

התוועדות מיוחדת תתקיים ב770 בית משיח ביום רביעי או' ליום הבהיר ל' סיוון - יום בו נפתח 770 לאחר מספר חודשים בהם הוא היה סגור. האירוע יתקיים ב770 כשלפניו יתקיים שיעור גאולה ומשיח מיוחד בקונטרס בית רבינו שבבבל וריקודי שמחה. צפו במדעה המלאה.

התמימים יצילו את המצב

אך עמדו בכל בגבורה עילאית ובשמחה, לא ענו לכל המלעיגים והמצפצפים והוכיחו קבל עם ועולם שגם שהכל מתנדנד יש מקום אחד יציב. יש רבי בישראל! ואין הוא נכנס בהגבלות הטבע ואליו צמודים לגיון של מלך, חיילי בית דוד העומדים ראשונה במלכות אשר לא יזועו ולא יגורו מפני איש! • טור דעה מיוחד מאת אוהד בר סלע בעקבות סיום קבוצה תש"פ

הגלריה השבועית מ770 פ' תבוא תש"פ

"זמן הגאולה" מביא לכם את הגלריה השבועית במית חיינו 770 לפרשת תבוא, תש"פ

התמימים מעריכים: השי של התמימים לרב מאיר קבקוב

התמימים מעריכים: משלחת תלמידי התמימים קבוצה תש"פ העניקו היום לרב מאיר שיחי' קבקוב תמונה של הרבי מהודרת בצירוף מטבע מהרבי שליט"א מלך המשיח אותו הרבי חילק בחג חנוכה תנש"א. התמימים הביאו את השי המהודר בתור הוקרה על פועלו עבור התמימים בכלל ועבור תלמידי קבוצה תש"פ בפרט. לתמונה המלאה כנסו.

770 ייפתח לעשרה • המניין של הרבי שליט"א בחצר

בשורה טובה: היום הודיעו גבאי כי 770 בית משיח ייפתח למניין מצומצם של אברכים ותמימים. יש לציין כי ע"פ מענה הרבי שליט"א מלך המשיח התפילות, ההתוועדויות והחלוקות של הרבי שליט"א ימשיכו להתקיים בחוץ עד שיודיעו אחרת. צפו במודעת הוועד המסדר עם הפרטים.

תמונת היום: 770 בית משיח מוכן להתגלות!

תמונת היום: א' מגולשי האתר שיגר תמונות למערכת בהם רואים את 770 בית משיח ריק בעקבות משבר הקורונה אך מוכן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בקרוב ממש. צפו בתיעוד.

תלמידי התמימים ב770 מתכוננים לל"ג בעומר

תלמידי התמימים מישיבת 770 בית משיח החלו את ההכנות לקראת ל"ג בעומר, כשהשנה יצאו בשיירת רכבים מעוטרים בסמלי המצוות ובמוצגי משיח לשכונות היהודיות באיזור. את המוצגים הכינו התמימים בבנין הפנימיה 749. לתמונות כנסו.

שידור חי: שחרית בחצר 770

צפו כעת משידור חי מתפילת שחרית, במניין עם הרבי שליט"א מלך המשיח המתקיים היום לראשונה, בחצר 770 (במיקום הסוכה, בין בנין 770 לבנין הספריה, בצמוד ל'זאל למעלה') וזאת עקב סגירת בית הכנסת בגלל החשש מהתפשטות וירוס הקורונה.

תמונת היום: קידוש לבנה

בבית משיח 770 נערכה אמש, ברוב עם הדרת מלך תפילת קידוש לבנה לזירוז ולפעול את התגלות דוד מלכא משיחא. לרגל י' שבט הגיעו אורחים רבים מכל קצוות הארץ צפו בתמונה המיוחדת.

ומלכותו ברצון קיבלו עליהם

אמש, בשביל הכניסה לתפילת מעריב ב770 בית משיח, עמדו כעשרה צעירים מחסידות פולין בצד שמאל של השביל, בכבוד גדול מישיבת ראחאמאסטריווקא דבארא פארק ואח"ז בעת תפילת שמו"ע עמדו בחי"ת והביטו על הרבי שליט"א מלך המשיח בשעת התפילה. צפו בתיעוד.

חלוקת דולרים יום ראשון ג' כסלו תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון ג' כסלו תש"פ. צפו.

השיעור השבועי התקיים בבית משיח

כמידי יום חמישי נאספו תלמידי התמימים בישיבת תות"ל 770 לשיעור הקבוע בענייני גאולה ומשיח הנערך במערב 770 בית משיח. את השיעור מסר הרב מנחם מענדל אקסלרוד שליח הרבי שליט"א מלך המשיח למולדובה.

ר"ח כסלו בבית משיח

לרגל ראש חודש כסלו ב770 בית משיח שרו אמש בתפילת מנחה את ניגון ר"ח כסלו הידוע. התמימים שנכחו בתפילה יצאו מגדרם המהלך שים שלום ושרו את הניגון המיוחד. כך זה נראה.

חלוקת דולרים יום ראשון כ"ו חשוון תש"פ

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון כ"ו חשוון תש"פ. יש לציין כי בחלוקה זו עברו המוני שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח שהגיעו להשתתף בכינוס השלוחים העולמי ב770 בית משיח. צפו.

חלוקת דולרים יום ראשון י"ט חשוון תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון י"ט חשוון תש"פ. צפו.

חלוקת דולרים יום ראשון י"ב חשוון תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון י"ב חשוון תש"פ. צפו.

דף 16 מתוך 23