• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

770: השליח לעיר וסגן ראש עיריית באר שבע הגיעו להגיד תודה למלך המשיח

לאחר הקצאת מבנים בעיריית באר שבע לטובת מוסדות חב"ד הגיע השליח הרב ירמיהו קאליפה וסגן ראש העיר ל770 להודות לרבי שליט"א מלך המשיח
770: השליח לעיר וסגן ראש עיריית באר שבע הגיעו להגיד תודה למלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחר עבודה מאומצת של חדשים רבים בהם עבד בעמל רב סגן ומ״מ ראש עיריית באר שבע ר׳ שמעון טובול יחד עם שליח הרבי שליט״א מלך המשיח לעיר באר שבע הרב ירמיהו קאליפא בשיתוף פעולה עם העסקן החב״די ר׳ יוסף ויצמן שיחי׳ אושר בשעה טובה ומוצלחת הקצאת השטח והמבנים לחב״ד בעיר אשר ישמשו כמעונות וגני ילדים לכלל ילדי באר שבע ובפרט לאנ״ש חסידי חב״ד בעיר.

השטח והמבנים הממוקמים בליבה של העיר באר שבע בסמיכות למגוריהם של רוב אנ״ש בעיר ניתנו לחב״ד בעיר ע״י עיריית באר שבע בסעייתא דשמיא לאחר עמל ויגיעה רבים ובברכתו של הרבי שליט״א מלך המשיח.

ר׳ שמעון טובול, סגן ומ״מ ראש העיר אשר עמל רבות למען הקצאת המבנים הגיע היום יחד עם שליח הרבי שליט״א מלך המשיח הרב ירמיהו קאליפא, יו״ר מוסדות חב״ד בעיר והעסקן החב״די ר׳ יוסף ויצמן שיחי׳ להגיד תודה לרבי שליט״א מלך המשיח.

לסגן ומ״מ ראש העיר זוהי הפעם הראשונה בבית רבינו, לכן נערך לו סיור מיוחד ב770 ובספריה.

הסיור המיוחד נפתח עם תפילת שחרית במניין הרבי שליט״א מלך המשיח, סגן ומ״מ ראש העיר התרגש מאוד לראות מקרוב את מרכז חב״ד העולמי ואת חדר השידורים ואת מקומותיו של הרבי שליט״א מלך המשיח ב770.

כמו״כ חביבותו של סגן ומ״מ ראש העיר לכתבים עתיקים נבעה ממנו בעת ערך סיור בספריית הרבי והתפעל עמוקות מהכתבים והספרים העתיקים.

סגן ומ״מ ראש העיר הודה לידידיו היקרים, שליח הרבי שליט״א מלך המשיח הרב ירמיהו קאליפא והעסקן ר׳ יוסף ויצמן על הביקור המיוחד בביתו של הרבי שליט״א מלך המשיח ולהגיד לו תודה כמו שצריך על הניסים הגדולים על כך שמוסדות חב"ד זכו לקבל את ההקצאה מעירית באר-שבע של השטח הענק עם הבנינים הגדולים.

צילום: אבריימקה אייזנשטיין.

אלפים התקהלו לחג האחרון של פסח בבית משיח 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...