ימות המשיח • נשיא ועידת מרצ: "אני מניח תפילין בכל יום"

ימות המשיח: זה קרה אמש (ראשון) ברדיו "גלי ישראל" בתוכניתו של השדרן יוסי בן עטר, חשף מר אורי זכי המשמש כנשיא ועידת מפלגת 'מרצ' כי הוא אדם מאמין וכן הוא מניח תפילין ומתפלל שחרית כל בוקר מאז ה"בר המצווה" • רואים במוחש (שגם נשיא מר"צ ו)העולם מוכן לגאולה • הסיפור המלא

לפרסם ניסים • ארון קודש כבד קרס על אברך שיצא בנס

על פי הוראת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לפרסם ניסים של דור הגאולה • דוגמא מוחשית לזה הוא נס גדול שאירע היום בו אברך חסיד בעלזא ניצל בנס בעת שארון קודש קרס עליו, המתפללים היו בטוחים כי הגיע המוות בחלוננו, אך כשהרימו את הארון, נדהמו לגלות כי החסיד חי וקיים • כל הפרטים

הסיפור שמסעיר • הנעדר נמצא בזכות ה"אגרות קודש"

"ואז מתקשר אליי חברו עבור אותו אברך שהוא בסכנת חיים ממשית, התמהמתי קצת כי חשבתי שהמצב אבוד והשעה היתה קרוב ל2 בלילה ופתאום קלטתי שזו שאלה של חיים ומוות ורק הרבי מה"מ יכול להציל את המצב • הגה"ח הרב ישראל שלום שנייבאלג חושף פרטים על הסיפור שמסעיר את הארץ • לסיפור המלא

ימות המשיח • אברך מירושלים מתמודד לנשיאות בקונגו

נולד בקונגו, התגורר בצרפת, התגייר, עלה לארץ, ולומד תורה בעיר העתיקה, ומתמודד על נשיאות קונגו, באם נשיא קונגו הנוכחי ששולט במדינה כבר 17 שנים יסכים לבחירות. על השאלה איך יכול יהודי להתמודד לנשיאות, הוא אומר: "אצלנו בקונגו, מקובל שליהודי יש ברכה בידיים שלו, וכל מה שהוא עושה הוא מצליח" • לסיפור המלא

אגרות קודש • סיפורי ניסים מהתקופה האחרונה

לתמיד ישיבה חסידית שבא לשבות שבתות אצל הרב ישראל שנייבאלג בכפר חב"ד, כתב לרבי באגרות קודש על חברו שנעלם במהלך טיול במחל אוג, והיה חשש רציני לחייו. הרבי ענה לו שזה "חשש מוגזם", והוא בישר זאת לחברו הדואג. לאחר זמן קצר נמצא הבחור בריא ושלם. סיפור טרי מאתר "אגרות.קום" אגרות קודש באינטרנט, ועוד כמה סיפורים אחריו.

האימאם המסית גורש מסינגפור

סינגפור: אימאם שדיבר נגד יהודים ונוצרים בסונגפור, הוכרח להגיע לבית כנסת כדי להתנצל. הממשלה שהאזינה לדבריו של השייך (בלבוש הלבן) בדרשת יום השישי נגד היהודים והנוצרים, אילצה אותו להגיע לבית כנסת ולהתנצל בפני הקהילה היהודית. הממשלה אילצה מנהיגי כתות גדולות להגיע למעמד הנזיפה, והאימאם עצמו - גורש מסינגפור. אם רק היו לומדים משהו מזה בארץ ישראל...

וכתתו חרבותם לאיתים עכשיו

מאז נחתם ההסכם הראשון לצמצום הנשק הגרעיני שהרבי שליט"א מלך המשיח מדבר עליו בדבר מלכות פ' משפטים, נחתמו בין המעצמות שוב ושוב הסכמים "חזקים" יותר מההסכם הראשון, גם הם בשבוע של פ' משפטים, מידי כמה שנים. כמות הנשק הגרעיני שבידי המעצמות צומצם מ30,000 לפחות מ1500 לכל מעצמה משך השנים שעברו, והולך ופוחת.

להציל את אבא

לאחר שהות של כמעט שנתיים בבית חיינו 770, בצל קורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, קיבל ר' ירון צבי הודעה מבהילה מארץ הקודש – אבא שלך מאושפז, תחזור מהר לארץ! המשפיע שלו דאז – הרה"ח יקותיאל מנחם ראפ – עודדו ע"י סיפור מופת מהרבי שליט"א מלך המשיח [בכתבה]. בפרט לנוכח הבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח: "שמחתי להודעה אשר הוטב מצב בריאותו וכבר בא לביתו, ובטח ילך מצבו הלוך וטוב...". כעת עלה על מטוס, נחת בישראל ומשדה התעופה הישר לבית הרפואה תל-השומר...

דין הגוים שיסייעו לישראל

"וזהו גם מהטעמים על זה שסיפר כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר [הריי"צ= רבי יוסף יצחק], שאדמו"ר המהר"ש (=רבינו שמואל) היה נוסע בכל יום מימות החול לטייל, ופעם (מצד סיבה) נסע בדרך אחרת, וכל האנשים מעמי הארץ שהיו שם, כשראו אותו כרעו והשתחוו לפניו. שהטעם על זה שכ"ק מו"ח אדמו"ר סיפר מאורע זה וציווה לפרסמו, הוא בכדי להוסיף כוח על זה לכל אחד ואחד מישראל".

הדולר נמצא אחרי 30 שנה

אך הגילוי האלוקי הנפלא היה כאשר הלידה התרחשה בדיוק ביום כ' תמוז, בדיוק ביום בו ניתן הדולר ברכה לבננו מנחם לפני שלושים שנה - כ' תמוז ה'תשמ"ו. כאשר הוא מתגלה שלושים שנה לאחר מכן, בדיוק לקראת הלידה של בתו ביום - כ' בתמוז תשע"ו, למזל טוב.

חתונה בנס גלוי דרך אגרות קודש

אתר ה"אגרות. קום" igrot.com בניהולו של הרב שלום לוגוב מכפר חב"ד, הינו אחד האתרים המבוקשים ביותר לכתיבת בקשת ברכה, עצה והדרכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש. רבבות אנשים כבר זכו לברכות וישועות בכל תחומי החיים, באמצעות האתר, כמו גם באפליקציה במכשיר הטלפון החכם. לפעמים קורה גם, שבעל הנס מודה למקים האתר... הסיפור המלא בכתבה.

..העמים שפה ברורה ולעבדו שכם אחד

חלק מנבואת הגאולה האמיתית והשלמה היא, שהרבי שליט"א מלך המשיח היא מתקן את חטאי העבר באופן שלא תהיה יותר אפשרות לחטוא. את חטא אדם הראשון, וחטא דור הפלגה שהעונש עליו היה בלילת השפות, ואז בגאולה, העמים יחזרו לדבר "שפה ברורה" בלשון הקודש, כפי שהיה מבריאת העולם יותר מאלף שנה עד דור הפלגה. היות שמתקרבים לזמן זה, מתחילים לראות דוגמיות.

וכיתתו חרבותם לאיתים במציאות זמננו

הרבי מלך המשיח שליט"א חזר ואמר כי דורנו הוא דור הגאולה, היא תבוא בחסד וברחמים, וכי אומות העולם כבר מתפרקות מנשקן. אולם, ישנם השואלים: "הרי יש כל כך הרבה מלחמות בעולם? להלן עידכונים ועובדות בנושא..

שבע מצוות בני נח אונליין מארץ ישראל לפיליפינים

הרב בועז קלי, יו"ר ארגון 7for70 שבע מצוות לבני נח, ביוזמה של הרב יוסי לוי מנהל בית חב"ד בפיליפנים, ארגנו שיעור לבני נח בפיליפינים דרך קישור וידאו באינטרנט מארץ ישראל. תמונות ומידע ראשוני על הפעילות.

חדר האוכל בעין חרוד הוכשר!!

עין חרוד הוא סמל. מראשוני הקיבוצים, שהוקם ע"י "גדוד העבודה" של הרצפלד, מתוך הערצה של ה"מניפסט הקומוניסטי" של מרקס, ביחד עם הפניית עורף לשמירת תורה ומצוות. חלק ממנהיגי התנועה הקיבוצית ברחו מרוסיה, ממשלת הצאר, אחרי מהפכת הנפל הקומוניסטית בשנת 2005, ויסדו בארץ ישראל את רעיונות הקומוניזם. עין חרוד לא היה ממש הראשון, אבל השם "עין חרוד" היה הסמל. לאחרונה, החליטה האספיה הכללית בקיבוץ עין חרוד להכשיר את המטבח הקיבוצי הגדול, וזו מהפיכה. אתהפכא חשוכא לנהורא, עוד יותר מהתהפכות ברית המועצות לטוב צדק ויושר.

דף 3 מתוך 3