• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ר’ מוטי ריבק :יוסף ה’ לכם ניסי ניסים

בני הזוג, ר’ מוטי ומושקא ריבק, מגוללים את שרשרת הניסים המופלאה שזכו לה בחודשים האחרונים, ועדיין מתרגשים:
ר’ מוטי ריבק :יוסף ה’ לכם ניסי ניסים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בני הזוג, ר’ מוטי ומושקא ריבק, מגוללים את שרשרת הניסים המופלאה שזכו לה בחודשים האחרונים, ועדיין מתרגשים:

“הכל התחיל, מספרת מרת מושקא, בבדיקה במהלך ההריון, לפני מספר חודשים. הרופאים הצביעו על התוצאות שהצביעו על זיהום נדיר. לאחר התייעצות עם שורת רופאים הם הביעו את המלצתם לבצע הפלה. כמובן ששללנו זאת באופן מוחלט, ואכן רק לאחר חודשים, בסוף ההריון התברר כי הרופאים סתם מיהרו לצאת בהצהרה לביצוע הפלה, מאחר והכל מבוסס רק על השערות.

הרבי שליט”א מלך המשיח, ענה לנו במכתב מופלא שהפנה את הרופאים לקרוא את ספרו של פרופ’ מוינה, שכתב כיצד המציאות הרפואית מוכתבת גם על ידי המחשבות והרגשות של המטופל. מה שישפיע, כך נכתב במכתבים שקיבלנו לאורך כל התקופה, זה הבטחון בה’.

כשהגיע עת הלידה, שאלנו את הרבי שליט”א מלך המשיח היכן עדיף לעשות זאת, וקיבלנו תשובה ללכת להיכן שאצליח לעשות הכי הרבה הפצת המעיינות.

בבית הרפואה לניאדו, לשם הלכנו, קיבלנו תשובה לדווח בכל שלב לרבי שליט”א מלך המשיח.

במכתב שקיבלנו עם הלידה בתאריך כ’ תמוז בשנה זו, הופיעו המילים “היפלא מה’ דבר?”. ואכן בבדיקות שנעשו מיד לאחר הלידה, התברר כי לילד שנולד בריא בגופו יש נוגדנים פעילים המעידים כי הוא נדבק בחיידק הנדיר.

הוחלט על ידי הרופאים שעלי להשאר יחד עם התינוק לעוד מספר ימים לאשפוז.

כתבנו על כך לרבי שליט”א מלך המשיח, וציינו את חוות דעתם המדאיגה של הרופאים, ונעננו בתשובה שעלי להמשיך בפעילות ה’מבצעים’ והפצת המעיינות הלאה. כמובן שאת זמני הקדשתי כדי לדבר עם נשים על ענין הדלקת נרות שבת, טהרת המשפחה ועוד.

בנתיים הרופאים ניסו לאתר במעבדות ברחבי הארץ את התרופה לחיידק, התברר כי מדובר בתרופה נדירה שגם לאחר שאותרה (תוך לחצים מצד הרופאים) היתה צריכה לעבור הליך התאמה לגופו של התינוק.

בנתיים הושארנו באשפוז, לתקופת זמן לא ידועה, כשאנו לא יודעים מתי נוכל ללכת הביתה. באחד הערבים מגיע בעלי ואומר כי הוא קיבל תשובה מהרבי שליט”א מלך המשיח, כי עלי למצוא נשמה מיוחדת שצריכה חיזוק בעניני יהדות, ואז אוכל לשוב לביתי.

לאורך הימים התחלפו בחדרי נשים מאושפזות. באותו לילה הגיע לחדר אשה דוברת רוסית, שהגיבה ממש בתקיפות לנשים שהגיעו לחדר להציע לה נרות שבת, הבנתי שהיא מגדירה את עצמה כ’אנטי-דתיה’. חשבתי שאולי זו הנשמה שהגעתי בשבילה… התחלנו לשוחח, ובמשך שעות הלילה הסברתי לה באריכות על כל המצוות הקשורות למצבה, ואף ביקשה בסוף שאבקש בשבילה ברכה מהרבי שליט”א מלך המשיח.

את ערכת נרות השבת שהיא סירבה לקבל קודם, שמרתי בצד, וכעת הגשתי לה אותה כשהיא מקבלת זאת בשמחה.

למחרת קראו לנו הרופאים ואמרו כי הם מופתעים, אך בכל הבדיקות שתוצאותיהן הגיעו באותו יום, החיידק והזיהום נעלמו לחלוטין. הם לא ידעו להסביר זאת!

אגב, בתחילה הם אמרו כי יקח זמן לעריכת הברית מבחינה רפואית, וגם כאן בזכות הברכות מהרבי שליט”א מלך המשיח באגרות קודש, זכינו לערוך לו את הברית-מצוה, כדת וכדין באישור הרופאים ובהמלצת הרבנים, ויקרא שמו בישראל ‘יוסף’, לאריכות ימים ושנים טובות.

הרב איציק קופצ'יק: נס בעוצר בבוליביה

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...