• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נס ל"ג בעומר בקוזומל מקסיקו

על שרשרת השגחות פרטיות מופלאות של שינוע מזוודות עמוסות באמצעי פירסום לתהלות ל"ג בעומר מנתב"ג, לקוזומל, מספר שליח הרבי שליט''א מלך המשיח לקוזומל - מקסיקו, הרב דודי כפלין
נס ל"ג בעומר בקוזומל מקסיקו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נס לג בעומר

על שרשרת השגחות פרטיות מופלאות של שינוע מזוודות עמוסות באמצעי פירסום לתהלות ל"ג בעומר מנתב"ג, לקוזומל - מספר שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לקוזומל מקסיקו, הרב דודי כפלין.

השנךה תכננו הפקה ענקית לכבוד ל"ג בעומר. ביום שלישי ט אייר 14.5 קנינו חומרים (כובעים חולצות שלטים דגלי משיח ועוד) לתהלוכת ל״ג בעומר בקוזומל בשווי 1500 שח, ותכננו לשלוח את זה עם אמא של מורן מהקהילה שלנו (שההורים שלה באו לבקר), כי הבנו שהם טסים בראשון. אמרנו לעצמנו "איזה יופי השגחה פרטית איך הכל מסתדר".
אמא ואבא שלי ארגנו חלק מהדברים, ומשפחת מארק שהבן שלהם ישראל כאן בשליחות, ארגנו חלק מהדברים, ותכננו לנסוע לרחובות להביא להורים של מורן את המזוודה.
ואז פתאום התגלה שהם לא טסים בראשון אלא בשבת בלילה... אז אמרנו הכל השגחה פרטית ולא הבאנו להם את המזוודה, אבל מאותו יום חמישי התחלנו לחפש אנשים שטסים מנתב"ג למקסיקו. המשכנו לפרסם בכל הקבוצות בפייסבוק ובוואצאפ שקיימות עלי אדמות.

מחפשים ומחפשים, ואז ביום שלישי - יומיים לפני ל"ג בעומר, אותה אישה מהקהילה אומרת לנו שיש איזה זוג שטסים לקוזומל מהארץ ל-ל"ג בעומר.

מיד אני מתקשר אליהם והם אומרים לי כן - לא - כן - לא - בסוף כן ואז... ברגע האחרון ביטלו...

לחץ. מתחיל להיות מאוחר. ואז אבא שלי שולח לי הודעה ביום שלישי בערב מה עושים?
- אמרתי לו רק נס.
רק אם מוצאים מישהו שטס ישירות למקסיקו מהארץ זה יגיע אלינו בזמן.

מסתבר שגם לאחי יואל, השליח בקאסול - הודו, יש חבילה קטנה תקועה עם מוצרים של ל"ג בעומר בארץ, והוא הביא להורים את הרעיון הנועז ללכת לשאול אנשים מחוץ לשדה תעופה.

אז ההורים הנדירים שלי החליטו שהם קמים ונוסעים לשדה תעופה ומזמינים את הנס כדי לעזור לשתי ציפורים במכה אחת.

הסיכויים כמעט אפסיים. למה שמישהו יקח מזוודה לא מוכרת ממישהו זר בשדה תעופה בישראל (עם כל המאבטחים), ועוד למקסיקו?!

מגיעים לשדה, בודקים בלוח הטיסות ורואים - עוד שעתיים טיסה להודו. הוריי התחילו לשאול אנשים אם הם טסים להודו. הם שואלים אחד ועוד אחד ואז ההורים שלי פונים לשתי נשים מבוגרות שנראות זרות ושואלים אותן
?are you flying to India
אז הן עונות - no sorry, we flying to Mexico City ...
ההורים שלי כמעט התחילו לרקוד.
הם מתחילים להסביר להם על המזוודה ועל ל"ג בעומר בקוזומל. הנשים שכבר הסכימו לקחת את המזוודה, ואז פתאום התחילו לחשוש מהסיטואציה וגם כי לכל אחת היה כבר 2 מזוודות.
אמא שלי העלתה אותי על הקו דיברתי איתה בספרדית שנהג יחכה לה בשדה תעופה ואין לה מה לדאוג, אבא נתן 140 דולר תשלום עבור מזוודה שלישית.

לאחר שעה היא שולחת לי וואצאפ בהתלהבות שבזכות המצווה שידרגו אותם ל"פריורוטי", ולא צריך לשלם על המזוודה...

עכשיו נשאר לנו לארגן מישהו שיקח את זה ממקסיקו סיטי לקוזומל , כי הם נוחתים ברביעי בערב והתהלוכה בחמישי.

אז אנחנו מתחילים לפרסם ברשתות החברתיות וטלפונים והודעות וכו ואז מפה לשם מישהו ממקסיקו סיטי שולח לי הודעה שיש מישהו שנוסע ממקסיקו סיטי עד פלאיה בשעה חמש. לא עוזר. הנשים רק נוחתות בשעה 5 במקסיקו סיטי.

- חוסר אונים -
אני מדבר עם הרב מייזליש הוא שומע את הסיפור ואומר: עם המסירות נפש של ההורים שלך, חייב שהמזוודה תגיע. אם לא תמצא מישהו מחר אני ישלח מישהו בטיסה ספיישל עם המזוודה.

פתאום החבר מתקשר ואומר שדחו לבחור את הטיסה והוא טס בסוף בחמישי ב6 בבוקר... איזה אלוקות!! אני מדבר עם הבחור, ואני קולט שיש לי את המספר שלו שמור בפלאפון (הוא טייל בקוזומל לפני 5 שנים)
הוא הסכים בשמחה לקחת והמזוודה הגיע בשלום לקוזומל עכשיו השעה 14:55 בצהריים. בעוד שעתיים מתחילה התהלוכה...

השגחה פרטית מופלאה
התהלוכה של הרבי שליט"א מלך המשיח
הר(ש)בי דואג!

הדולר הגיע לרב זלמן נוטיק אחרי 48 שנה

43 שנה לנסי תקיפת הכור בעיראק – ערב חג השבועות תשמ"א

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...