• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הדולר הגיע לרב זלמן נוטיק אחרי 48 שנה

סיפור מדהים על דולר שנשלח מהרבי שליט"א מלך המשיח לרב זלמן נוטיק לפני 48 שנה ו"נתקע בדרך" עד עכשיו, כדי שהרב זלמן נוטיק יתברך ברפואה שלמה
הדולר הגיע לרב זלמן נוטיק אחרי 48 שנה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

סיפור מדהים על דולר שנשלח מהרבי שליט"א מלך המשיח לרב זלמן נוטיק לפני 48 שנה ו"נתקע בדרך" עד עכשיו, כדי שהרב זלמן נוטיק יתברך ברפואה שלמה

כשר' זלמן נוטיק היה בן שנתיים. באותו היום בו הם עלו לארץ מרוסיה, אימו היקרה בישלה סיר גדול עם קומפוט למשפחה. היה זה בערב חג השבועות. לדאבון לב, דודתו החזיקה את הקומפוט והוא בטעות נשפך על זלמן נוטיק שקיבל כוייה רצינית. זלמן הקטן היה מאושפז הרבה זמן בבית הרפואה. והיה מחוסר הכרה במשך ארבעה חודשים.

בני המשפחה בקשו ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח להחלמתו, מי שבפועל פנה לבקש את הברכה זה היה הרב יוניק, קרוב משפחתם, שהיה מתגורר בקנדה, ובדיוק שהה אז אצל הרבי שליט"א מלך המשיח.

כתגובה לבקשת הברכה, הרבי שליט"א מלך המשיח נתן שטר של 10 דולר קנדי, ונתן לרב יוניק על מנת להעביר לקרובי משפחתו - משפחת נוטיק לרפואה שלימה של בנם זלמן .

הרב יוניק רשם על השטר: מכ"ק אדמו"ר. לנוטיק. - שידע למי ממוען השטר הזה.

שנים רבות ידעו בני משפחת נוטיק על ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח לרפואתו של ר' זלמן מאז, ועל השטר שנשלח לו. אך מעולם לא הגיע לידיהם השטר בעצמו.

השטר נעלם.

* * *

48 שנים עברו מאז. שבוע שעבר בליל ניטל תשע"ט, בנו של הרב יוניק מקנדה, ניצל את הערב לעשות סדר בחפצים בבית.

לפתע הוא מוצא את השטר האבוד מלפני 48 שנים. ועליו רשום: *מכ"ק אדמו"ר. נוטיק.*

בהתרגשות רבה הוא מיהר לצלצל לארץ הקודש לר' דוד אהרן נוטיק מצפת, אחיו של ר' זלמן, לספר לו על המציאה.

זה היה מרגש מאוד כי זלמן נוטיק זקוק לברכת הרבי הרבי שליט"א מלך המשיח ולרפואה שלימה מהמחלה ההיא, והנה זה הגיע - בעיצומו של הבר מצווה של בנו לוי, בערב יום הולדתו ה50 (והרמז - "חולה" בגימט' מ"ט) - קיבל הרב נוטיק לידיו את השטר שהרבי שליט"א מלך המשיח ייעד לו מלפני 48 שנים. *לרפואה שלימה*

המחלה היחידה שדורנו זה הדור הראשון לגאולה (והאחרון לגלות) צריך - זה על דרך שמוסבר במאמרי דא"ח לגבי "חולת אהבה", ש"חולה" בגימט' מ"ט, [=גילו של הרב נוטיק עד קבלת הדולר], ומה שחסר  לכולנו, אחרי שהכל מוכן לגאולה, זה "רק" הכניסה לשער ה-נ' - "הר נבו - נון בו" בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח לעיני כל בשר, ועד אז - כולנו "חולת אהבה" על דרך "לב נשבר ונדכה"  בגלל שהרבי שליט"א מלך המשיח עוד לא התגלה בגאולה האמיתית והשלמה. (קונטרס ואתה תצווה תשנ"ב, ועוד)

והעיקר - רפואה שלמה קרובה כפשוטו ממש לרב זלמן פינחס ניסן בן חנה ביילא רייזא נוטיק.

הדולר שהכריע את הבחירות בברזיל

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...