• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ניסים ונפלאות במבצע שומר החומות

לצד הצער העצום על קיפוח חייהם של הנרצחים הי"ד, ותפילות לרפואתם של כל הנפגעים, הרי שיש להודות להקב"ה על הניסים הגדולים להם היינו עדים במבצע שומר החומות
ניסים ונפלאות במבצע שומר החומות ניסים ונפלאות במבצע שומר החומות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לצד הצער העצום על קיפוח חייהם של הנרצחים הי"ד, ותפילות לרפואתם של כל הנפגעים, הרי שיש להודות להקב"ה על הניסים הגדולים להם היינו עדים:

ראשית, במהלך המבצע ארגוני הטרור ברצועת עזה שיגרו יותר מ-4,360 רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל, מדובר במספר הגבוה ביותר של טילים ורקטות ששוגרו אי פעם לישראל בתוך זמן קצר כל כך, מהן יורטו בידי מערכת כיפת ברזל מעל ל-1,660 רקטות. למעלה מ-1,820 מהן נפלו בשטחים פתוחים; יותר מ-640 רקטות כשלו ונפלו בשטחי רצועת עזה ומהן נהרגו מעל ל-20 מתושבי עזה(!)

יצויין כי פיתוח 'כיפת ברזל' לוותה בניסים, כשבין היתר המפתחים כתבו מספר פעמים לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, וקיבלו מענות לפתירת תקלות בהן נתקלו. גם עצם השימוש בה, ובמיוחד הצלחתה למעלה מכל המשוער, מעידה על הסיוע הגדול לו זוכה עם ישראל מאת הקב"ה.

פגיעה ישירה באוטובוס בחולון - כל הנוסעים הספיקו לצאת קודם!

ירון מלכן, תושב חולון שהיה על האוטובוס שנפגע, סיפר לכלי התקשורת: "האוטובוס עצר וכולנו ברחנו החוצה. הרקטה התפוצצה ושמענו 'בום' חזק שלא שמעתי כמוהו... ממש ניצלנו ממות, תודה לא-ל. האזעקה הצילה אותנו ואני אלך להגיד 'הגומל'".  

דקות לאחר שהחיילים ירדו - האוטובוס נפגע

באחד המקרים ירו המחבלים טיל נ"ט מסוג קורנט לאוטובוס חיילים ליד מעבר ארז. הטיולית הייתה ריקה, ופרט לחייל שעמד בסמוך ונפצע קל מרסיסים - איש לא נפגע. גם עשרות פצצות המרגמה שנורו לאחריה לא גרמו לנפגעים בגוף ב"ה.

טיל הקורנט נורה דקות ספורות לאחר ירידת החיילים מהטיולית, שהסיעה 10 לוחמי גדוד 101 של הצנחנים. הלוחמים הגיעו לאוגדת עזה לתגבר את משימות ההגנה במרחב, ודקות לאחר שיצאו מהאוטובוס שוגר הטיל שפגע ברכב, שאינו ממוגן.

אומות העולם במגמת עזרה הדדית: תוכנית החלוקה של החיסונים

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...