• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

תמונת המלך המשיח הצילה חנות מביזה.

בשבועות האחרונות עובר על ארה"ב גל פרעות, ביזה, ושריפות חנויות בבאזורים מאוכלסים בשחורים. סיפור נס טרי על חנות בברונקס, שני אחים יהודים שמניחים תפילין במבצעים, החלו לשמור שבת, ושמו תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח בחלון ראווה, וזה מה ששמר על החנות מביזה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תמונת המלך המשיח הצילה חנות מביזה.

בשבועות האחרונות עובר על ארה"ב גל פרעות, ביזה, ושריפות חנויות בעיקר באזורים מאוכלסים בהרבה כושים. סיפור נס טרי על חנות בברונקס, שני אחים יהודים שמניחים תפילין במבצעים, החלו לשמור שבת, ושמו תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח בחלון ראווה, וזה מה ששמר על החנות מביזה

התמונה של מלך המשיח הצילה את חנות התכשיטים מביזה. סיפור נס עכשווי על חנות תכשיטים בברונקס של שני יהודים שהחלו לשמור שבת ושמו תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח בחלון ראווה, וזה הציל אותם מביזה.

ר’ מוטי ריבק :יוסף ה’ לכם ניסי ניסים

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

  • ניבה , כ"ד אב התש"פ, 12:52

    ב״ה משהו מדהים שהתרחש ביום שישי לפני כניסת השבת בי״ז מנחם אב ה׳תש״פ קראתי בחדשות באינטרנט ששני ילדים בני 7.5 ו-4 הלכו לאיבוד מ-9 בבוקר של יום שישי. השם שלהם פורסם- שאול וזאב ושם אמא שלהם רגינה. הסיפור נגע ללבי וכתבתי באגרות קודש בקשה שהם יימצאו. התשובה שהתקבלה מהרבי מלך המשיח שבו הוא כותב לרב בשם חיים שאול זאב- באגרות הקודש כרך ז׳ עמודים כב -כג אגרת א׳תתצ. הבנתי שהילדים חיים והכל בסדר, והאמנתי שהילדים ימצאו מיד. כי שם הילדים שאול וזאב ושם הרב שאליו הרבי כתב הוא חיים שאול זאב. במוצ״ש ראיתי שמצאו את הילדים שננעלו בבית ספר.
    במוצ״ש הילדים נמצאו כמה דקות לאחר שכתבתי לרבי. כנראה נצנץ במוחו של מישהו לחפש בבית הספר. הברכה התקבלה מיד.בתי הספר סגורים בימי הקיץ, אוי ואבוי אם לא היה עולה בדעתו של אף אחד לחפש בבית הספר. אם למישהו קשר למשפחת פישר בכפר סילבר שיספר להם שבזכות הרבי מלך המשיח מצאו את הילדים.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...