הוידאו היומי ז תמוז 608

לראות את מלכנו הוידאו היומי ז תמוז 608

הוידאו היומי ו תמוז 607

פירוש לפרשת בלק על דברי נבואת בלעם "כרע שכב כארי". ענין השכיבה, שהארי מוריד ראשו וכל גופו למטה, ועל ידי זה מקבל את האפשרות לטרוף טרף. ההוראה ליהודי שרוצה להשפיע (לטרוף טרף) על השני לשמור תורה ומצוות, צריך [=קודם "לשכב"] לשער תחילה את כוחותיו, כוחות נפשו ומעמדו ומצבו (של השני), ואז מוצא את המילים המתאימות והגישה לפנול בו להוציאו מהחושך שהוא שרוי בו.

הוידאו היומי ה תמוז 606

רב יהודי שמתפרנס מדרשות בבתי כנסת, במקש מהרבי שליט"א מלך המשיח ברכה להצלחה, היות שהברכות של הרבי מגיעות "עד השמים", ומשוחח איתו בעניני פירסום דבריו בעיתון. הרבי שליט"א מלך המשיח מדריך אותו שיכתוב באופן שדבריו לא יעוררו התנגדות.

הוידאו היומי ד תמוז 605

מקבץ קצר בנוגע ל"נשיא הדור" שהוא "ככל הדור", וממנו כל ההשפעות וההמשכות בגשמיות וברוחניות לכל אנשי הדור. וחייב להיות בכל דור נשיא הדור, בחיים, בגוף. ובדורנו - דור אחרון לגלות ובמילא דור ראשון לגאולה, נשיא הדור ככל הדור, שהופך את מצב הגלות לגאולה, ומוריד את בית המקדש השלישי, ו"בלע המוות לנצח ומחה הו' אלוקים דמעה מעל כל פנים", באופן של "אודך הוי' כי אנפת בי", הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוידאו היומי ב' תמוז 604

מקבץ הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים לכבוד ג' תמוז

הוידאו היומי 603 א' תמוז

לראות את מלכנו הוידאו היומי 603 א' תמוז

הוידאו היומי 602 ל' סיון

לראות את מלכנו, הוידאו היומי ל' סיון

צפו: הוידאו היומי • כ"ט סיון תשע"ו

מה שתובעים מיהודי, זה דבר והיפוכו: תובעים ממנו שיצעק ויצעק בכל כוחות נפשו האלוקית, ואומרים שאף על פי כן, צריכה להיות שמחה גדולה ביותר, שמחה אמיתית, לא חס ושלום שמחה מעושה, ובאותם רגעים של שמחה, יש לסלק, ברגעים אלו ובשעות אלו, את כל הענינים המבלבלים לשמחה, וזה גם ימהר ויזרז את פריצת גדר הגלות, וימהר את ביאת משיח צדקנו

צפו: הוידאו היומי • כ"ח סיון תשע"ו

יומן אירועי כ"ח סיון תשנ"א במרכז חב"ד העולמי, 770 ברוקלין ניו יורק, מיובל 50 שנה לביאתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לארצות הברית.

צפו: הוידאו היומי • כ"ז סיון תשע"ו

מברך את הרבי שליט"א מלך המשיח לרגל יובל ה50 לביאתו צלחה לארצות הברית, ומבקש שהרבי שליט"א מלך המשיח יתוועד בבית המקדש. הרבי שליט"א מלך המשיח עונה מיד בהנהון ראש של הסכמה "עם כלל ישראל".

צפו: הוידאו היומי • כ"ד סיון תשע"ו

גם אם יש לזה הרבה סיבות טובות, איפה הוא נולד, והתחנך, וכל זה בהשגחה פרטית מאת ה'. למרות זאת, כל יהודי יכול בשניה אחת להתעלות למעלות הכי גבוהות של עם ישראל בגלוי, ולהראות שהוא שייך ל"ממלכת כהנים וגוי קדוש", על ידי החלטה טובה אחת.

הוידאו היומי כ"ה סיון 598

קטע קצר מאד מתוך דברי התורה ש"עפו" בין תלמידי החכמים בביקור הרב מרדכי אליהו זצ"ל אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, ה' חשון תשנ"ב. בכתבה, קישור לקטע נוסף מפורסם מהביקור, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר אל הרב אליהו על דברי חמיו, הרבי הקודם שהסתלק 42 שנה לפני כן, ומכנה אותו "אדמו"ר שליט"א מורי וחמי".

הוידאו היומי כג סיון 596

ממראות בית חיינו בית משיח 770 מאחד מכינוסי הילדים שהרבי שליט"א מלך המשיח עורך כמה פעמים בשנה. חודש סיון כולו הוא חודש מאד שמח בגלל חג מתן תורה וקבלת התורה, ובדרך כלל, רוב הדיבורים של חודש סיון הם גאולתיים במיוחד, בפרט ב"תקופה החדשה" תשמ"ח ואילך.

הוידאו היומי 595 כב סיון

הכרזת "יחי המלך" מוסיפה חיים במלך כפי שמוסבר באריכות בשיחה, ולכן המלך עצמו הכי נצרך שהעם יכריז לפניו "יחי המלך", אבל המלך בעצמו לא יכול להורות על כך באופן ישיר, כי מצוות "מינוי מלך" מוטלת על העם, ולא על המלך. הרב לוי יצחק גינזבורג מסביר, שמהשיחה המוגהת (בסעיף ה') מובן, שכאשר הרבי שליט"א מלך המשיח אומר "עד מתי", הוא מביע את רצונו שהעם יכריזו לפניו את הכרזת ההכתרה וקבלת המלכות "יחי המלך" ויוסיפו בו חיים.

הוידאו היומי 594 כא סיון

משלי פרק יד פסוק א "חַכְמוֹת נָשִׁים בָּנְתָה בֵיתָהּ וְאִוֶּלֶת בְּיָדֶיהָ תֶהֶרְסֶנּוּ": הגמרא במס' סנהדרין (קי א) מספרת על שתי נשים עמדו מאחורי הסיפור. אשתו של קורח שכנעה אותו באיוולת לצאת נגד משה רבינו, והרסה את ביתה, ומצד שני, אשתו של און בן פלת, בחכמתה, מנעה ממנו ב"תרגיל" להשתתף במחלוקת קורח וכל עדתו, והוא ניצל.

הוידאו היומי 593 כ' סיון

הרבי שליט"א מלך המשיח לגאון הרב משה יהודה לייב לנדא, רב העיר בני ברק שעובר בחלוקת הדולרים "יאריך ימים על ממלכתו", ושואל אותו איך היה הנאום אתמול. הרב לנדא מחייך ומושך בכתיפיו, והרב גרונר עונה במקומו שהיה בהצלחה רבה. הרבי שליט"א מלך המשיח שואל את הרב לנדא [=אם היה בהצלחה רבה, אז], מדוע הוא נוהג בעניוות, ונותן לו עוד דולר בשביל הענוה.

הוידאו היומי 592 יח סיון

הרבי שליט"א מלך המשיח מביא פעמים רבות את דבריו של הרמב"ם בהלכות תשובה, שכל אחד ואחת צריך לראות את עצמו שקול, והעולם כולו שקול, עשה מעשה טוב אחד הכריע את עצמו ואת העולם כולו לכף זכות וגרם להם תשועה והצלה. ולכאורה על פי זה, אומר אדמו"ר הזקן, שאם צדיק אחד היה חוזר בתשובה, משיח היה בא.

הוידאו היומי 590 טז סיון

אחד מ"ידידי ליובאוויטש" מנסה להוריד את הרבי שליט"א מנושא הגזרה האיומה "מיהו יהודי". הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לו: "אתה בוודאי יודע שזה נושא שהועלה ונפתר ע"י בן גוריון עצמו, והנימוק שלו היה [=לגיור - רק כהלכה, ונישואין וגירושין רק על פי הלכה] כי הוא רצה שבארץ ישראל כל היהודים יתחילו בגישה חדשה, עידן חדש, באופן כזה שלא יהיו בו מחלוקות גדולות, אלא כולם יחד כעם אחד, ובגלל זה הוא הכיר רק באופן אחד של נישואין וגירושין, ורק אופן אחד של גיור. [=שמקובל על כולם]. כל הענינים האלו אינם ענינים שהתחדשו עתה...

הוידאו היומי 589 ט"ו סיון

לא' שלא נראה שהוא חסיד חב"ד, אומר לרבי שלייט"א מלך המשיח שאביו היה ראש ישיבה בכפר חב"ד. הרבי שליט"א מלך המשיח שאם כן, יש לו התחייבות לחקות בהתנהגות לא רק את שני הסבאים, אלא גם את האבא.

הוידאו היומי 588 ט' סיון

פרשת שלח - טענת המרגלים היתה, שיותר כדאי להישאר עם משה רבינו במדבר, ולקיים את המצוות ברוחניות, לחשוב על המצוות, ללמוד אותם, לדבר בהם, אבל אם יכנסו לארץ, לא יוכלו לקיים בפועל כי לא יוכלו לנצח את חומר העולם ואת התאוות. אבל זו בדיוק כוונת הקב"ה, דווקא להיכנס לארץ, ושם לעבוד את ה' בגשמיות וחומריות, ולהתאמץ ולהתחזק עד שמנצחים בסוף, למרות כל הקשיים.

דף 13 מתוך 18