• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי כ"ה סיון 598

קטע קצר מאד מתוך דברי התורה ש"עפו" בין תלמידי החכמים בביקור הרב מרדכי אליהו זצ"ל אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, ה' חשון תשנ"ב. בכתבה, קישור לקטע נוסף מפורסם מהביקור, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר אל הרב אליהו על דברי חמיו, הרבי הקודם שהסתלק 42 שנה לפני כן, ומכנה אותו "אדמו"ר שליט"א מורי וחמי".
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קטע קצר מאד מתוך דברי התורה ש"עפו" בין תלמידי החכמים בביקור הרב מרדכי אליהו זצ"ל אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, ה' חשון תשנ"ב. להלן קישור לקטע נוסף מפורסם מהביקור, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר אל הרב אליהו על דברי חמיו, הרבי הקודם שהסתלק 42 שנה לפני כן, ומכנה אותו 'אדמו"ר שליט"א מורי וחמי' 

חלק גדול מהשיחה עצמה, נסב על ברכת כהנים, והרבי שליט"א מלך המשיח מביע גם את רצונו ותשוקתו שלו, כהמשך לדברי אדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד, שכתב "לו יישר חיילי" הייתי מתקן ברכת כהנים בחו"ל מידי יום.
בשיחה אחרת, (יחידות כללית ט' סיון תשמ"ח), הרבי שליט"א מלך המשיח מציע "לעקוף" את מנהג אשכנז בחו"ל, ולהיכנס לבתי כנסת ספרדים בהם מברכים ברכת כהנים כל יום.
מעניין לציין שהפוסקים בחב"ד בכל הדורות מכירים את דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעניין, ואת דעת אדמו"ר הזקן, לא טרחו להיכנס בעובי הקורה, לברר ולנסות לפעול את רצונו של אדמו"ר הזקן שמובע כמה פעמים ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בהזדמנויות שונות. כעת, אחרי שבמילא התפרסם מנהג זה בבתי כנסת הספרדים בחו"ל, אולי זה יותר קל מאשר בדורות הקודמים.
= = =
משיח בכיכר, הקהל את העם, האנשים הנשים והטף
כיכר רבין, ד' תמוז תשע"ו, 10.7.16, בשעה 19:00
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי כג סיון 596

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...