הוידאו היומי 586 יג סיון

הרב דוד גרוסמן ממגדל העמק עובר לפני הרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים יחד עם אחד התומכים שלו, ומבקש מהרבי שליט"א מלך המשיח ברכה להצלחה של הדינר שמתקיים באותו יום בניו יורק, וכן, שאף אחד לא יוכל להזיק לזה, הרבי שליט"א מברך שאדרבה, יפוצו מעינותיך חוצה. הרב גרוסמן מציג את התורם, ואומר לרבי שליט"א מלך המשיח שהוא צריך להיוושע בילדים. הרבי שליט"א נותן לו דולר, ואומר שיתן את הדולר הזה לצדקה אחרי שיוולד לו הבן.

הוידאו היומי יא סיון 586

חז"ל אומרים שהכינוי "משיח" זה גם על ילדים יהודים. הפסוק "אל תגעו במשיחי אלו תינוקות של בין רבן". וגם כל יהודי הוא משיח, לפי הפירושים על הפסוק "דרך כוכב מיעקב". וההסבר, לכל יהודי יש ניצוץ משיח, שהוא החלק הפנימי של נשמתו, וכאשר "מסה קריטית" של בני ישראל מגלים את ניצוץ משיח שבקרבם, מתגלה המשיח הכללי, מלך מבית דוד. איך מגלים ניצוץ משיח? ע"י 'מראה באצבעו ואומר זה', יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 585 י' סיון

הגאון הרב דוד אברהם מנדלבוים שליט"א מבני ברק, בט"ו סיון תשמ"ט, (אז - אברך צעיר, נולד 1956), מציג את עצמו לפני הרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים. הרב מנדלבוים, חסיד גור, חוקר, עורך ומוציא לאור. מייסד וראש מכון להנצחת מורשת חכמי פולין. כיהן כר"מ בישיבות גור, חוקר קורות תלמידי ישיבת חכמי לובלין בשנות מלחה"ע השניה ובשנחאי, סדרת פירושי גדולי הדור הקודם על הש"ס, "דף על הדף" על רוב הש"ס, וספרים רבים מאד מחידושי חכמי הדורות מכתבי יד.

הוידאו היומי • ט' סיון 584 - לצפייה

כאשר נחים, ואפילו כאשר ישנים (לא באופן של עצלנות ח"ו) ממלאים את שליחות הקב"ה. כשהלכו במדבר, ציווי הקב"ה בתורה היה לפעמים ללכת, ולפעמים לחנות ולנוח. "על פי הוי' יסעו, ועל פי הוי' יחנו". מכאן מלמד הרבי שליט"א מלך המשיח, שגם החניה הפרטית של איש פרטי לנוח וגם לישון זה ציווי ה' ועבודת ה'.

הוידאו היומי 583 ח סיון

החגים - פסח, שבועות, ראש השנה, וסוכות, במרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק, מסתיימים בהתוועדות, שבסופה הרבי שליט"א מלך המשיח מברך את ברכת המזון על כוס יין מלא. אחרי הברכה, עובר כל הקבל לפני הרבי שליט"א מלך המשיח ומקבל יין מכוס של ברכה. כאן, בסיום התוועדות אחרי חג השבועות, החזן צצקס מזמר לפני הרבי שליט"א מלך המשיח במהלך חלוקת כוס של ברכה ניגון שמתאים לתוכן הפעולות והדברים באותה עת. מחזה חלוקת היין מכוס של ברכה נמשך שעות ארוכות, שבמהלכן עוברים אלפי יהודים, מקבלים ברכות, והמופתים מתגלגלים.

הוידאו היומי 582 ז סיון

הרב שאר ישוב הכהן רבה של חיפה מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח, ומדבר איתו על ספרים שהוא כתב. לאחר מכן, הם עוברים לדבר על בית המקדש שיבנה בקרוב, ועל כך שכל ישראל הם "ממלכת כהנים וגוי קדוש". ביטוי שהקב"ה אמר למשה על עם ישראל לפני מתן התורה. הרב שאר ישוב הכהן אומר כשיבנה בית המקדש, כמו שלקב"ה יש תואר "כהן", כך גם "מלכם של ישראל" הרי הוא כהן גדול, קביעה שהרבי שליט"א כמובן לא יכול להסכים איתה...

הוידאו היומי 581 ד סיון

ערב חג השבועות תשמ"ט הרבי שליט"א אומר מאמר דא"ח חסידות (דא"ח - ר"ת דברי אלוקים חיים). ברוב השנים המאמרים היו אחרי ניגוני הכנה, ובישיבה. הפעם, הרבי שליט"א מלך המשיח אומר את המאמר בעמידה, ובלי הכנות, ובכל אופן, "מאמר" חסידות ב"אותיות" וב"ניגון" חסידי. המאמר הוגה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוידאו היומי 597 ב סיון

השבוע נפטר מר דוד צ'ייס, שהקים רשת בנקים ענקית בארה"ב. כאשר זכה להכיר את הרבי שליט"א מלך המשיח, היה אחד מהתומכים הנלהבים. בין הפעולות שלו לטובת חב"ד, זכה לעזור לרבי שליט"א מלך המשיח לעשות את התכניות להרחבת 770 ואף זכה להיות לידו במעמד הנחת אבן הפינה.

הוידאו היומי • א' סיון 578 - לצפייה

בני ישראל יצאו ממצרים ב-ט"ו ניסן, ובראש חודש סיון חנו מסביב הר סיני לקראת קבלת התורה. על חניה זו כתוב "ויחן ישראל" לשון יחיד, כאיש אחד בלב אחד. למרות שאחדות כזו בשלימותה (כאיש אחד בלב חאד) היתה רק אז, יחד עם זה, בכל ראש חודש סיון חוזר ומאיר מחדש עניין "כאיש אחד בלב אחד" באופן של נתינת כח ואפשרות לקיים זאת בשלימות.

הוידאו היומי • כט אייר 577: לצפייה

הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר במיוחד לנשים ובנות לפני חג השבועות, כפי שהקב"ה אמר למשה רבינו לפני מתן תורה "אמור אל בית יעקב" - אמור - בלשון רכה, אל "בית עיקב" אלו הנשים, "ודבר אל בני ישראל" - "דבר - לשון קשה, אל בני ישראל, אלה האנשים. בזכות נשים צדקניות יצאו ישראל ממצרים, נשי ובנות ישראל לא חטאו בעגל הזהב ובמרגלים, ולכן ניתן להן במתנה ראש חודש שהן פטורות בו ממלאכה, מעלה שאין אפילו למשה רבינו.

הוידאו היומי כח אייר 576

ל"ג בעומר תשכ"ז, המצב בארץ מתוח, כל הגברים במילואים, והכוננות הצבאית לפני מלחמת ששת הימים בשיאה, וכל צבאות ערב עומדים על הגבולות מדרום ממזרח ומצפון, והצרפתים עשו "אמברגו" על משלוחי הנשק לישראל, וכולם בחשש ומורא ממה יהיה כאשר הממשלה הכינה את אצטדיון ר"ג לקליטת ומיון אלפי הרוגים. זה הזמן בו הרבי שליט"א מלך המשיח החל במבצע תפילין, והבטיח ניצחון גדול תוך ימים ספורים, צדיק גוזר והקב"ה מקיים. וכבר אז התקיים "יכוף" כו' במבצע תפילין, וגם "נצח" כו'.

הוידאו היומי כו אייר 575

הרב קותי ראפ מציג לפני הרבי שליט"א מלך המשיח בדולרים את מוטי זקן, שליח הסברה לקמפוסים בארה"ב. הנ"ל מגיש לרבי מעטפה, כנראה עם ד"ח על הפעולות, הרבי נותן לו דולר ואומר מיד "תודה רבה בעד הדו"ח". והרבי מזרז אותו לא להסתפק בהשגים עד עתה, שבדו"ח הבא יהיה כפול ועדיף פי שלוש.

הוידאו היומי כה אייר 574

בשורת הגאולה: "הדרך הישרה והקלה" להביא את המשיח ואת הגאולה האמיתית והשלמה, ללמוד בתורה את עניני הגאולה כפי שנמצאים בתורה, בתנ"ך, במדרדים, בגמרא, בזוהר ובמפרשים. ואז אומרים לקב"ה שסיימנו ללמוד את ההלכות שקשורות עם ביאתו, ביאת המשיח, ועם הגאולה האמיתית והשלמה, ועכשיו טסים על ענני שמייא בנערינו ובזקננו בבנינו ובבנותינו יחד עם כל הנכסים וכל הרכוש ובפרט בתי כנסיות ובתי מדרשות, הן עזרת אנשים והן עזרת נשים יחד עם הספסלים והסידורים תיכף ומיד ממש!!

הוידאו היומי כד אייר 573

פרשת במדבר מספרת על הליכת וסדר שבטי ישראל במדבר, ובתוך מחנה הלויים שכן הארון, ארון הקודש עם הלוחות ושברי הלוחות וספר תורה שכתב משה רבינו, וכפי שזה, הארון, הנקודה הפנימית של כל עם ישראל, כך, בליבו פנימה של כל יהודי נמצא הקב"ה שאומר בתורה "ושכנתי בתוכם"" בתוך כל אחד ואחד מישראל, וכפי שהארון שומר על לוחות הברית וספר התורה כך צריך יהודי לפעול בביתו ובסביבתו לשמור ולגלות את הקשר בין הקב"ה לסביבה בה הוא נמצא.

הוידאו היומי כג אייר 572

רופאה מרוסיה שבעלה רופא ובנה רופא מנתח עוברת לפני הרבי שליט"א מלך המשיח בדולרים ומתחננת ברוסית ובוכה לרבי שליט"א מלך המשיח שיעשה משהו להציל את בנה שרוצה להתחתן עם גויה גרמנית רח"ל. אחרי שהרבי אומר לה שהיא "תרפא" אותו, היא חוזרת ואומרת לרבי שרק הוא יכול להציל את הבן.

הוידאו היומי כב אייר 571

יהודי יוצא רוסיה עובר לפני הרבי שליט"א מלך המשיח עם בנו בדולרים ומספר לרבי שהוא הגיע לגור בארה"ב בשביל פרנסה אחרי 13 שנה בארץ. הרבי שליט"א מלך המשיח מברך אותו. לאחר מכן, בנו, ילד כבן עשר שמרכיב משקפיים שחורות, מבקש מהרבי ברכה לבריאות בעיניים, ולהיות תלמיד חכם. הרבי שליט"א מלך המשיח מקשיב לו עד הסוף ומברך אותו להצלחה בכל. הברכות של הרבי שליט"א מלך המשיח, כמפורסם, מתקיימות.

הוידאו היומי כא אייר 570

הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר לילדים קטנים ומסביר שההוראה משמעון בר יוחאי, שאפשר להיות כמותו, שכל עיסוקו היה לימוד תורה "תורתו אומנותו". ועידודים חזקים מתהלוכת ל"ג בעומר.

הודיאו היומי יט אייר 569 לג בעומר 03

קטע מהתהלוכה הגדולה בשנת תש"נ (1990) בה עוברים לפני הרבי שליט"א מך המשיח ילדים שיצאו עם משפחותם מרוסיה ולומדים ב"פרי" "F.R.E.E" ארגון (חב"ד) לחינוך ועזרה ליהודים יוצאי רוסיה בארה"ב. הילדים מכריזים לפני הרבי שליט"א מלך המשיח "דאלאיי גלות", (מספיק עם הגלות). הרבי שליט"א מלך המשיח שמוחא כפיים זמן רב לקבוצת חב"דניקים גדולה מצפת שטסו במיוחד לארוע.

הוידאו היומי יח אייר 568 לג בעומר 02

קטעים ססגוניים מתהלוכת ל"ג בעומר הגדולה מות בית מס 770 ברחוב איסטרן פארקווי . המשטרה סוגרת את כל הרחוב, והצבא האמריקאי משתתף עם נציגות בתהלוכה.

הוידאו טז אייר 566

הרבי שליט"א מזכיר על ההכנות האחרונות לתהלוכות ל"ג בעומר, ועידוד חזק של תהלוכת הילדים. הרבי שליט"א מלך המשיח הודיע שרבי שמעון בר יוחאי נמצא בתהלוכות, במילא מי שרוצה לתרום ח"י ראטל לישועתו הפרטית, או כל סכום לזכות רבי שמעון בר יוחאי ביום שמחתו - ל"ג בעומר, עדיף לו שיתרום לתהלוכות הילדים.

דף 14 מתוך 18