• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי יא סיון 586

חז"ל אומרים שהכינוי "משיח" זה גם על ילדים יהודים. הפסוק "אל תגעו במשיחי אלו תינוקות של בין רבן". וגם כל יהודי הוא משיח, לפי הפירושים על הפסוק "דרך כוכב מיעקב". וההסבר, לכל יהודי יש ניצוץ משיח, שהוא החלק הפנימי של נשמתו, וכאשר "מסה קריטית" של בני ישראל מגלים את ניצוץ משיח שבקרבם, מתגלה המשיח הכללי, מלך מבית דוד. איך מגלים ניצוץ משיח? ע"י 'מראה באצבעו ואומר זה', יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרבי שליט"א מלך המשיח, משה רבינו שבדור, גם הוא טוב עין כמו משה רבינו שאמר על אלדד ומידד "ומי יתן כל עם ה' נביאים". על המשיח נאמר (הנביא ישעי') "והריחו ביראת הוי' ", על ידי ש"נחה עליו רוח ה' ". והפלא הוא, שכל איש ואישה בבית כנסת מבקשים בתפילה, בזמן פתיחת ארון הקודש בבית הכנסת בחגים, "יהי רצון שתנוח עלי רוח ה'". 
חז"ל אומרים שהכינוי "משיח" זה גם על ילדים יהודים. הפסוק "אל תגעו במשיחי" (לשון רבים) - אלו תינוקות של בין רבן, ילדים יהודים שלומדים בתלמוד תורה על טהרת הקודש.
וגם, כל יהודי הוא משיח, לפי הפירושים על הפסוק "דרך כוכב מיעקב". ההסבר הוא, שבאמת לכל יהודי יש ניצוץ משיח, שהוא החלק הכי פנימי של נשמתו, בחינת ה"יחידה" בנשמתו, וכאשר "מסה קריטית" של בני ישראל מגלים את ניצוץ משיח שבקרבם, מתגלה המשיח הכללי, מלך מבית דוד.
ואיך עושים את זה? ע"י הקריאה, ההכרזה, הכתרה, תפילה ובקשה:
"יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
משיח בכיכר - בואו לכינוס "הקהל" ארצי האנשים הנשים והטף לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח בככר מלכי ישראל ת"א, יום א' ד' תמוז תשע"ו, 10.7.16

הוידאו היומי 585 י' סיון

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...