• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי • ט' סיון 584 - לצפייה

כאשר נחים, ואפילו כאשר ישנים (לא באופן של עצלנות ח"ו) ממלאים את שליחות הקב"ה. כשהלכו במדבר, ציווי הקב"ה בתורה היה לפעמים ללכת, ולפעמים לחנות ולנוח. "על פי הוי' יסעו, ועל פי הוי' יחנו". מכאן מלמד הרבי שליט"א מלך המשיח, שגם החניה הפרטית של איש פרטי לנוח וגם לישון זה ציווי ה' ועבודת ה'.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בני ישראל הלכו לישון (בטעות) לקראת קבלת התורה אחרי שלא נחו 50 ימים בהליכתם במדבר. הם חשבו, שהיות שמתן תורה זה ענין רוחני, עדיף להתחבר אליו מתוך שינה, כשהנשמה עולה למעלה. אבל הקב"ה רצה שבני ישראל יקבלו את התורה עומדים, נשמות בגופים, והעיר אותם בבוקר לפני שנתן את התורה. וכדי לתקן את אותה שנה של בני ישראל לפני מתן תורה, נשארים ערים בלילה של חג השבועות, לפני קריאת עשרת הדברות.
כאשר נחים, ואפילו כאשר ישנים (לא באופן של עצלנות ח"ו) ממלאים את שליחות הקב"ה. כשהלכו במדבר, ציווי הקב"ה בתורה היה לפעמים ללכת, ולפעמים לחנות ולנוח. "על פי הוי' יסעו, ועל פי הוי' יחנו". מכאן מלמד הרבי שליט"א מלך המשיח, שגם החניה הפרטית של איש פרטי לנוח וגם לישון זה ציווי ה'.
הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר את מה שכתב אדמו"ר הזקן בשולחן ערוך כתוב שהנשמה עולה בלילה למעלה לשאוב לה חיים חדשים, כדי שיקום אחר כך עם חיות חדשה לעבודת ה'.
"משיח בכיכר": ביום ראשון ד' תמוז תשע"ו, כיכר רבין ת"א שעה 19:00 (10.7.16) יתקיים כינוס "הקהל" "משיח בכיכר", אנשים נשים וטף.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 583 ח סיון

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...