• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי 583 ח סיון

החגים - פסח, שבועות, ראש השנה, וסוכות, במרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק, מסתיימים בהתוועדות, שבסופה הרבי שליט"א מלך המשיח מברך את ברכת המזון על כוס יין מלא. אחרי הברכה, עובר כל הקבל לפני הרבי שליט"א מלך המשיח ומקבל יין מכוס של ברכה. כאן, בסיום התוועדות אחרי חג השבועות, החזן צצקס מזמר לפני הרבי שליט"א מלך המשיח במהלך חלוקת כוס של ברכה ניגון שמתאים לתוכן הפעולות והדברים באותה עת. מחזה חלוקת היין מכוס של ברכה נמשך שעות ארוכות, שבמהלכן עוברים אלפי יהודים, מקבלים ברכות, והמופתים מתגלגלים.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

החגים - פסח, שבועות, ראש השנה, וסוכות, במרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק, מסתיימים בהתוועדות, שבסופה הרבי שליט"א מלך המשיח מברך את ברכת המזון על כוס יין מלא. אחרי הברכה, עובר כל הקבל לפני הרבי שליט"א מלך המשיח ומקבל יין מכוס של ברכה.
כאן, בסיום התוועדות אחרי חג השבועות, החזן צצקס מזמר לפני הרבי שליט"א מלך המשיח במהלך חלוקת כוס של ברכה ניגון שמתאים לתוכן הפעולות והדברים באותה עת.
מחזה חלוקת היין מכוס של ברכה נמשך שעות ארוכות, שבמהלכן עוברים אלפי יהודים, מקבלים ברכות, והמופתים מתגלגלים.
בסיום כל התוועדות, לפני שהרבי שליט"א מלך המשיח קם לצאת, הוא מתחיל לנגן "כי בשמחה תצאון ובשלום תובלון, ההרים והגבעות יפצחו לפניכם רינה, וכל עצי השדה ימחאו כף". (ישעיהו נה, יב) מפרשי התנ"ך העתיקים על הפסוק: "בשמחה תצאון" - מהגלות, "ובשלום תובלון" - אל ארצכם, "ההרים והגבעות יפצחו לפניכם רינה וכל עצי השדה ימחאו כף" דרך משל שכל העולם יהיה בשמחה בגאולה.

משיח בכיכר: בואו למעמד "הקהל את האנשים הנשים והטף" בכיכר רבין, ד' תמוז תשע"ו (10.7.13).

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 582 ז סיון

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...