• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי 582 ז סיון

הרב שאר ישוב הכהן רבה של חיפה מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח, ומדבר איתו על ספרים שהוא כתב. לאחר מכן, הם עוברים לדבר על בית המקדש שיבנה בקרוב, ועל כך שכל ישראל הם "ממלכת כהנים וגוי קדוש". ביטוי שהקב"ה אמר למשה על עם ישראל לפני מתן התורה. הרב שאר ישוב הכהן אומר כשיבנה בית המקדש, כמו שלקב"ה יש תואר "כהן", כך גם "מלכם של ישראל" הרי הוא כהן גדול, קביעה שהרבי שליט"א כמובן לא יכול להסכים איתה...
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב שאר ישוב הכהן רבה של חיפה מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח, ומדבר איתו על ספרים שהוא כתב. לאחר מכן, הם עוברים לדבר על בית המקדש שיבנה בקרוב, ועל כך שכל ישראל הם "ממלכת כהנים וגוי קדוש". ביטוי שהקב"ה אמר למשה על עם ישראל לפני מתן התורה. הרב שאר ישוב הכהן אומר כשיבנה בית המקדש, כמו שלקב"ה יש תואר "כהן", כך גם "מלכם של ישראל" הרי הוא כהן גדול.
הרבי שליט"א מלך המשיח לא יכול להסכים עם הקביעה הסתמית שמלך ישראל יהיה כהן כי בהלכה ברמב"ם כתוב שמלך המשיח משבט יהודה, מזרע דוד ושלמה, במילא איננו כהן. והרבי שליט"א מלך המשיח עצמו מיוחס אחרי רבותינו נשיאינו שכולם מזרע דוד ושלמה.
הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לרב שאר ישוב הכהן, שכעת הוא זמן הגאולה, ואז יתחילו הוויכוחים אם כך או כך, והרב מחיפה עונה אמן.
= = =
משיח בכיכר: כינוס "הקהל את האנשים הנשים והטף" בכיכר (רבין) תל אביב, יום ד' תמוז תשע"ו, (10.7.16) שעה 19:00
= = =
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 581 ד סיון

לכתחילה אריבער

תגובות

  • יהודי טוב , כ"ב תמוז התשע"ז, 21:28

    שוטים שבעולם!
    לא הבנתם את דברי הרב שאר ישוב ובוודאי לא את דברי הרבי מלך המשיח.
    כוונתו של הרב שאר ישוב לגבי הכהונה היא ההשוואה לגואל ראשון משה רבינו ששימש בכהונה גדולה, וכשהרבי מצווה עליו לברכו, הרי מחמת היראה וכפי שהיה לו בעבר ביחידות, הרי הוא מחזיר את הכדור לרבי שהרי רבן של ישראל כהן הוא. לא שהוא מערער על יחוסו של הרבי מה"מ. ואם תצפו שוב בווידיאו מתחילתו עד סופו תבינו גם את דברי אד"ש.

    אין צורך בסברות עקומות בשביל לחזק את האמת. והאם נחריב עולמנו מפני השוטים?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...