הוידאו היומי י"ג ניסן 540

סרטון משנות ה"למדים", (שנות ה70), הרבי שליט"א מספר שקיבל טלפון מרוסיה, בשורה משמחת על התוועדות י"ג ניסן "מאחורי מסך הברזל" בקשר ליום הולדתו של ה"צמח צדק". ומעורר שכך צריך לעשות בכל מקום, אבל עם ה"הגבלות הידועות" לגבי כמות ה"משקה". (עד גיל ארבעים רק לשתות רק שלוש פעמים משקה בהתוועדות, וכל פעם רק כמות קטנה).

הוידאו היומי יב ניסן 539

פרופ' פוירשטיין עובר ב"דולרים" והרבי מברך אותו לפסח כשר ושמח, ומה שאפשר לפעול בחו"ל בשני ימים יו"ט אפשר לפעול בארץ הקודש ביום אחד. וברכה כללית לפסח כשר ושמח וגאולה אמיתית ושלמה בסיום אחת מההתוועדויות.

לראות את מלכנו יא ניסן 538

ביום הולדתו של אדום מזלו גובר, ולכן הוא יכול לפעול שלא בערך יותר. מקבץ "דולרים" ברכות ליום הולדת. חג הפסד כשר ושמח.

לראות את מלכנו יא ניסן 538

ביום הולדתו של אדום מזלו גובר, ולכן הוא יכול לפעול שלא בערך יותר. מקבץ "דולרים" ברכות ליום הולדת. חג הפסד כשר ושמח.

לראות את מלכנו י' ניסן 537

הרבי שליט"א מלך המשיח חילק ספר תניא (כמה פעמים) בידו הקדושה לכל אחד מהמשתתפים. כאן בסיום התוועדות י"א ניסן תשמ"ב, משעה 03:00 לפנות בוקר, כאשר הסתיימה ההתוועדות (שהחלה בשעה 10:00 בלילה) הרבי החל לחלק ספרי תניא עם ה"שערים" של כל דפוסי התניא עד אז, והמשיך לחלק עד שהאחרון קיבל ספר בש/עה 06:10 בבוקר. חסידים שראו את ההתוועדות בשידורי ישיר ב"כבלים" ברחבי ארה"ב, לקחו מטוס והגייעו לחלוקה.

לראות את מלכנו ט' ניסן 536

הרב החסיד זלמן ("ג'ימי") גוראריה ע"ה, מצד עצמו היה עשיר גדול, ויחד עם זה חסיד ועניו, חסיד בטל ומבוטל לרבי שליט"א מלך המשיח בכל עניניו, נוהג כל שנה לברך את הרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד יום הולדתו בי"א ניסן בשם כל ציבור החסידים ובשם כלל ישראל.

לראות את מלכנו ז' ניסן 535

להתוועדויות הגדולות של הרבי שליט"א מלך המשיח בי"א ניסן, היו מוזמנים לעיתים גם פוליטיקאים יהודים אמריקאים שנתנו להם מקום של כבוד ליד הרבי שליט"א מלך המשיח. לעיתים, הם היו ניגשים לרבי בתוך קטעי השירה בין השיחות ומדברים איתו בעניניהם הפרטיים, והרבי מברך אותם ומעודד ומכוון את העשיה הציבורית שלהם להוספה בתורה ומצוות.

לראות את מלכנו ו' ניסן 534

תיעוד מעמד שאיבת "מים שלנו" ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח לאפיית המצות שלו.

לראות את מלכנו ה ניסן 533

הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה לשלוחים לאחר חלוקת המצות לרחבי תבל. "שליח" ו"משיח" זה אותם אותיות, וכאשר השליח משתמש ב10 כוחות הנפש שלו, אז מתגלה משיח (שליח + 10 = משיח). להכין את עצ מו ואת הסביבה לפסח כשר ושמח וגאולה אמיתית ושלמה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

הוידאו היומי ג ניסן 531

"רבי מכבד עשירים", הרבי שליט"א מלך המשיח באחת הפגישות עם "מחנה ישראל", עשירים שהחליטו לתמוך בפעולות ליובאוויטש בעולם, ומברך אותם בפסח כשר ושמח, וב"הקהל". ומעודד ומברך את העשירים לתמוך בפעולות להפצת יהדות, לא להסתפק בהישג חלקי, אלא ללכת מחיל אל חיל, והעיקר, לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח במהרה בימינו ממש.

הוידאו היומי ב ניסן 530

"ניגון הכנה" של הרבי נ"ע (רבי שלום דובער שניאורסון, האדמו"ר מליובאבאוויטש (החמישי)).

הוידאו היומי כח אדר ב 528

יהודי עשיר מגיע עם הרב הכט לרבי שליט"א מלך המשיח, ורוצה להודות לו על הברכה שהתקיימה. הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לו, שבכלל, זה הפוך. בענינים הגשמיים, צריך להיות "שמח בחלקו" עם מה שהקב"ה נותן, ולהודות. אבל בעניני תורה ומצוות לאצריך להיות "שמח בחלקו" אלא להוסיף בתורה ומצוות.

הוידאו היומי כז אדר ב 527

בשורת הגאולה. גאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש, מיד בסוף חודש אדר, וחוגגים את ראש חודש ניסן בארץ הקודש, חודש ניסן יש בו שני נונין, הקב"ה עושה ניסי ניסים שמתרכזים בניסי הגאולה האמיתית והשלמה לכל בני ישראל בשמחה וטוב לבב על ידי הרבי שליט"א משיח צדקנו.

הוידאו היומי כו אדר ב 526

הרב יעקב בלוי ממערכת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית ירושלים אומר לרבי שליט"א מלך המשיח שהוא הגיע לקבל ברכה בעניני כשרות. הרבי שליט"א מלך המשיח מברך אותו בפסח כשר ושמח, ומוסיף, שידוע שהמילה "כשר" ראשי תיבות כמוצא שלל רב, ומברך אותו בהצלחה רבה ו"שלל רב" לעדה החרדית...

וידאו יומי כה אדר ב 525

כאשר יהודי נודר קרבן מסוג "עולה ויורד", דהיינו שהקרבן יכול לעלות ולהיות "שור הגדול", או לרדת ולהיות רק תור או בן יונה, הקרבן עולה או יורד לפי יכולת הנודר. אבל כאשר יהודי עושה בשביל יהודי שני, אפילו שהשני עשיר, ואם הוא עושה טובה לשני באופן של מסירות נפש, הקב"ה לא נשאר בעל חוב ומשלם לו במיטב.הרבי הקודם סיפר על עני שהתעשר בברכת הרבי והדפיס את ספרי הצמח צדק, למרות שזה עלה הון עתק, ועוד נשאר לו כמה פעמים ככה, והרבי הקודם פירסם את זה כי זה הוראה לרבים.

וידאו יומי כב אדר ב 523

"ויהי ביום השמיני" זה ראש חודש ניסן בו הוקם המשכן, שאותו יום "נטל עשר עטרות", וחנוכת המשכן רומזת על הגאולה שתחילתה במספר שמונה, בתקופה הראשונה של ימות המשיח, שאז יש ניסים אבל עדיין "עולם כמנהגו נוהג", ואח"כ במספר עשר שמרמז על התקופה השניה בימות המשיח, והשלימות של הניסים ב"שינוי מנהגו של עולם "

וידאו יומי כא אדר ב 522

מ"פ בצה"ל מהנדס מחקר ופיתוח ברפא"ל, במעמד חלוקת הדולרים להוספה בצדקה אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, הרבי מדבר איתו על שלימות הארץ, שזה קשור לשלימות התורה, כלומר, כמו שבתורה אי אפשר להחזיר ולוותר על שום דבר, כך בארץ ישראל שהקב"ה נתן אותה לבני ישראל, ובמיוחד אותם חלקים שהקב"ה נתן בניסים גלויים במלחמת ששת הימים, אי אפשר להחזיר ולוותר, כי זה כמו ח"ו לוותר על חלקים מהתורה.

וידאו יומי כ אדר ב 521

השטחים שהקב"ה מסר לידינו, והשטחים שנוגעים לביטחון של בני ישראל אפילו בחו"ל, בגלל ש"נשמרתם לנפשותיכם", וזה הביטחון כדי "שלא תפתח הארץ לפניהם", ולכן שומרים, ויוצאים למלחמה על זה גם בשבת, באופן של "עד רדתה", והתורה אומרת בשולחן ערוך, שאפילו אם יש רק "שמועה בעלמא" ...

וידאו יומי יט אדר ב 520

הרב הכט שואל בכינוס ילדים לפני הרבי שליט"א מלך המשיח למי יש רעשנים? ושוב שואל, וכמעט אף ילד לא מרים רעשן. הרבי שליט"א מסתכל על זה, ואומר בחיוך, שמסתמא תלו את הרעשנים ביחד עם המן. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

לראות את מלכנו יח אדר ב 519

בשורת הגאולה. נראה בעינינו איך הקב"ה חוזר ברחמים לירושלים עיר הקודש ולארצנו הקדושה, עם ענני שמייא, ואין צורך באווירון וכיו"ב, כי על ענן זה נעשה הרבה יותר מהר, ויותר בקלות, ובלי כסף, ועוד מקבלים על זה סיוע מהקב"ה... יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

דף 16 מתוך 18