הוידאו היומי כד אב 647

הוידאו היומי כד אב 647 נכנסים לפרשת "ראה" ו"אינה דומה ראיה לשמיעה". בתחילת פ' ראה תנש"א הרבי שליט"א אומר שכל תחילת הפרשה הוא ברכה, כל מילה, "ראה", "אנכי", נותן", "לפניכם", היום", "ברכה", כל אלה מילים שבפנימיותן יש ברכה, ואפילו המילה שאחרי זה, כי "אין רע יורד מלמעלה, אלא הכל טוב".

היומי כב אב 646

לראות את מלכנו הוידאו היומי כב אב 646 .בריבוי פעמים הרבי שליט"א אומר שבארון מונחים חוץ מלוחות ראשונות, ולוחות שניות וגם שברי לוחות. בדרך כלל מדובר על לוחות שניות ושברי לוחות ראשונות, והרבי שליט"א מחדש, וחוזר על זה בריבוי מקומות, שבארון, בנוגע ללוחות, יש שלושה דברים, לוחות ראשונות, לוחות שניות וגם שברי לוחות.

וידאו היומי כ אב 644

לראות את מלכנו הוידאו היומי כ אב 644 לראות את מלכנו הוידאו היומי כ אב 644. הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר על סיום ספר התורה לילדי ישראל, שהיה בירושלים העתיקה לפנים מן החומה, ביום כ' מנחם אב תשמ"ח

הוידאו היומי כא אב 645

לראות את מלכנו הודאו היומי כא אב 645. ממראות הקודש בסיום אחת מהתוועדויות הרבי שליט"א מלך המשיח, בניגון "יהי רצון מלפניך .. שיבנה בית המקדש במהרה בימינו"

הוידאו היומי יט אב 643

לראות את מלכנו הוידאו היומי יט אב 643. הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר ביארצייט של אביו, המקובל האלוקי הרב לוי יצחק שניאורסון. לאחר מכן, "ניגון הקפות" של הרב לוי יצחק שניאורסון.

הוידאו היומי יח אב 642

לראות את מלכנו הוידאו היומי יח אב 642 בקשר להכנסת ספר תורה ש"נכתב ע"י התעוררות רבים", בקשר להכנסת ספר תורה של ילדי ישראל ב-כ' מנחם אב תשע"ו בכותל, ובבית הכנסת הצמח צדק.

הוידאו היומי טו אב 640

לראות את מלכנו הוידאו היומי טו אב 640. יחודו של חמשה עשר באב, שבו ביום "כלו מתי מדבר", ואחרי כמה שנים "הותרו שבטים לבוא זה בזה", ועוד כמה סיבות בדברי ימי ישראל שמיחדות את חמישה עשר באב כיום טוב, והגמרא מוסיפה עוד אירועים טובים שחלו בהיסטוריה היהודית בחמישה עשר באב...

הוידאו היומי יד אב 638

לראות את מלכנו הוידאו היומי יד אב 638. ליהודי מירושלים שעוסק בעידוד ילדים ללמוד משניות בעל פה, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח בדולרים ש"במשפט" פירושו "כהלכתא קדמייתא", שאלה המשניות שענינן הוא הלכה פסוקה, ומביאים ראיה לכך שלימוד המשניות מביא לגאולה מהפסוק (ישעיהו א כז) "ציון במשפט תפדה"

הוידאו היומי 638 יג אב

לראות את מלכנו הוידאו היומי 638 יג אב הפרזידנט שז"ר מבקר אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. גילויי אהבה נדירים, חסידית נשיקה חסידית צילומים נדירים

הוידאו היומי יב אב 637

לראות את מלכנו הוידאו היומי יב אב 637 מחיאות כפיים ועידודים חזקים מאד לילדים שהשתתפו בקעמפים

הוידאו היומי יא אב 636

לראות את מלכנו הוידאו היומי יא אב 636 קטעים יפים ממנהג טוב של הרבי שליט"א מלך המשיח לחלק מטבעות לילדים ללמד אותם שיוסיפו בצדקה.

הוידאו היומי י אב 635

לראות את מלכנו הוידאו היומי י אב 635, העשירי במנחם אב יהיה קודש

הוידאו היומי ה אב 631

לראות את מלכנו הוידאו היומי ה אב 631

הוידאו היומי ד אב 630

לראות את מלכנו הוידאו היומי ד אב 630

הוידאו היומי ג' מנחם אב 629

לראות את מלכנו, הוידאו היומי ג' מנחם אב 629

הוידאו היומי א אב 628

לראות את מלכנו, הוידאו היומי א אב 628

הוידאו היומי יג תמוז 613

שיר "פדה בשלום נפשי" (תהילים נ"ה), ממראות התוועדות י"ב תמוז תשד"מ

הוידאו היומי יב תמוז 612

העולם עומד על שלושה עמודים, תורה, תפילה וצדקה. ענין רגיל בהתוועדויות הגדולות שמלבד תורה ותפילה, הרבי שליט"א מלך המשיח מעורר על נתינת הצדקה. בכלל, כל ענין "חלוקת הדולרים" הוא הוספה בצדקה. ולטוב - אין גבול.

הוידאו היומי יא תמוז 611

שחרור הרבי הקודם מהמאסר ברוסיה הסובייטית בי"ב תמוז, פתח את האפשרות והדרך לגאולה אמיתית ושלמה לכל היהודים באשר הם, כפי שכתב במכתבו הידוע, "לא אותי בלבד גאל הקב"ה בי"ב תמוז כי אם גם את כל מחבבי תורתנו הק', שומרי מצוה, וגם את אשר בשם ישראל יכונה". הרבי שליט"א מלך המשיח, בשיחה זו, קטע מתוך התוועדות י"ב תמוז תשד"מ, מדבר על אותו יהודי בחו"ל שאין לו שם יהודי, אין לו קשר גלוי לתורה ומצוות, אבל הוא "ישראל". גאולת הרבי הקודם בי"ב תמוז, פעלה שגם הוא ייגאל בגאולה האמיתית והשלמה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוידאו היומי 609 ח' תמוז

יהודי מסידני, יהושע וינברג, מודיע לרבי שליט"א מלך המשיח שהצליח להקים וועד כשרות, ושואל את הרבי שליט"א מלך המשיח האם להקים שם גם בית דין. הרבי שליט"א מלך המשיח מתפלא על השאלה.

דף 12 מתוך 18