בזמן שהלחימה בלבנון נמשכת ללא מהלכים התקפיים רחבים, הורי לוחמים מחטיבת הקומנדו קוראים להכרעת חיזבאללה. במקביל, המגעים בין ארצות הברית לאיראן מעוררים סימני שאלה, לצד דיווחים על הפשרת מיליארדים למשטר האיראני. בעזה נערך צה"ל להרחבת הפעילות הצבאית
מתברר כי המחבלים שחוסלו אחרי שרצחו שלושה יהודים, הם אסירים משוחררים מהכלא הישראלי • שוב רואים שעסקאות שחרור מחבלים מובילות לטרור
הפסקת? אש! פיגוע חמור הבוקר בירושלים כאשר מחבלים ששוחחרו מהכלא ומשתייכים לארגון חמאס ירו לעבר העומדים בתחנת הסעות. שלשה נהרגו הי"ד ועוד כעשרה פצועים. אין ספק ששיחרור המחבלים על ידי הממשלה תרם למוטיבציה לביצוע הפיגוע
אחרי שעשרות אלפי עותקים נרכשו בתוך ימים ספורים, מחלקת ההוצאה לאור של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, מציגה את החוברת להורדה
קו ישיר מחבר בין שירת האמונה ב-770 שבניו יורק, לבין האירועים שהתרחשו באותה שעה בדרום הארץ • גילויי האמונה שצפו לאחר האירועים מגלים את החיבור בין המתרחש כאן למטה לבין העולמות העליונים
מבזקי היום: בעוד ישראל ממשיכה לקבל בברכה את שיחרורם של חטופים נוספים הולכים ומתבררים פרטים נוספים מפיהם. חלקם סיפרו על מעורבותם של האזרחים ה'חפים מפשע' בעזה במעשי החטיפות
"עם ישראל מכיר היסטורית את התופעה, שגורמי מיסיון, מחפשים ומנצלים בצורה לא הוגנת, מצוקות של יהודים, כדי לנסות להעבירם על דתם, ולהפוך אותם לנוצרים". מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה במזימה להמיר את דתם של ילדים, חיילים ואזרחים
בטור חריף, בסגונן מליצי, המסוגנן בשירה מתפייטת, כותב הרב מנחם ישראלי את הלקח הנלמד לימים אלו, מהסיפור עליו קוראים בפרשת השבוע, אז יצאו אחי דינה לשחרר את החטופה מידי אנשי שכם, כשהם מותירים לקח לדורות הבאים ועד לימינו אלה
אחרי כחמישים ימים בשבי המחבלים המרצחים מעזה, חזרו השבוע כחמישים נשים וילדים ששהו בשבי החמאס, במסגרת ההסכם שנחתם. עם שובם נחשף מה עבר עליהם בידי המחבלים וכיצד שרדו את הימים הארוכים
הפסקת האש שנכפתה על החיילים באמצע הפעולה, הינה מסוכנת ביותר. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר מכך ואכן אנו עדים לכך שהיא גורמת לפגיעה בביטחונם. במצב זה על כל אחד ליטול חלק ולהוסיף בביטחונם על ידי לימוד תורה, קיום מצוות ובמיוחד הנחת תפילין
היום הרביעי להפסקת האש ולהסכם שיחרור המחבלים מישראל בתמורה להחזרת נשים וילדים מקרב החטופים. החמאס ממשיך ללחוץ פסיכולוגית ומצליח להשיג עוד יומיים של הפסקת האש והארכת ההסכם, זאת למרות ההפרות הבוטות הן בקיום ההסכם והן בהפעלת אש כנגד כוחותינו
לקראת י"ט כסלו, יצא לאור מגזין מיוחד (12 עמ'), המביא את מסר הגאולה האמיתית והשלימה, במיוחד על רקע המאורעות בארץ הקודש בשנה זו. מהרו כעת להזמין והעניקו למשתתפי אירועי חג הגאולה תשורה אקטואלית. שימו לב: הכמות מצומצמת
בעוד בעולם כולו נעשות ההכנות לקראת י"ט בכסלו, יום חג הגאולה של אדמו"ר הזקן. בימים האחרונים יצאו לאור מאמרים שנאמרו על ידי אדמו"ר הזקן ונרשמו על ידי בנו. המאמרים שנאמרו במהלך חתונה יצאו לאור לרגל י"ד כסלו, יום החתונה של הרבי שליט"א מלך המשיח
הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא. בואו נשכח את הסיסמאות ואת השיטות שלא עבדו, אלו שמובילות למלחמות ונצחונות שהופכות כולן לתבוסות מדיניות מחפירות. בואו נודה על האמת: הדמוקרטיה פשטה את הרגל. אין עוררין על כך שהשלטון האוטופי על פי תורת-ישראל הוא מלוכה
העיתון הבריטי "דיילי אקספרס" מדווח שעל פי מקורות ישראלים, המדינה יודעת היכן מוסתרים חלק מהחטופים, אך נמנעת מפעולה צבאית כדי לא לפגוע בעזתים
יחד עם השמחה הגדולה על שובם בשלום של עשרות חטופים, נשים וילדים שהיו בידי המחבלים ימ"ש, הפרשן אבישי איפרגון צולל למספרים שמאחורי עסקת הפסקת האש, ומנתח את תוצאות העסקה עד היום. בתוך כך מתברר כי חמאס ממשיך לפעול בצפון רצועת עזה
כאשר מכל עבר שואלים אותי: ואם לך היה חטוף, וכי לא היית עושה הכל למענו? וכי לא היית משחרר אסירים (בדיחה. זה לא אסירים, זה מחבלים) בשביל להציל את הילד שלך? אליהו ליבמן, ראש העיר קרית ארבע, זה התשובה. זוהי עקידת יצחק המודרנית • למאמר המלא
ביום שישי האחרון יצאו התמימים ׳חיילי בית דוד׳ מישיבת חח״ל צפת לכיוון הגבול הצפוני של ארץ ישראל ופעלו באיזור ׳אצבע הגליל׳ בקרב כוחות צה״ל הפרוסים לאורך הגדר • תיעוד
ערב מותח ביותר עבר על רבים, תוך שהחמאס משחק בעצבים המתוחים ומאיים שלא למלא את חלקו בעיסקה המסוכנת. כצפוי, הממשלה בחרה שלא להגיב לאיומים בצורה משמעותית וכעת נותר לצפות ולראות מה יהיה הצעד הבא
ברגשות של שמחה עצומה, התקבלו בליל שבת, שלשה עשר מתוך החטופים, ששוחררו במסגרת הסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס. הלילה צפויים להשתחרר עוד 13 חטופים, זאת לאחר שברגע האחרון ניסה חמאס לחזור בו ועיבב את שיחרורם
מי לוקח אחריות? בימים בהם צונחות המעלות והחורף בניו יורק מכה במלוא עוצמתו, נותק בניין פנימיית הבחורים הלומדים ב-770 מחשמל, עקב חוב גדול שנוצר בחברת החשמל. כעת הבחורים יחד עם הרב מאיר קבקוב מנסים לטפל בבעיה