• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מאות משתתפים בכנס שבע מצוות בברזיל

בפעם השמינית התקיים האירוע הגדול לבני נח בברזיל. הרב יעקב גרנשטט מספר על ההיענות הגדולה וההשפעה ההולכת וגוברת, שמגיעה גם למדינות נוספות המקיימים אירועים שכאלו. לתקן עולם במלכות ש-ד-י
מאות משתתפים בכנס שבע מצוות בברזיל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מדי שנה, הרב יעקב גרנשטט, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בברזיל, מארגן את הסמינר הארצי השנתי ללימוד שבע מצוות בני נח. אירוע מסביר פנים עם קבלת פנים לאורחים יוצאי הדופן, אירוע המוסיף ידע למשתתפי אירוע "בני נח" הגדול בעולם.

הרב גרנשטט מספר כי "כבר קיימנו את הסמינר הארצי לבני נח בשנים קודמות. השנה נרשמו כמעט שלוש מאות איש שהשתתפו באירוע ושמעו על חשיבות קיום 7 המצוות תוך דבקות והפצת דרך החיים על פי הסדר האלוקי והתורה הקדושה

בכל שנה משתתפים יותר אנשים, ב"ה, אנחנו מתרחבים יותר ויותר, והעבודה שלנו כבר משפיעה על מדינות אחרות. אפילו בישראל הוקדש דיווח בעיתון ישראלי על ההשפעה החיובית הגדולה שאנו עושים, ואיך זה תורם רבות לזירוז הגאולה וביאת משיח".

בסמינר השמיני שלנו שהתקיים השנה, התשתתפו כאמור קרוב לשלש מאות איש.

אנשים הגיעו מיותר מ-50 ערים שונות בכל רחבי ברזיל. היה לנו כיף מדהים, עם כל כך הרבה חוכמה שניתנה לנו על ידי הרבנים שנכחו, על ידי כל המנהיגים שהיו שם כדי לשתף את המסע שלהם ואת כל הדברים היפים שהם עושים בערים שלהם.

רק רצינו להודות לכל המשתתפים שהגיעו מרחוק כדי לעזור לתנועה הזאת לגדול. ואם אתם לא יכולים להשתתף בזה, אנחנו כבר רוצים להגיד לכם ללכת ולהתכונן לסמינר הבא בשנה הבאה.

וכמובן נזכה כולנו להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש".

מבצע שילוט בעזה - 7 מצוות בני נח בערבית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...