• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שבע מצוות בני נח / באדיס אבבה גויים לומדים הלכות יסודי התורה ברמב"ם ומצטיינים

במיזם מיוחד שיזם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבית חב"ד באדיס אבבה שבאתיופיה, גויים, לומדים בקורס מיוחד הלכות יסודי התורה ברמב"ם. השבוע סיימו את הקורס בהצלחה והשליח חילק תעודות ההערכה • שבע מצוות בני נח
באדיס אבבה גויים לומדים הלכות יסודי התורה ברמב"ם ומצטיינים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מיזם מיוחד שנפתח בבית חב"ד באדיס אבבה שבאתיופיה, בניהול השליח הרב אליהו חביב. קבוצת גויים לומדים את הלכות יסודי התורה ברמב"ם בקורס מיוחד.

על-פי הוראות הרבי מלך המשיח שליט"א להתעסק בהפצת שבע מצוות בני נח החליט הרב אליהו לעשות קורס בו ילמדו את ההלכות המותרות גם לגויים בהם מתבאר עניין בה' אחד ויחודו של הקדוש-ברוך-הוא. 

בכל יום ראשון במפגש הקבוע עם קהילת בני נח באדיס אבבה נלמדו בעיון הלכות יסודי התורה מספר היד החזקה של הרמב"ם. בסיום סדרת השיעורים נערך מבחן מסכם על ההלכות הנלמדות והמצטיינים קבלו תעודת הערכה מהרב אליהו חביב. 

אפשר לראות במוחש עד כמה העולם צמא ללמוד על הקב"ה על הנהגתו ועל השגחתו בכל רגע ורגע, על הנביאים והנבואות ועד לנביא דורנו הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח שמודיע שהנה זה משיח בא וכבר בא! 

הרב אליהו לא מסתפק: "בעזרת השם שנזכה במהרה להבטחה שעלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו והייתה לה' המלוכה. נזכה לגאולה האמיתית והשלמה עם הרבי שליט"א מלך המשיח בראשנו תיכף ומיד ממש".

בפעם הראשונה: חתונה ל'בני נח' ביפן

מאות משתתפים בכנס שבע מצוות בברזיל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...