• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

ישי"ג תות"ל ראשל"צ: התמימים נבחנו אצל ראש כולל עיון הש"ס

הגה"ח הרב חיים משה כ"ץ שליט"א, ראש כולל עיון הש"ס ורב מערב בני ברק התרשם עמוקות מהבקיאות הרבה שהפגינו מצטייני הישיבה בדיני 'חזקות' • סיכום ותיעוד
ישי"ג תות"ל ראשל"צ: התמימים נבחנו אצל ראש כולל עיון הש"ס
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תלמידי ישיבה גדולה תות"ל ראשון לציון נבחנו השבוע על פרק 'חזקת הבתים' אצל הגה"ח הרב חיים משה כ"ץ שליט"א, ראש כולל עיון הש"ס ורב מערב בני ברק שהתרשם עמוקות מיכולתם של התמימים להשיב על שאלות מורכבות תוך דיוק מרשים.

המבחן עסק בחומר לימודים רב שנלמד בישיבה, ובפרט בפרק "חזקת הבתים" מתוך "קובץ מפרשים" של הישיבה.פרק זה ידוע כ"שם דבר" בעולם הישיבות, ודורש הבנה מעמיקה של דיני "חזקות". פרק זה נלמד בישיבה גדולה תות"ל ראשון לציון בשילוב יסודות מתורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, יסודות עמוקים שנלקטו בעמל רב מראשונים ואחרונים על כל הש"ס. במהלך המבחן הפגינו התמימים בקיאות רבה הן בחומר הלימוד עצמו והן ביסודות העמוקים בדיני חזקות המשולבים בו.

"תלמידי הישיבה השקיעו זמן ומאמץ רבים בלימוד החומר המעמיק והפגינו בקיאות מרשימה במהלך המבחן" אומרים בהנהלת הישיבה הגדולה תות"ל ראשל"צ, ומדגישים: "אנחנו פועלים כל העת לעודד את התמימים להמשיך ללמוד ולהתפתח ובטוחים כי הם יגיעו להישגים גדולים עוד יותר בעתיד, שיגרמו נחת רוח לרבי שליט"א מה"מ ויזרזו את התגלותו תיכף ומיד ממש"

"הרמה הלימודית הגבוהה בישיבה מוכיחה את עצמה שוב ושוב במבחנים תקופתיים שנערכים אצל מנהיגי עולם הישיבות החרדי", מוסיף אחד הר"מים בישיבה. לטענתו: "זה מבטא את החשיבות העצומה שאנו מייחסים ללימוד בשקידה והתמדה, מתוך הבנה ששליח צריך קודם כל להיות למדן".

ערב עם חב"ד עמידר בת ים לע"נ הנרצח בנובה

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...