• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ערב עם חב"ד עמידר בת ים לע"נ הנרצח בנובה

את פורים קטן, ציינו בבית חב"ד בשכונת עמידר שבבת ים, בערב עם חב"ד מיוחד, בהשתתפות בני משפחתו של אופק קמחי הי"ד, שנרצח במתקפה בשמחת תורה. אחרי סיום מסכת על ידי הרב רחימי נערכה הופעה של הזמר אריאל זילבר
ערב עם חב"ד עמידר בת ים לע"נ הנרצח בנובה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ביום חמישי האחרון נערך בבית חב"ד עמידר ערב מיוחד לרגל פורים קטן ולעילוי נשמת אופק קמחי הי"ד שנרצח בשמחת תורה האחרון בנובה. בערב השתתף הזמר האגדי אריאל זילבר שהגיע לשמח ולשמוח יחד עם בני משפחתו של אופק ועם הקהל שהגיע מכל רחבי בת ים.

הערב החל בתפילת ערבית יחד עם אמירת קדיש ע"י בני משפחתו של אופק. לאחר מכן השליח של הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת עמידר הרב שניאור רחימי פתח את האירוע בדברי פתיחה על מעלת חודש אדר ועל חג הפורים.

לבמה הוזמן רב בית הכנסת נועם אלימלך ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים הרב יצחק רחימי לומר דברי תורה. הקהל היה מרותק וקשוב לדברים החשובים.

לאחר מכן הרב יצחק רחימי ערך סיום מסכת מכות לעילוי נשמתו של אופק וביאר את המשניות האחרונות, לאחר הסיום בני משפחתו אמרו קדיש לזכותו.

בעיצמו של הערב השליח הרב שניאור רחימי העניק תמונה מיוחדת של הרבי שליט"א מלך המשיח לאביו של אופק, קובי, וברך שבעז"ה הרבי שליט"א מלך  המשיח יתגלה וכל הצער והייסורים יעלמו בקרוב.

אריאל זילבר הגדול ניגש אל האורגן המיוחד והחל לספר את סיפורו האישי יחד עם שירים ולהיטים מהעבר ומהווה כשהוא מלווה בגיטריסט אלוף על גיטרה חשמלית...

הקהל החל לשיר ולמחוא כפיים משמחה, תוך כדי אמירת לחיים על ערק העלית הקפוא...

מ"מ ראש העיר בת ים מר אלי יריב הגיע לכבד בנוכחותו ולשאת דברי ברכה. כמו כן הגיע לכבד גם מר אשר חסן שמתמודד בתפקיד מועצת העיר.

בסיום הערב נערכה הגרלה בין התורמים לפעילות בית חב"ד עמידר על תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח מפוארת לבית.

בבית חב"ד עמידר שמחו מאוד על האירוע ומקווים שאת האירוע הבא יערכו הם בבית המקדש!

מכתב השלוחים: לא להתערב בפוליטיקה!

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...