• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דיווח: חוסל מספר 3 באירגון הטרור חמאס

מלחמה בכמה חזיתות: בחברון פתח מחבל בירי לעבר ילדים, וחוסל ב"ה. בצפון נמשכים השיגורים ובתגובה מפציץ צה"ל בעומק לבנון. בדום: אושרה התוכנית לפעולה ברפיח אך היא טרם התחילה. ובמקביל נמשכים המגעים לעסיקה לשיחרור החטופים
דיווח: חוסל מספר 3 באירגון הטרור חמאס
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נס בחברון: מחבל פתח בירי וחוסל

אימאם של מסגד, פתח באש לעבר ילדים שהלכו ברחוב בחברון, הקליעים פגעו בכדור משחק שהיה אצל הילדים, והם ניצלו!

המחבל חוסל. "כן יאבדו כל אויביך ה'".

השרה סטרוק במוצאי שבת: "המחבל הארור הזה, אימאם בגיל ה'לא חשוד בטרור', ירה מטווח אפס על שני ילדים שהלכו לתומם ברחוב היחיד המותר לתנועת יהודים בחברון. את הכדורגל של בן השכנים שלי, תלמיד כתה ה', אביא מחר לישיבת הממשלה. הכדורגל ספג קליע במקום הילד, שניצל בחסדי ה'".

נסים גלויים. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

בצפון: שיגורים מלבנון ותקיפות צה"ל בתגובה

חיזבאללה לקח אחריות על מספר שיגורים במשך היום, ובתגובה צה"ל תקף בכמה גלים במשך היום מטרות של ארגון הטרור.

מטיילים מצאו שרידי כטב"מ של חיזבאללה, לא הרחק מיבנאל.

וזה שוב מראה לנו את גודל הנסים והשמירה של ה' יתברך.

בדרום: הפעולה ברפיח אושרה אך טרם יצאה לפעולה

עשרות מחבלים חוסלו במהלך השבת בדרום ובמרכז הרצועה.

הפעולה ברפיח - אושרה ע"י נתניהו, אבל לא החלה בפועל.

חטיבת הנח"ל דיווחה על חיסול של 250 מחבלים בשבועיים האחרונים - בשיתוף חיל האוויר וטנקים.

עיסקת החטופים: אסור לקבל את תכתיבי החמאס

לצערנו, למרות הדרישות המופרכות שהוצגו ע"י החמאס, והתגובה הרשמית של לשכת ראש הממשלה - שציינה במפורש שאלו דרישות מופרכות ולא ניתן לקבלן - בכל זאת הוחלט על יציאת משלחת ישראלית לקטר בימים הקרובים.

נתפלל ונבטח בה' יתברך שיתן לדרג המדיני כח לעמוד בלחצים מבית ומחוץ (ארה"ב לוחצת חזק לקבלת העיסקה).

וגם חשוב מאוד שכל אחד ואחת יעשו תעמולה נגד קבלת כל עיסקה שדורשת "הפסקת אש קבועה" - שהרי זה דרך וודאית להמשך שלטון החמאס, שרק ילך ויתחזק ח"ו, ויקבל מיליארדי דולרים עבור "שיקום הרצועה", וישתמש בחלק נכבד מהם לשיקום מהיר של כחו הצבאי בסיוע איראן וחיזבאללה!!!

בנוסף, ברור מאליו שאם החמאס לא יוכרע במלחמה הזו, יאבד לחלוטין כושר ההתרעה של ישראל.

ולכן חובה לנצח את החמאס, ולחסל את מעוזיו האחרונים - ברפיח ובמחנות המרכז - ואסור לדבר על שום הפסקת אש לפני שזה יקרה!

בנוסף לכך, החמאס דורש שישוחררו עבור 40 חטופים 800 מחבלים, מתוכם 150 שמוגדרים בישראל "אסירים כבדים" - רוצחים שנאסרו במאסרי עולם או לתקופות ממושכות מאוד!

כבר בשלב הראשון של העיסקה, חמאס הנאצי דורש את השחרור המסיבי הנ"ל, וגם יציאת צה"ל ממרכז הרצועה, וחזרת כל תושבי צפון הרצועה לבתיהם (מעל מיליון איש), והפסקת אש מליאה ל- 6 שבועות.

בשלב השני - שיכלול שחרור חיילים וצעירים - חמאס דורש הפסקת אש קבועה!

ואת כל זה אי אפשר לקבל, כי זו סכנה אמיתית ח"ו לישראל.

כל אחד ואחת מאיתנו יכול לפעול - הן בתעמולה ובהפצה של חומרים, והן בתפילה ובצדקה לזכות מקבלי ההחלטות (וברוך ה' אנו רואים שזה עוזר - כי עד עכשיו לא הסכימו למתווי העסקה הקודמת, וגם ממשיכים להתעקש על פעולה ברפיח), והן בבטחון מוחלט בה' יתברך.

דיווח: חוסל רמטכ"ל החמאס ימ"ש

על פי מידע חדש שצה"ל התיר לפרסום, מתוך מסמכים מסווגים של החמאס שנתפסו, מרואן עיסא - שכל הנראה חוסל (מספר 3 בחמאס) - היה המתכלל הצבאי של מתקפת הטרור הנוראית בשמחת תורה, והיה חתום אישית על התכניות!

עוד נחשף כי תוכנית המתקפה כללה 46 מטרות אליהם תכננו מחבלי הנוחבא לחדור - כולל בסיס של יחידת 8200 והבסיס החשוב של חיל האוויר בחצרים!

רק בנסי נסים זה לא התממש.

כבר פורסם בישראל, שעקב מתקפת הטרור הוחלט על חיזוק משמעותי בהגנה על בסיסי חיל האוויר, וזה ככל הנראה כי הגיעו למסקנה שההגנה הייתה חלשה, והייתה סכנה ממשית לבסיסים הקריטיים הללו, כמובן שגם הבסיסים בצפון היו בסכנה אם חיזבאללה היה מצטרף למתקפה ח"ו.

עוד נחשף במסמכים המסווגים של החמאס, שתוכניות המתקפה נשמרו בסוד כמוס בכדי שלא לאבד את גורם ההפתעה, ולכן, אפילו מפקדי החטיבות של חמאס עודכנו בפרטי המתקפה רק חמישה ימים לפני ביצוע המתקפה. מפקדי הגדודים עודכנו 48 שעות לפני המתקפה, ומפקדי הפלוגות עודכנו 12 שעות לפני שיצאו בדרכם אל הטבח הנורא. מחבלי הנוחבא עצמם עודכנו רק בלילה האחרון.

נצחון מושג על ידי נחישות ונכונות להלחם במסירות נפש

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...