• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התעוררות האמונה בז"ך אדר בראשון לציון

מעמד מיוחד של התעוררות נערך השבוע לרגל יום כ"ז אדר בישיבה קטנה בראשון לציון. בפני התמימים נשא דברים השליח הרב חיים ציק שסקר את אירועי אותם ימים וההתעוררות המעשית לקבלת פני משיח צדקנו
התעוררות האמונה בז"ך אדר בראשון לציון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום רביעי התקיים בישיבת חב"ד הקטנה ראשל"צ בקשר ליום כ"ז אדר הרצאה של הרב חיים ציק שליח הרבי שליטא מלך המשיח בבת ים שסקר בפני התמימים את ארוע היום.

בדבריו התייחס בהרחבה לאירוע שבו ראו לעיני כל את דברי הנביא על מלך המשיח "אכן חלינו הוא נשא ומכאבינו סבלם ואנחנו חשבנהו נגוע מכה אלהים ומענה: והוא מחלל מפשענו מדכא מעונתינו מוסר שלומנו עליו ובחברתו נרפא לנו" (ישעיהו נג: ד-ה).

הוא הרחיב על ארועי התקופה כפי שהיה עד להם בהיתו ב770 מהלך הארועים והפעולות שנעשו בתקופה הזו בכלל אצל אנ"ש והתמימים ובפרט פעולות שנעשו מטעם האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

אירוע אותו היום סוקרו בהרחבה: השתלשלות הענינים מהרגע שהקהל העצום שהמתין לתפילת מנחה שנדהם לשמוע את הבשורה... ההגעה של הרבי שליט"א מלך המשיח ל770 באמבולנס והכניסה המיוחדת שעשו לשם כך, ההוראה של הרבי שליט"א מלך המשיח שהוכרזה מטעם המזכירות "תהיה רפואה קרובה ברוב שירה וזמרה" שהביא כרישפי אש ריקודים בשמחה עצומה של כל התמימים ואנ"ש כולם ממש עד אחד רקדו באמונה יוקדת שהנה הרבי שליטא מלך המשיח קם ומגיע בריא ובפשטות נראה אותו מחר בתפילת שחרית.

בהמשך לזה הרחיב בענין שהרבי שליט"א מלך המשיח לא רצה לדבר במהלך כל התקופה.ובכלל ראו את הערנות והמבט החדור של הרבי שליט"א מלך המשיח כל התקופה אבל כשבית המשפט שלח שליח מיוחד בתשנ"ד - הרבי שליט"א מלך המשיח במשך כשעתיים ענה בשפה ברורה על כל שאלה שנשאל!

בדבריו עמד על הסיפור של שריפת המקום המיוחד של הרבי שליט"א מלך המשיח באוהל, - ומענה התקיף של הרבי שליט"א מלך המשיח כל התקופה ששלל את הרעיון לנסיעה לשם. (למרות שהוא נסע מ770 לביקור אצל רופאים וכו').

בהמשך לזה נערכו פעולות שנעשו לרפואת הרבי שליט"א מלך המשיח בקנה מידה ענק - אחד הענינים שיירת 90 טנקים לקראת י"א ניסן שאחד החידושים היה שזיכו שלוחים מרחבי העולם לקחת חלק בהשתתפות וגם לבית חב"ד בת ים היה טנק... הטנקים נשאו את בשורת הגאולה והגואל חילקו מצות ועלונים על פסח והגאולה - והביאו להתעוררות אדירה.

הרב חיים ציק שיתף את התמימים במעמד אישי שזכה לו כחתן: לקבל את הסידור מידו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח בחדר למעלה הצמוד למרפסת.

בנוסף תיאר את הרעיון המיוחד של הרב וולפא שי' לנסיעה מיוחדת לציון שמעיה ואבטליון לעורר על הגאולה ואכן הרב זמרוני ארגן נסיעה מיוחדת לצפון לעריכת התוועדות חסידית סמוך ממש לציון שמעיה ואבטליון שהייתה חוויה אדירה בשמחה העצומה, והתעוררות וקבלת החלטות טובות בין המשתתפים.

באופן כללי, המסר הברור של הרב זמרוני כל הזמן - מלך המשיח נושא תפקיד מיוחד זה לא חס ושלום כמו כל מקרה של חולי ר"ל שזקוקים לתפילות על בריאות... הבריאות של הרבי שליט"א מלך המשיח זה ההתגלות ולכן ועלינו להתעסק אך ורק בהפצת בשורת הגאולה. ולכן כל פעם שהיו מודעים על איזה מצב בריאותי אצל הרבי שליט"א מלך המשיח מיד הרב זמרוני היה מארגן התוועדות לחזיוק בשורת הגאולה והחלטות טובות לפעול בהפצת הבשורה.

לאחר מכן קיימו התמימים את "מרבים בשמחה" - ריקודי שמחת הגאולה.

באירוע השתתפו צוות הישיבה: הרב אביחי רוטשילד משגיח בישיבה גדולה, המשגיח הרב ניתאי אבל והרב יוסף חיים ברנשטיין משפיע בחסידות ערב.

IMG-20240308-WA0001

ברכת מזל טוב חמה ולבבית

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...