• ב"ה ימות המשיח!
  • ג' תמוז התשפ"ד (09.07.2024) פרשת חוקת
author

אתר הגאולה

כ' מנחם אב • מלך המשיח עולה חזן

היום חל כ' מנחם אב יום הייארצייט לאביו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א ר' לוי יצחק, וביום זה נוהג הרבי שליט"א מלך המשיח לעלות חזן • את המקום מכינים האחראים על הסדר מבעוד מועד • צלם אתר הגאולה נכח במקום ומביא לגולשים תיעוד נרחב בנושא צפו בתצלומים.

סיום הרמב"ם הארצי נחתם בהצלחה

אמש, נחתם סיום הרמב"ם הארצי בראשון לציון שאורגן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה אליו הגיעו המוני חסידי חב"ד ומקורבים מכל רחבי הארץ • במקום נאמו משפיעי חב"ד ואורחים נוספים • הכתבה המלאה והגלריות יתפרסמו בהמשך.

בפעם העשירית: יום עיון בגאולה ומשיח

ביום חמישי הבא יתקיים אי"ה יום לימודים מיוחד בענייני גאולה ומשיח בארגון 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ-הקודש. המיזם החשוב מתקיים זו השנה העשירית ברציפות שהפעם נוסף לו מימד חדש, בשיתוף פעולה מבורך עם מוסדות ישיבת חב"ד ברמת אביב בראשות הרב יוסף חיים גינזבורג, ייערך יום העיון בהיכל הישיבה המפואר שברמת אביב השוכנת ליד עורקי תחבורה מרכזיים המקלים בתחבורה על המגיעים מהצפון ומהדרום.

לרגל ה'שלושים'': ועד להפצת ספרי הרב גינזבורג

לרגל יום ה'שלושים' לפטירתו של המשפיע הנערץ הגה''ח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג ע''ה, נערכה אסיפה מיוחדת של שלוחים, עסקנים ובני המשפחה שיחיו. במהלך האסיפה הוחלט אי''ה על הקמת וועד פעיל ומעשי שיקח על עצמו את הדפסת והפצת ספריו החשובים והנצרכים של הרב ע''ה.

התמימים החליטו לקדם את ערוץ זמן הגאולה

אמש, כמידי ליל שלישי בשבוע, התקיימה ההתוועדות הקבועה של תלמידי בית משיח 770 בפינה הצפונית-מזרחית - "פינת החי". לאחר לימוד לימוד ענייני גאולה ומשיח, נמשכה ההתוועדות החסידית אל תוך הלילה בליווי ניגוני גאולה ומשיח, כשהשבוע התמימים לקחו על עצמם לעשות כמה שיותר מנויים לערוץ 'זמן הגאולה' ביוטיוב • לסיפור המלא כנסו.

דיי קעמפ אוקראינה בשמחת הגאולה

חיילי משיח בדיי קעמפ אוקרינה נהנים השנה מדיי קעמפ ייחודי עם צוות טוב ומשקיע. צפו בתמונות מפעילות השטח.

חלוקת דולרים יום ראשון י"ז מנחם אב תשע"ט

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון י"ז מנחם אב תשע"ט. לצפייה כנסו.

אודי דאמרי בשיר חדש על הגאולה: עוד יבוא יום

הזמר אודי דאמרי הוציא היום לרגל עונת הקיץ שיר חדש ומרעננן - עוד יבוא יום. השיר מתאר את המצב בימות המשיח. לצפייה בקליפ הגאולתי כנסו.

שיעור מהרב חיים לוי יצחק גינזבורג על קונטרס בית רבינו שבבבל

שיעור שמסר הרב חיים לוי יצחק גינזבורג ע"ה בישיבת תות"ל ראשון לציון על קונטרס בית רבינו שבבבל של הרבי שליט"א מלך המשיח. השיעור מוגש לתועלת הגולשים לרגל השלושים לרב. והקיצו ורננו שוכני עפר בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח נאו ממש • לצפייה כנסו.

תכנית לילדי ישראל בסיום הרמב"ם הארצי

על פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, מוסרים היום מהאגודה למען הגאולה כי מעט לפני האירוע הגדול לאנ"ש סיום הרמב"ם ביום שלישי הקרוב ייתקיים החל מהשעה 18:30 באולמי בלוודר בראשל"צ, כנס לילדים וילדות (בהפרדה). בתכנית: סיום הרמב"ם לילדים, דברי ברכה ומופע יחודי של צוות שחקנים, פרסים והפתעות. לפרטים: 054-392-1021.

ב770 רקדו לרגל ט"ו באב

לרגל חמשה עשר באב נערכו ב770 בית משיח התוועדויות חסידיות שם קיבלו המשתתפים החלטות טובות. כמו כן בהתוועדות המרכזית אותה ארגן הרב מנחם נחום שי' גערלצקי נערך סיום הרמב"ם וסיום מסכת. לאחר מכן נערכו ריקודים לקבלת פני משיח צדקנו • צפו בתמונה המלאה.

אירוע משיח בנתניה

אמש התקיים בנתניה אירוע סיום הרמב"ם מרכזי שיועד לכלל עם ישראל. האירוע אורגן ע"י הרב אלעזר פרץ מנהל מטה משיח בעיר נתניה. צפו בקטע שירה וזמרה מיוחד מהערב המיוחד.

הרב נאמן הגיע ל770

בימים לאו הגיע ל770 בית משיח הרב ירון יחזקאל נאמן משגיח בישיבת חח"ל צפת על מנת להתוועד עם תלמידי הקבוצה בחודשים האחרונים שנותרו להם • צפו בתמונה מההתוועדות.

גלריה • ב770 החליפו את הרצפה

כפי שפורסם בבית משיח 770 החליפו את הרצפה לרצפה חדשה, יש לציין כי השאירו את הדוגמה הישנה והיא לא שונתה. צלם אתר הגאולה עבר שם, והתיעוד מוגש בפניכם • צפו בגלריה.

תמונת היום: משיח בכיכר בסערה בעפולה

כפי שפורסם בימים אלו התחוללה סערה בקשר עם הפרדה בין נשים לגברים ע"פ ההלכה באירוע בעיר עפולה. ב"ה לאחר דין ודברים האירוע התקיים במועדו. כלי התקשרות סיקרו את האירוע ובתצלומים הביאו גם קטע מאירוע משיח בכיכר שהתקיים בקיץ שעבר בעיר תל אביב. צפו.

יהדודס: היום הראשון של הפעילות

ארגון יהדודס התחיל לפעול בשיא המרץ. על פעילות הארגון ניתן לקרוא בכתבה המלאה בשיחת הגאולה. הארגון פועל בקרב כלל ילדי ישראל ברחבי הארץ. צפו בתמונות מפעילות הארגון עם הכוכב העולה 'אודי' ביום הראשון

קידוש לבנה עם הרבי שליט"א

במוצאי תשעה באב נדחה יצא הרבי שליט"א מלך המשיח לקידוש לבנה רבתי בחצר 770 בית משיח. לאחר מכן התמימים יצאו לרקוד ברחובה של עיר • צפו בתמונה

בשורה טובה: נפתחה ההרשמה לשנת ה'קבוצה'

ביוזמת מספר תלמידים בוגרים, בוגרי ישיבות תות"ל באה"ק הלומדים מספר שנים בישיבת תות"ל המרכזית בבית חיינו – 770 ונמצאים בקשר הדוק עם ההנהלה, ממשיכים את מסגרת הלימודית ב'שנת הקבוצה' • פרטי ההודעה בכתבה

תמונת היום: תפילות בזאל הקטן

כפי שדווח באתרנו על השיפוצים בזאל הגדול ב770 בית משיח, ע"פ החלטת הגבאים התקיימו היום התפילות בקומה העליונה של 770, מאחר ובזאל הגדול מחליפים את הרצפה • צפו בתמונה.

תלמידי הקבוצה נעמדו לתמונה השנתית

קבוצה ע"ט עם הרבי מלך המשיח שליט"א. לאחר שנה תמימה עם הרבי שליט"א מלך המשיח נעמדו תלמידי קבוצה תשע"ט לתמונה השנתית בחזית 770 בית משיח. צלם אתר הגאולה היה שם ומגיש תיעוד • לתמונה המלאה ולוידאו קצר מהריקודים, כנסו.

דף 142 מתוך 194