• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נגלה בליובאוויטש שבליובאוויטש בנוסח ראשל"צ

חודש תשרי נפתח בסער, בינות לאלפי בניו של הרבי שליט"א בולטים מבצעי הלימוד נושאי המלגות לתמימים דישיבת תות"ל ראשון לציון. 'קובץ המפרשים' הנודע יצא במתכונת ייחודית לתשרי וכולו נסוב על דרך לימוד סוגיות במסכת גיטין בשיטה ליובאוויטשאית מובהקת
נגלה בליובאוויטש שבליובאוויטש בנוסח ראשל"צ
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הקונטרס פתוח בתכתובת מרתקת בין רב בביה"ד של הרדב"ז מעיה"ק צפת לנשיא בנושא גט מסובך. לא פחות משלשה אגרות מעמיקות הקדיש הרבי שליט"א לנושא, אולם אף הם נותרו עד היום חתומים.

ב'קובץ מפרשים' התייגעו רבני הישיבה לפענח את עומק דבריו ולהראות כיצד יסודי מסכת גיטין נמצאים באותם אגרות. 

והתוצאה: רייד ישיבתי-ליובוויטשאי המציג את הקו שמתווה הרבי שליט"א בלימוד הנגלה.

כמו המשך מופיע ה'הדרן' הנודע של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א למסכת גיטין, אך כאן הוא מופיע עם קטעים חדשים מה'בלתי מוגה' בתוספת באורי עומק בכל תג מדבריו הק'.

וכמו השלמה מופיעים שני שיעורים של הגאון החסיד רבי יהודה עבער הי"ד שכיהן כראש ישיבה בשבע ממחלקות 'תומכי תמימים' ברחבי פולין, ששיעוריו הודפסו בהוראה ישירה מגבוה.

מחלקה בפני עצמה הוא מערכה עמוקה ומקיפה של 'משנת השליחות' בתורת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שנערכה בידי ראש הישיבה הרב שמעון ויצהנדלר.

ולסיום: חשיפה מרתקת על סיום מסכת גיטין הראשון שנעשה בליובאוויטש בחצי כדור התחתון עם תיאור רחב למהות של דרך הלימוד החבדי"ת.

'ויקהלו אל המלך' מבצע הלימוד המקיף הסוחף את התמימים כולל שאלה יומית עליה עונים התמימים וזוכים בפרסים כספיים שימושיים לשהות אצל המלך מתוך הרחבה.

עוד יצירה מושקעת ועיונית מבית היוצר של תות"ל ראשל"צ המוקדש לתשרי בבית המלך.

להורדה ולצפיה לחץ כאן

היסטוריה: השליח בנמיביה סיפק בשר כשר ליהודי המדינה

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...