• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

סיקור ותיעוד בלעדי / אלפי הפעילים החליטו: מביאים את ההתגלות

אלפים גדשו את בית משיח 770 בעת כינוס הפעילים השנתי, שלוחים ופעילים מכל רחבי הארץ עלו ועוררו את קהל המשתתפים לפעול ולהביא להתגלותו המלאה של הרבי שליט"א מלך המשיח • לסיקור המלא ולתמונות
אלפי הפעילים החליטו: מביאים את ההתגלות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עוד שעתיים קודם התחלתו של הכינוס המסורתי לפעילי משיח מרחבי תבל, הנערך מידי שנה בבית משיח 770 בחודש תשרי, כבר היו כל המקומות תפוסים במאות פעילים ואורחי המלך שהתכוננו לכינוס הגדול.

הכינוס השנה נערך, בהתאם לשנה המיוחדת בה אנו נמצאים, בסימן "הקהל את העם לקבלת פני משיח" - והדיון בו נסוב על הדרכים והשיטות לקבץ כמה שיותר "אנשים ונשים וטף" אל בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

הכינוס נפתח על ידי המנחה הת' לוי שי' קאליפא, מראשי מפיצי בשורת הגאולה בניו יורק וגלילותיה ומנהל בית חב"ד 770. לאחר שהסביר באריכות על מהותו של הכינוס ומטרתו, פנה להזמין אל הבמה את הנואם הראשון - הרב יוסי שי' קליימן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ביישוב נעלה בארה"ק.

הרב קליימן פתח את דבריו בסיפורים מרתקים אודות תקופת שליחותו בשיקגו שבארה"ב, מהם ניתן להסיק את המסקנה הברורה - בשורת הגאולה וזהות הגואל היא הדבר ה'מתקבל' ביותר שיש! בין היתר סיפר על יהודי שאינו חסיד חב"ד שביקר אצלו בבית חב"ד ואמר לו, שהוא מעריך יותר את חסידי חב"ד שאומרים שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים, מכיון שאצלם בוערת האמת…

נאומו של הרב קליימן הסתיים במחיאות כפיים סוערות מצד הקהל, שהיה מרותק כל אותה העת אל הדברים. לאחר מכן הזמין המנחה את הת' מנחם מענדל שי' דישראלי, ששיתף את הקהל בחוויות מהפעילות העניפה בהדבקת תמונותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח בכבישי ארץ ישראל, ועל ההשפעה העמוקה שרואים על כל מי שראה את התמונות והשלטים שזועקים, "יחי המלך המשיח"!

דרך פעולה נוספת שכובשת לאחרונה את רחובות ארץ הקודש היא התוועדות רחוב, שמביאה אל צעירים רבים את דברו של הרבי שליט"א מלך המשיח. כדי להרחיב על כך עולה אל דוכן הנואמים הרב גיא שי' מלכה, משפיע אנ"ש בדרום ארץ הקודש, שמספר על ההתוועדות המיוחדת שהוא עורך מידי שבוע ב'רידינג' בתל אביב, וכיצד היא סוחפת אחריה קהל רב.

ומהרחובות - לצמתים. הת' זלמן שי' גרוסמן משתף את הקהל אודות חלוקת החוברות והעלונים בצמתי הכבישים, דרך הפצה שתופסת תאוצה בזמן האחרון, ועל החידוש המיוחד - סטיקרים עם בשורת הגאולה שמודבקים, בהסכמה כמובן, אל הרכבים העוצרים בצמתים.

לאחר סקירה נרחבת כל כך של הפעילות בארץ הקודש, הגיעה גם זמנה של עיר המלך, ניו יורק. הת' מענדל שי' גערליצקי, מהפעילים הבולטים של בית חב"ד בשדה התעופה קנדי, סיפר על תופעה חדשה בקרב דיילי אל-על: דגלוני משיח על דש החליפה. הטרנד הולך ותופס תאוצה, עד כדי כך שבבית חב"ד החלו רוכשים מארזים של מאות דגלונים המחולקים לדיילים, גויים ויהודים כאחד.

רגע לפני הסוף עלה הת' מענדי שי' איתן כדי לספר על ההשפעה של הדבקת תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח על הרמזורים בניו יורק. במהלך פעילותו בבית חב"ד "ממעל ממש" בתל אביב, הוא נתקל מספר פעמים ביהודים שחזרו מביקור בניו יורק, וסיפרו לו בהתלהבות שהם נתקלו בתמונתו של המשיח ברחבי העיר…

לסיכום הכינוס עלה הרב חיים שי' ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בעיר בת ים, שהסביר לתמימים על האחריות הרבה המונחת על כתפיהם - הבאת הגאולה האמיתית והשלימה.

עם סיומה של הכרזת הקודש "יחי אדוננו" פצחו הקהל בריקודי שמחה במשך דקות ארוכות, שהסתיימו כאשר החלה התוועדות חסידית עם הרב מנחם מענדל קורנט, משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח לפרדס חנה, בה דנו כיצד להוריד את כל הדברים למעשה בפועל.

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות.

מיד במוצאי החג: סוכת המלך נבנתה

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...