אהוביה סנדק: הימ"ר מנע עזרה מהפצועים

חובש מזירת התאונה מעיד: אנשי ימ"ר ש"י עשו הכל חוץ מלעזור לפצועים", ותיעוד של שניות ספורות מזירת התאונה הקטלנית. עד היום, אף אחד מהשוטרים שהיה מעורב בתאונה המחרידה לא נחקר

חשיפה: מה עומד מאחורי קמפיין 'משיח בעיתונים'?

הרשתות החברתיות נשטפו בימים האחרונים בגל פרסום הנושא את הכותרת 'משיח בעיתונים'. על המודעות צוין: עשרה בשבט, שבעים שנה, מיליון יהודים. בקרב הציבור ניצתה סקרנות גוברת סביב השאלה למה רומז הקמפיין. כעת נחשפת התשובה: מבצע פרסום שלא היה כדוגמתו, לרגל היום הגדול והקדוש.

מקווה טהרה ראשון באתיופיה

מקוה טהרה ראשון באתיופיה נחנך השבוע באדיס אבבה בהשתתפות הרב אליהו חביב, שגריר ישראל, ונכבדים. סרטון על חנוכת המקווה, וסרטון על שלבי הקמת המקוה מהרב אליהו חביב.

הדפסת התניא במעלה אהוביה

אתמול, כ' טבת, התקיימה הדפסת ספר התניא במעלה אהוביה על כביש 449, בהשתתפות התמימים ואנ"ש. צפו בגלריה וסרטון בכתבה המלאה

מחר: הדפסת תניא במעלה אהוביה

מחר - יום שני כ' טבת (יום הילולת הרמב"ם זיע"א) נצא יחד בשעה 14:00 מכוכב השחר לגבעת "מעלה אהוביה", כדי להדפיס במקום את ספר התניא קדישא, לעילוי נשמת הנער הקדוש אהוביה סנדק ז"ל. בשעה 10:00 נצא מתחנת הדלק בקרית ארבע להדפסת התניא בגבעת "מעלה חלחול".

המלך לא מעיד - י"ט טבת תש"נ

העניין ש"המלך לא מעיד" במשפט הספרים תשמ"ז, חזר על עצמו בעוד משפט פדרלי פחות מפורסם, בו העליל הצד השני האשמות אישיות על הרבי שליט"א מלך המשיח כדי לבזותו ולהכריחו להעיד בבית המשפט. העניין בוטל בנס, וגרם לרבי שליט"א מלך המשיח נחת רוח גדול מאד. הסיפור המלא.

ימ"ר ש"י: משטרה שפועלת רק נגד יהודים

יחידת עילית משטרתית בעלת תקנים מנופחים בלי עבודה, שנאלצת למלא את יומנה במשימות יזומות חסרות ערך: לרדוף, לחקור, להציק, להעליל, ולהגיש כתבי אישום על כלום ושום דבר. זהו הסיפור האמיתי של ימ"ר ש"י, יחידה שצריכה איכשהו למלא את הגרפים ולהצדיק את התקציבים המנופחים והתקנים העודפים שניתנו לה

ימי השותפות עם חב"ד רמת אביב ג'

פרוייקט השותפות עם חב"ד רמת אביב ג' תשפ"א, בראשות הרב יהודה ליפש.

ירדן כובשת שטחי C ביו"ש

ממשלת ישראל מתעלמת מטרור אבנים יום יומי, בקת"בים, צבע, טרור חקלאי, בנייה ערבית בלתי חוקית, וגם מכיבוש שטחי מדינה. לעומת זאת, כאשר רואים הריסת מאחזים כמעט יום יומית, ומלחמת חורמה בנערי הגבעות מתקבל הרושם שמדיניות הביטחון ביו"ש מסייעת לטרור הערבי להשיג את כל מטרותיו.

אהוביה סנדק - המשטרה ממשיכה לשקר

מידי יום המשטרה משנה גרסאות, עד כדי נסיון דמיוני להאשים את הנערים הפצועים בהריגת חברם! עבר כבר שבוע ועדיין השוטרים הדורסים מסתובבים חופשי, המערכת כולה מגבה וממשיכה בטיוח // פרק נוסף בהסכת 'חושבים בקול' עם מנחם בן שחר ואלחנן גרונר.

ברוך מתיר אסורים: יהונתן פולארד

אתמול ירד יונתן פולארד מהמטוס שהביא אותו לארץ ישראל, נישק את עפר הארץ ובירך שהחיינו. ראש הממשלה נתניהו, ברך "מתיר אסורים".

אהוביה סנדק: מחאה מול הקונסוליה בנ.י.

היום יצאו התמימים ואנ"ש מ770 למנהטן מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק, על מנת להביע מחאה על רדיפת יהודים בארץ ישראל, והתרפסות בפני הגוים, שגרמה גם להריגתו של אהוביה סנדק. תמונות וסרטון בכתבה המלאה.

והדריך בנעלים

הרבי שליט"א מלך המשיח הלך עשרות שנים עם נעליים קרועות מאחור, כמעט בלי סוליה, וסרב לכל הבקשות מצד הרבנית לקנות חדשות. רק בשנת תש"נ החליף את הנעליים לחדשות. הסיפור המלא והקשר לגאולה בכתבה המלאה.

מאות בקידוש לבנה למען בניית הארמון

מאות משתתפים – אנשים נשים וחיילי צבאות השם – גדשו במוצאי שבת האחרון את שטח הארמון בכפר חב"ד (ליד 770) למעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח צדקנו. דיווח וגלריה מאת "ועד אברכים כפר חב"ד" המסכמים בהצלחה את האירוע ומבטיחים להמשיך בארועים כיו"ב – עד לבניית הארמון בפועל ממש תיכף ומייד ממש.

קריאה מעומק הלב ישיבת חב"ד ראשל"צ

בימים הקרובים יפונו כמאה תלמידי ישיבת תומכי תמימים בראשון לציון מהבנין המיועד להריסה. בהשגחה פרטים וברכות הרבי שליט"א מלך המשיח, אותר מבנה מתאים בסמוך שיאכלס את הישיבות, אך נדרש לשפצו ולהתאימו מהמסד ועד לטפחות. צו השעה - טלו חלק בתרומה קבועה, והביאו אל ביתכם את כל הברכות!

ידינו שפכו את הדם הזה

המשטרה השתמשה בזרנוקי מים בקור הירושלמי לפזר הפגנה חוקית בסימן "ידינו שפכו את הדם הזה", למחאה על על חוסר השקיפות בטיפול בשוטרים שנגחו את רכבם של נערי הגבעות בכוונה תחילה, ביודעם שפעולה כזו יכולה לגרום, ואכן גרמה לתאונה שבגללה נהרג אהוביה סנדק, כאשר בדיעבד, המשטרה מנסה להטיל את האחריות למותו של אהוביה על הנערים שהיו ברכב.

משחק קטלני בשלוש מערכות:

בפוגרום תרפ"ט התנפל אספסוף הערבי על בתי היהודים בחברון בקריאות "אל דוולה מעאנה" - הממשלה איתנו. שהשוטרים הבריטיים ישבו בתחנה 100 מטר משם ולא יצאו, עד לאחר כמה שעות החליטו שמספיק, ושלחו פרש אחד שירה באויר ירייה אחת. וכיום - בג"ץ מעודד את המחבלים. בועז העצני.

קידוש לבנה ברחבת הארמון

ביוזמת "ועד אברכים כפר חב"ד", יתקיים בעזרת השם במוצאי שבת הקרובה מעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח במקום אותו בחר הרבי שליט"א מלך המשיח עבור הארמון. האירוע יתחיל בשעה 18:30 ברחבה שליד שטח הארמון. בתכנית: שירה וזמרה, הגרלות ופרסים לילדים ועוד.

מצלמה חדשה לתיעוד ב770

מצלמה חדשה לתיעוד בית חיינו, בית משיח 770

ימי השותפות עם בית חב"ד שיפר פ"ת

הרב לוי דורון מבית חב"ד שכונת נוה דקלים - שיפר פתח תקוה, במהלך עליית מדרגה. פרטים בכתבה המלאה

דף 128 מתוך 256