קידוש לבנה - הארמון למלך המשיח

אנ"ש והתמימים מתבקשים להגיע למעמד קידוש לבנה ברוב עם הדרת מלך ובשמחה רבה, במקום המיועד לארמון לרבי שליט"א מלך המשיח לפי בקשתו, ליד בניין אגו"ח - 770 כפר חב"ד, מוצאי שבת קודש פ' ויקרא, 19:30.

ניגונים חדשים לכבוד י"א ניסן תשפ"א

לכבוד יום הבהיר י"א ניסן יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לפניכם ניגונים חדשים לפרק ק"ל שהגיעו לשולחן המערכת - הכתבה מעודכנת בניגונים החדשים שהגיעו.

סיכום זמן חורף בישיבה קטנה ראשל"צ

בישיבה קטנה תומכי תמימים ראשון לציון מסכמים זמן חורף! דיווח וגלריה מהתקופה המיוחדת בכתבה המלאה

קראתי ואין עונה כרך א'

כרך א' מתוך הספר "קראתי ואין עונה" - שיחות המחאה של הרבי שליט"א מלך המשיח בנוגע להחזרת השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים לערבים, ופיקוח נפש.

צה"ל הסתיר מהציבור 3,000 אירועי טרור

רק 1 מתוך 18 ארועי זריקות אבנים על כלי רכב יהודים מגיע לכתב אישום. בשנה החולפת הוגשו רק 218 כתבי אישום, וקרוב ל3000 ארועים לא נחקרו כלל. מפקדי צה"ל לא רוצים להתמודד, המשטרה לא פותחת תיקים, וכולם משדרים "עסקים כרגיל".

ימ"ר ש"י: אלימות קשה מול המתישבים

נראה כי בעקבות ההפגנות על הרג אהוביה סנדק, שוטרי ימ"ר ש"י שמסתובבים עדיין חופשי העלו את רמת האלימות נגד המתיישבים, והשרים, "אַנְשֵׁי לָצוֹן, מֹשְׁלֵי הָעָם הַזֶּה אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלָ‍ִם" מחפים עליהם בשתיקה רועמת.

עשר שנים לנס המרד הסורי.

מלחמת האזרחים בסוריה החלה לפני עשר שנים בנס גדול. סוריה שהשתלטה על לבנון והתכוננה למלחמה, נחרבה עד היסוד, רגע לפני שמתקיים "חדרך ודמשק מנוחתו", כאשר הגוים יתנו את שטחי הקיני קניזי וקדמוני לבני ישראל מרצונם הטוב.

רגבים: לחסום את המנהרה הנוצרית בי-ם

עמותת רגבים עתרה לביהמ"ש נגד עיריית ירושלים, רשות העתיקות, וגורמי אכיפה לחסום מנהרה נוצרית באוך 600 מטר בלב העיר העתיקה, שנחפרה בסתר תוך עבירה על כל חוקי הבניה והפיקוח, תוך השמדת עתיקות משטח שמכיל הסטוריה יהודית לרוב.

המכשול הקרקעי שנתן למחבלים עוד שטחים

איוולת תוואי ה"מכשול הקרקעי", שמעביר שטחים גדולים למחבלי החמאס מעוטף עזה. מי אחראים למחדל המיליארדים, זה והקודמים לו, שמחזק את מחבלי החמאס בעוד שטח על חשבון עוטף עזה, וגורם למחבלים להמשיך לייצר טרור. האם צריך להפסיק לממן את צה"ל בכדי שיתחיל להילחם?

בין אצבעותיו בוערת אש. הרב זלמן נוטיק

הפקה מחודשת והקלטה חדשה לשיר זלמן נוטיק, מילים: מנחם מענדל זכריה. שיר מיוחד לכבודו של משפיע הישיבה הרה"ח זלמן נוטיק לראות ולהתרגש, והקיצו ורננו והוא בראשם

יצאנו לדרך. ישיבת חב"ד באר שבע

ישיבת חב"ד באר שבע מגדלור של גאולה ממש, בקמפיין יצאנו לדרך.

שאולזון: בג"ץ מיהו יהודי בגלל דרעי וגפני

הבלוגר ועיתונאי ר' חיים שאולזון מאשים את חברי הכנסת אריה דרעי ומשה גפני בבג"ץ מיהו יהודי, ואומר שהם אלו שמנעו את הוספת המילה "כהלכה" לחוק השבות משך עשרות שנים, מה שהביא לבסוף להחלטת בג"ץ להכיר בגיורים רפורמים.

מגוון מוצרי הפצה בקטלוג מבצע פסח של ממש

בימים אלה עוסקים שלוחי וחסידי חב"ד בהכנות נמרצות לחג הפסח. על-פי הוראתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לצאת כל היהודים הנמצאים בארץ הקודש ולתת להם את האפשרות לקיים את מצוות החג ברוח הגאולה הקרובה יוציאו את אלפי חסידים

באר שבע: בוגרי הישיבה התכנסו והתאחדו

מאות בוגרי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד – באר־שבע, חלקם עם זקנים אפורים ונפגשו בחיבוקים, לחיצות ידיים, ונשיקות חסידיות בהיכל הישיבה, אלו בגופם, ואלו שב'זום' התאחדו במקום אחד ובשעה אחת. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

פעילות פורים עם התמימים מתות"ל באר שבע

התמימים 'חיילי בית דוד' יצאו בכל העוז לכבוש את העיר באר־שבע וסביבותיה, מגילות אסתר נשלפות, עלוני החג, המוזיקה המתנגנת מלווה את כל באי הדוכן לשמוע את קריאת המגילה. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

הלאום שלא הוגדר בחוק הלאום

40 שנה שהמדינה רושמת גוים כ"יהודים" בלי הוראת בג"ץ. פסיקת הבג"ץ החדשה שמחייבת את משרד הפנים להכיר ב"גיור" רפורמי היא חוקית, לפי הגדרת ה"יהודי" בחוק השבות מאז 1970. "חוק הלאום" שנועד להיות היסוד החוקתי לשמר את הרוב היהודי במדינה, מבוסס על הגדרת יהדות של התושבים, אבל ההגדרה "מיהו יהודי" נמחקה מחוק השבות ב1970. אז מי הם ה"יהודים" שלמענם הוקמה המדינה?

דבר מלכות הגל השני • 2 כרטיסי טיסה

לאחר ההצלחה הגדולה של "הגל הראשון" של המבצע ולבבקשת רבים: החל מיום ראשון כ"ג אדר, ייפתח בעז"ה מבצע לימוד ה"דבר מלכות" שיחות התנש"א התשנ"ב - "הגל השני". הלומדים בחברותא שיבחנו על החומר, יכנסו להגרלה על 2 כרטיסי טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח בתאריך שיבחרו. מיועד גם לבנות. פרטים בכתבה המלאה.

תן כמו שהרבי נותן. קופת בחורים

תן כמו שהרבי נותן. קופת בחורים. מתנות לאביונים בהידור הכי גדול, לתת כמו הרבי שליט"א מלך המשיח, ל"קופת בחורים" עבור תלמידי התמימים, לקיים בפשטות "כי תראה ערום וכסיתו" חליפות, כובעים, ומעילים לתמימים.

מחרוזת פורים אנרגטית חוצה יבשות

מקהלת 'ידידים' העולמית בניהולו של יעקב רוטבלט - מנצחה המיתולוגי של המקהלה, יזמו שיתוף פעולה מרענן וחוצה יבשות יחד עם הקלידן שייע פרידמן המוכר כאחד ממתכנתי הסאונד הטובים ביותר במוזיקה החסידית, שאף הופקד על העיבוד המוזיקלי, רגע לפני חג הפורים, שמחים להציג לכם את מחרוזת שירי הפורים שלא תפסיקו לדבר עליה.

עכשיו זועקים: רבי, תתגלה!!

עכשיו זועקים: רבי תתגלה!! יוזמה עולמית של קריאה להתגלות.

דף 126 מתוך 256