מעמד קידוש לבנה חודש אדר

מעמד קידוש לבנה חודש אדר, משליח הרבי שליט"א מלך המשיח לצפון הנגב, הרב ליאור מלכה. קישור לשידור חי בערוצים, הגרלות ופרסים למשתתפים במעמדי קידוש לבנה, כולל מחרוזת ניגוני שמחה וניגוני פורים לשמיעה / הורדה בכתבה המלאה.

משיח קידס אונליין - ילדי השלוחים

לאחרונה הכפילה הנהלת ביה"ס לילדי השלוחים את מספר שעות השיעורים. זה נותן לילדים את המענה החינוכי והחברתי הטוב והמלא ביותר, זה נותן לנו את האפשרות להתמקד בעשייה שלנו בשליחות. בית הספר לא מתוקצב בשום דרך- נא לתת יד בתרומתכם היום! צפו בכתבה המלאה בשגרה המיוחדת של שליח צעיר.

ברק גרוסברג: שמור על הפקודה

המלחין ויוצר ברק גרוסברג בקליפ להפצת שבע מצוות בני נח, "שמור את הפקודה" שעליו קיבל לאחרונה כמה ראיונות במספר ערוצים.

והקיצו ורננו הרב גרשון מענדל גרליק

הרב גרליק מראשוני הרבנים שחתמו על הפסק דין הראשון (ב' ניסן תנש"א), בו נפסק שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח. בסרטון בכתבה, הרב גרליק שהגיע במיוחד מאיטליה לכינוס הראשון של "האגודה למען הגאולה" אחרי ג' תמוז, מכריז "יחי אדוננו".

שלום עכשיו או משיח עכשיו? גם וגם.

שלום עכשיו? או משיח עכשיו? הרב יהודה ליפש מרמת אביב במסר קצר, מרתק ומושקע לפרשת משפטים.

ארה"ב ורוסיה האריכו ב-5 שנים את הסכם צימצום הנשק

גם אלה מסיני: "הפסק דין מסיני" שהרבי שליט"א הוא "בחזקת משיח ועד משיח בודאי" חדר בעולם והביא את ראשי המעצמות ש"מזלייהו חזי", להמשיך ולחתום על עוד הסכם לצימצום הנשק הגרעיני. שבוע שעבר, 28 (יחי) שנים אחרי ההסכם הראשון בתשנ"ב (1992), נחתם הסכם נוסף בסמיכות לפרשת משפטים, כפי שהיה כמה פעמים במשך השנים שעברו.

מרכז ההפצה ממש : קטלוג פורים בשיא השטורעם ה'תשפ"א

ימים אלה עוסקים שלוחי וחסידי חב"ד בהכנות נמרצות לחג הפורים ה'תשפ"א. על-פי הוראתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לצאת ולשמח את כל היהודים הנמצאים במדינות המלך, ולתת להם את האפשרות לקיים את מצוות החג ברוח הגאולה הקרובה יוציאו את אלפי חסידים ופעילים אל הרחובות כדי לקיים את מצוות המלך.

והוא יגאלנו

בהתוועדות המרכזית ב-770 ביו"ד שבט חולקה תשורה מיוחדת לקהל: קובץ 'והוא יגאלנו' ובו מענות ועידודים שניתנו מהרבי שליט"א מלך המשיח מלאחר שיחת כ"ח ניסן תנש"א – אז החלה תקופה חדשה בכל הפעולות להבאת המשיח, בקובץ מסמכים ותכנים הרואים אור לראשונה. לקבלת vaad770@gmail.com

בוגר הקיבוץ שמסביר את ה'תניא'

בחור צעיר מקיבוץ גבע בעמק יזרעאל, שתורה ומצוות לא היו חלק מסדר היום שלו, עד ליום בו ספר קטן התגלגל לידו גרם לו להבין שהתורה היא נצחית ופתח בפניו צוהר לעולם נפלא. לאחר שנים של "לא ימושו מפיך", הרב מיכאל דורון מציג מפה אינטראקטיבית שיתופית להתמצאות להתמצאות בספר היסוד החשוב כל כך.

י' - י"א שבט בקישינב, מולדובה

בקישינב בירת מולדובה חגגו את י' שבט – 70 שנה לנשיאות. אורח הערב היה הרב שמעון אש, שליח כ"ק אד"ש ורב העיר פבלדור קאזחסטן שהתוועד והלהיב את הקהל. דיווח וגלריה

הרב קריצ'בסקי מצטרף לצוות תות"ל באר שבע

שמחה רבה לתלמידי התמימים בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, בנוסף לי' – י"א שבט, על הצטרפותו של שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבאר שבע, הרה"ח ר' מאיר קריצ'בסקי שיחי' לצוות הישיבה. הרב ירמיהו קאליפא מברך: בודאי יוסיף חיות לתמימים.

מאות משתתפים בזום עולמי לדוברי רוסית

הצלחה אדירה נרשמה בהתוועדות העולמית לדוברי הרוסית שהתקיימה לקראת יום הבהיר יו"ד שבט, בהשתתפות מאות מכל רחבי העולם שצפו בשידור חי בזום. במשך שלוש וחצי שעות, בהתוועדות נשאו דברים שלוחי הרבי, רבנים ומשפיעים שעוררו את הקהל לקראת היום.. דיווח וגלריה בכתבה המלאה

התוועדות י' שבט עולמית בשפה הרוסית

לרגל היום הבהיר י' שבט, יום קבלת הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, בעז"ה תתקיים *היום, בשעה 20:00* לפי שעון ישראל התוועדות עולמית בשידור חי לדוברי רוסית.

תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט

הכנה לרגל ר"ה להתקשרות – י' י"א שבט בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

אתה לא חייב, אבל אם בכל זאת אכפת לך...

אף אחד לא ביקש ממנו, איש לא מינה אותו ולא ציווה עליו. הוא יכל בקלות להישאר לשבת בבית המדרש ולשקוד על לימודו באין מפריע. רק אכפתיות עמוקה ואמיתית הניעה ודחפה את רבי חייא לקום ולעשות מעשה. מעשה עליו העיד רבי יהודה הנשיא "כמה גדולים מעשי חייא" שמעשיו הצילו את דורו והדורות הבאים - שלא תשתכח תורה מישראל.

התגייסו עכשיו! - משיח בעיתונים!

בידינו הדבר. אם נתגייס, עבור המטרה הענקית של הרבי, שהעם יקבל את מלכותו, שההתגלות תתרחש, זה יקרה. י' שבט. בשבוע ההכנה שתופס אותנו סגורים בבית, ההשגחה הפרטית זימנה לנו את ההכנה הטובה ביותר ליום הזה. לשלם כסף על הגאולה. מה שאנחנו יכולים. עכשיו מיליוני יהודים תלויים בנו. מליוני יהודים, וגאולה אחת. לא נדלג על ההזדמנות המושלמת. נלחץ על הקישור, ונזכה להיות חלק: https://www.charidy.com/ushvat/41497

סדום • הנערים יואשמו בהריגת אהוביה סנדק

סדום זה כאן • התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י שניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה. ובאותה נשימה: מי כן יואשם בתאונה ש"אי אפשר לדעת מה גרם לה"? - הנערים...

הבאבא סאלי עם הרבי שליט"א מלך המשיח

לכבוד ד' שבט, יום ההילולא של הבאבא סאלי, התפרסמה השנה תמונה ישנה ומיוחדת של הבאבא סאלי נכנס לרכב "מבצעים" של חסידי חב"ד, כאשר בחזית הרכב תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח.

אנחנו חייבים להצליח!

זה תלוי רק בך! תרומה בודדת שלך יכולה להביא את החלום הזה למציאות. ערן, אילנית ודרור מחכים לך! יש לנו הזדמנות פז של פעם בשבעים שנה לפרסם את הבשורה וזהות הגואל שליט"א בהיקף אדיר שכזה.

המינהל האזרחי משתף פעולה עם המחבלים

המחבלים ממשיכים להשתלט על שטחי מדינה בעזרת המינהל האזרחי לעומת ההתנכלויות המינהל לפעולות בניה של יהודים ביו"ש.

דף 127 מתוך 256