• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בכפר חב"ד זכרו את השליח האהוב מפלורידה

תלמידי בית משיח בפלורידה, שנוסד על ידי הרב מרדכי ענתי, פזורים כיום במקומות רבים בעולם. אמש התאספו עשרות לערב לזכרו של השליח האהוב, במהלכו התחברו לשידור מפלורידה
בכפר חב"ד זכרו את השליח האהוב מפלורידה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ביום חמישי נערכה בכפר חב''ד התוועדות לזכרו של הרב מרדכי ענתי ע"ה, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בעיר פורט לודרדייל - פלורידה, במלאות שנתיים לפטירתו, את האווירה שהייתה בהתוועדות קשה לפרוט במילים.

בערב השתתפו בני משפחה, שלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א, חברי קהילה, משפיעים, חברים, תלמידים ומכרים שבאו לתת כבוד לרב מוטי מהארץ ומחו"ל.

את הערב ליווה תוכנית מלאה בתוכן וסיפורים מכלי ראשון על השליח המסור, המשתתפים היו מרותקים שעות לנואמים שסיפרו על היכרות אישית עם הרב ענתי.

במהלך ההתוועדות נערך שיחת זום עם הרב דניאל שהינו שיח' תלמידו וממשיך דרכו, לשיחה הצטרף ר' יניב מור יוסף - מנהל פעילות 'בבית משיח - 770' להעלות זכרונות ולספר על הדרך שליחות שלמדו מהרב ענתי.

בעידוד של ר' ישראל ניסים הכהן, תלמיד בית משיח בשנים עברו, נאספו עשרות סיפורים על הרב ענתי, המשתתפים קיבלו תשורה מיוחדת- חוברת 20 עמודים צבעוניים מלאי סיפורים מכלי ראשון.

בשיחה עם יוזם ומארגן ההתוועדות ר' רון אהרון תלמיד של הרב ענתי 'בית משיח -770' בשנים עברו: "אני מקבל אינספור הודעות מאנשים שהשתתפו באירוע, האווירה הייתה מרוממת ומרגשת, אין לי ספק שיש לרב ענתי נחת רוח מהתוועדות".

עוד הוסיף:

"בשמי ובשם המשתתפים חייב להגיד תודה ענקית לכל השותפים בארגון התוועדות, בתוכם ר' שלומי בן שמעון ור' איציק שמואלי שבלעדיהם זה לא היה קורה.

צילום: מנדי טולדנו.

בוגרי הישיבה ב-770 התוועדו בבת ים

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...