• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הפרומו: הצצה להפקת השנה של "יהדודס"

אחרי חודשי עבודה מאומצת של שעות רבות, מגישה רשת החוגים "יהדודס" טעימה מהפקת השנה של חוגי הלמידה וההנאה של סניפי מועדוניות "יהדודס" בכל רחבי הארץ - החל ממחר! | פרומו התכנית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בחודשים האחרונים עמלו ב"יהדודס" מסביב לשעון על הפקת תכנית מולטימדיה מושקעת, שתוקרן בסניפי המועדוניות מידי יום, ודרכה יועבר החומר הלימודי המקנה ידע בסיסי וחיוני ביהדות, על הרבי שליט"א מלך המשיח ובכלל בנושא שהזמן גרמא - הגאולה והמשיח.

לצורך הבנת היעילות והנחיצות שבתכנית הלימודית, יש להבהיר כי סדר היום בסניפים נפתח באמירת שנים-עשר הפסוקים והכרזת "יחי אדוננו", כשלאחר מכן מתיישבים הילדים להאזין לחומר הלימודי עליו יסוב תוכן כל היום כולו - השעשועון, ההנאה והיצירה, כשבין הנושאים משולבים עשרת המבצעים וענייני הגאולה והמשיח, בעיבוד מתאים ומותאם לילדים, שרובם שומעים לראשונה בחייהם את ה"אל"ף-בי"ת של משיח".

חידוש השנה הינו ללא ספק הפקת התכנית הלימודית המרתקת, תחת הנושא השנתי "כולנו חיילים בצבא השם" המנחיל לילדי החוגים את המסר הבסיסי של "צבאות השם", כבסיס וחלק ניכר בהכנת העולם לקבלת פני משיח.

כעת, יום לפני התחלת פעילות "יהדודס" במאות מוקדים ברחבי הארץ, מתפרסם לקהל אנ"ש פרומו התכנית המיוחדת הנותן הצצה בלעדית להפקה הגדולה של תוכנית "המועדונית של אודי", בהפעלת עשרות תמימים - תלמידי ישיבות תומכי תמימים ברחבי הארץ, תחת פיקוחם והפעלתם של השלוחים מנהלי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.

ליצירת קשר, הנהלת "יהדודס - חוגי כיף וערכים": yaadudes.chkv@gmail.com

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

גם בתשעה באב: המונים הניחו תפילין בממעל ממש

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...