• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יממה של ניסים גלויים: מבצע "עלות השחר" נמשך

נכון לעכשיו נרשמו פגיעות מדויקות וחזקות במתקני ארגון הג'יהאד, ונהרגו לו עשרות פעילים. ובישראל, מתחילת המבצע עד עכשיו זוהו כ- 400 שיגורי רקטות, אולם בחסדי ונסי ה' הגלויים והנפלאים, אין שום אבדות. עוד נסים גלויים - מתוך 400 השיגורים, בערך 100 נפלו בשטח של רצועת עזה!
יממה של ניסים גלויים: מבצע "עלות השחר" נמשך
הפגיעה בבניין בו שהה המחבל ג'עסרי. צילום: דו"צ
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ישראל לא תכננה מראש את המבצע אלא נגררה אליו בלית ברירה בשל ההסלמה שיזם הג'יהאד, לאחר שנעצר בכיר שלו. במסגרת ההסלמה תכנן ארגון הטרור לבצע פיגועי ירי של טילי נ"ט נגד רכבים, אוטובוסים או כלי רכב צבאיים, כבר בימים הללו, וחוליות חמושות בטילי נ"ט כבר נפרסו בשטח. במשך השבוע ניסתה ישראל לפעול במישור הדיפלומטי על מנת להביא שוב לרגיעה, אולם נסיונות אלו כשלו, וגם המתווכים המצריים הרימו ידים.

לכן, הוחלט על היערכות ליציאה למבצע מוגבל שמטרתו פגיעה בראשי הג'יהאד ופגיעה בתשתית של הארגון - משגרי רקטות, מחסני אמל"ח, עמדות צבאיות, והעיקר - חיסול בכירים ופעילי טרור שהם ליבת הארגון הזה, היות שאין לו תשתיות מרובות. ואכן, במכת הפתיחה של המבצע חוסלו 10 מחבלים של הארגון, מתוכם 2 בכירים - מפקד המרחב הצפוני, ומפקד מערך הנ"ט של הארגון - שניסה להוציא לפועל את פיגוע ירי הנ"ט. ביחד איתם חוסלו שתי חוליות נ"ט שכבר נפרסו בשטח.

נכון לעכשיו נרשמו פגיעות מדויקות וחזקות במתקני הארגון, ונהרגו לו עשרות פעילים. בשעה האחרונה דווח על חיסול של בכיר נוסף - מפקד של הארגון ברפיח.

ובישראל, מתחילת המבצע עד עכשיו זוהו כ- 400 שיגורי רקטות, אולם בחסדי ונסי ה' הגלויים והנפלאים, אין שום אבדות.

עוד נסים גלויים - מתוך 400 השיגורים, בערך 100 נפלו בשטח של רצועת עזה!

"חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה"!

עוד כמה עשרות רקטות נפלו לים, ורקטות רבות נפלו בשטחים פתוחים.

מערכת כיפת ברזל ביצעה עד כה כ- 170 ירוטים מול רקטות שסיכנו אזורים בנויים, ורשמה כ- 95 אחוזי הצלחה - נס גדול בפני עצמו.

למרות המספר הגדול של השיגורים, רובנו לא שמענו אזעקות במהלך השבת, וזה משום שכיום הארץ מחולקת ל- 1800 איזורים בעלי אזעקה נפרדת, ויש יכולת טכנית לחשב במדויק היכן הרקטה אמורה ליפול ח"ו, ולכן האזעקה מושמעת רק באותו אזור מוגבל.

נכון לעכשיו, החמאס לא מצטרף ללחימה, וגם זה סייעתא דשמיא, שמביאה לכך שהעימות נשאר מוגבל, ומאפשרת לצה"ל למקד את כל מאמציו בארגון הג'יהאד על מנת לפגוע בו אנושות.

כאן כלואים בכיף רוצחי ישראל

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...