• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התועדות ט"ו באב ב"בית-מנחם" באר-שבע

אמש בבאר שבע: התוועדות חסידית מלאת חיות, עם המשפיע הרב משה דיקשטיין, שבמשך שעות ריתק את הקהל. חלק גדול בדבריו הוקדש לענין הביטול וההתמסרות הנדרשת מכל אחד - לרבי שליט"א מלך המשיח בין לבין נשא דברים בנו שליח בשדה החינוך במוסקבה
התועדות ט"ו באב ב"בית-מנחם" באר-שבע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

על פי בקשתו של הרבי שליט"א מלך המשיח להתועד בליל שישי כאשר ט"ו באב יוצא ביום שישי, התקיימה אמש התוועדות מיוחדת בקהילת "בית מנחם" בבאר שבע, עם המשפיע החסידי הרה"ח הרב משה שיחי' דיקשטיין שהתוועד עם אנ"ש שהגיעו יחד עם ה'מקורבים' שלהם. בנוסף השתתפו ה'מפקדים' - התמימים מקעמפ ליגיון של מלך בבאר-שבע.

הרב דיקשטיין התועד על הנקודה של זיכוי הרבים במבצעים של הרבי שליט"א מלך המשיח ובעיקר על המוטל עלינו, לקשר כמה שיותר יהודים לענינים של הרבי שליט"א מלך המשיח ולהבין את החשיבות המיוחדת להגיע לדרגת 'ביטול' ו'קבלת עול' מוחלטת. "את זה לומדים כאשר מתחנכים בישיבות תומכי תמימים, וכך זוכים להיות חיילי בית דוד, שכרתו גט כריתות מכל עניני העולם, ואין להם שום דבר חוץ מאשר את הקב"ה והרבי שליט"א מלך המשיח, על גביהם" אמר בהתרגשות.

התועדות היתה מלאה חיות בניגונים חסידים ועמוקים ע"י הבן היקר הרב אליהו שיחי' דקשטיין שליח הרבי שליט"א בשדה החינוך במוסקוה רוסיה.

ובסיפורי מופתים שקרו לרב משה דיקשטיין בזמן המבצעים לאורך השנים ההתועדות נמשכה לאורך השעות הקטנות של ליל שישי ט"ו באב.

ba7ee96c-52df-45b9-b5d1-37832ed0ad92

d56b2c38-45fe-48be-9d98-53f83c2cc36d

dcab4448-af28-469d-8f93-ae5d783bdb1f

דיי-קעמפ גן ישראל ביתר עילית בטיול בירושלים ומסדר עוצמתי בכותל

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...