התהלוכה בנעלה

תהלוכת ל"ג בעומר בישוב נעלה, ביוזמת הרב יוסי קליימן שליח הרבי שליט"א מלך המשיח למקום, בהשתתפות של למעלה ממאה משתתפים, ואחרי התהלוכה, "על האש". בבוקר התקיים כינוס ילדים וסדנאות להכנת חץ וקשת, ו'לאפות'. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

קידוש לבנה אייר לזירוז בניית הארמון

במוצאי שבת קודש ערב יג אייר, התקיים בכפר חב"ד קידוש לבנה בהשתתפות מאות תושבים, חיילי צבאות ה', תמימים ואנ"ש. לאחר קידוש הלבנה התיישבו להתוועדות חסידית במקום לכבוד י"ג אייר. גלריה בכתבה המלאה

היום: כנס גאולה ומדע בשעה 20:00

היום בערב בשעה 20:00 הכנס השנתי ה- 30 - "משיח, גאולה ומדע" - שמקיים מכון ריא"ל בראשות הרב פרופ' שמעון סילמאן. ריא"ל ראשי תיבות - ר' ישראל אריה לייב - אחיו של הרבי מלך המשיח שליט"א.

ממש : קטלוג ל"ג בעומר כל מה שצריך לתהלוכות

בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לתהלוכות המרפסות ל"ג בעומר לכבוד רבי שמעון בר-יוחאי ולקבלת פני משיח צדקנו. כבר לפני פסח החלו ההכנות הקדחתניות במשרדי מרכז ההפצה 'ממש' בכדי לספק למאות השלוחים ומארגני התהלוכות את הדרוש והנצרך לתהלוכה חדורה בשליחות היחידה.

ממש: שקית ההפתעות לל"ג בעומר תשפ"א

חדש לל"ג בעומר תשפ"א שקית ההפתעות לל"ג בעומר הכוללת את החוברת המיוחדת הפעלות לילדים, ובנוסף: הספרון חדש 'שומר ישראל' מופת של הרבי שליט"א מלך המשיח , מדבקה אישית, דגל משיח , עלון הסברה בצורת מדורה והכל בשקית שקופה

הפיצוץ בנתאנז

פרטים נוספים שהתפרסמו באיראן על הפיצוץ בנתאנז, מלמדים על עומק החדירה הישראלית ועל התחכום הרב של הפעולה. על פי פרטים אלו, הפצצה הוטמנה לפני זמן רב, והחשש מעוד פצצות כאלה במתקן ימנע או יאט את הפעילות שם לתקופה ארוכה. הרב אבישי איפרגון

ממש: ספרון חדש "שומר ישראל" לצועדים בתהלוכות

ספרון חדשני ומרהיב ביפיו הנקרא בשם "שומר ישראל" יצא לאור השנה לקראת תהלוכות ל"ג בעומר שייערכו בסימן 'יחד כל ילדי ישראל – לקבלת פני משיח צדקנו'. ב'ממש' עמלו ועבדו על הספרון כבר מזמן החורף, עת התכנסו לדון ולחשוב כיצד

ונתץ את הבית ובנה בית חדש

ואלו הסבורים שע"י הצבעתם בעד מסירת חלקים מארץ ישראל לגוים .. ימנו אותם לחברי כנסת - עליהם לדעת שצריכים ל"ונתץ הבית", הכנסת כפי שהיא עכשיו איננה הבית האמתי .. ולכן צריכים ל"ונתץ את הבית" ולבנות בית חדש שיהיה בית אמתי". שבת תזריע מצורע תשמ"א בדיוק לפני 40 שנה.

אוריאל צימר: יהדות התורה והמדינה

הננו מביאים כאן במלואו, את ספרו של חסיד חב"ד אוריאל צימר "יהדות התורה והמדינה" שנכתב בשנת תשי"ט, על עמדת התורה לגבי הציונות והמדינה. מתוכן הדברים שנכתבו לפני כשישים שנה עולה שמטרת הציונות (גם הציונות הדתית) היא לאומיות, "נאציונליזם יהודי", ומטרתה לשנות את מהות מהות העם היהודי, ולמעשה: לבטלו רח"ל היל"ת. שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו

אחיו של אלי כהן הי"ד קרא תהילים ק"כ

בסיום הטקס ביד לבנים בת ים מטעם המועצה הדתית, ניגש הרב חים ציק שליח הרבי שליט"א מה"מ לבת ים אל אחיו של אלי כהן הי"ד נציג הנופלים, והציע לו להניח תפילין, ולומר את פרק התהילים של הרבי שליט"א מה"מ מהכרטיס משיח שניתן לו.

חדש: חוברת שעושוענים וצביעה לל"ג בעומר

ב'ממש' לא שוקטים על השמרים, ולמרות המצב המיוחד הפיקו בזמן קצר חוברת מידע, שעושוענים וצביעה לילדי ישראל בקשר עם ל"ג בעומר והתהלוכות שייערכו השנה כפי הנראה במתכונת מיוחדת.

הפכים שמחברים עולמות לאחד ממ"ש

הרב צביקה ונטורה בטור דעה איך צריך להביא את המשיח, הפכים שמחברים עולמות לאחד ממ"ש!

כ"ח ניסן • מסירת סוד הגאולה

ביום כח ניסן, בו מסר הרבי שליט"א מלך המשיח את ענין הגאולה אלינו, לומדים בדף י"ג במסכת סוטה ש"סוד הגאולה" נמסר ל (סרח בת) אשר, וגם "משה רבינו לא מת".

בית ספר לא חוקי באישור המינהל האזרחי

הרשות הפסלטינית הקימה בית ספר לא חוקי בשמורת טבע בבקעת הירדן. בהמשך להתנחלות לא חוקית של שבט בדואי במתחם ארכיאולוגי. המינהל האזרחי משתף פעולה עם הערבים.

חודש ניסן בחב"ד אתיופיה

חודש ניסן בחב"ד אתיופיה . ההכנות לפסח, פסח, מימונה, פעילות עם ילדים, ועוד • דיווח וגלריה בכתבה המלאה

חבד קיוטו יפן • פעילות ללא הפסקה

מעל שמונים איש גדשו את אולם האירועים ונשאבו אל האווירה המיוחדת • דיווח וגלריה בכתבה המלאה

מחצבה לא חוקית באישור המינהל האזרחי

עשר שנים שהמדינה מאפשרת את החציבה הפראית והפיראטית במחצבת בית פג'אר שבגוש עציון. למרות העתירה לבג"ץ על המפגע הסביבתי האדיר באזור, ולמרות התחייבותה החוזרת של המדינה להביא את הפעילות העבריינית לסופה ולסגור את האתר כולו, החציבה הפיראטית ממשיכה בכל העת הזו ומעמיקה את פלישתה עוד ועוד ועוד. הממשלה רוצה למסור הכל לערבים.

חורבן הרס וגירוש מעלה אהוביה

נתניהו שותק, ונותן לזה לקרות. מילה אחת שלו יכולה לעצור את זה. או שהוא מעוניין בהחרבת ישובים, או שהוא פוחד מתגובת האירופים / אמריקנים / תקשורת, שתעצים הודעה כזו אם תבוא ולא יתנו לדברים להתגלגל במסלולם. אבל נתניהו מעדיף שרידות על ארץ ישראל.

באר שבע: כינוסי תורה בכל לילות חוה"מ

ע"פ הוראתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח לנצל את ימי חול המועד ללימוד התורה ביתר שאת ועוז, התקיימו "כינוסי תורה" בכל לילות חול המועד בבית כנסת חב"ד "בית מנחם" של קהילת אנ"ש באר שבע, ביוזמת מייסד בית הכנסת, השליח לעיר באר שבע, הרב ירמיהו קאליפא שיחי'. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

בני מלכים בשכונת שיפר-נוה דקלים

עשרות תושבי השכונות שיפר - נווה דקלים בפתח תקווה חגגו את ליל הסדר עם בית חב"ד בשכונה.

דף 124 מתוך 256