• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תחזיות קורסות, חזאים טועים ורק אחד צופה הכל

מה קרה לחזאים השנה? בניגוד גמור למודלים והתחזיות מראש, יכול להעיד כל אחד על כמויות הגשם הגדולות היורדות ב"ה בארצנו • שוב ושוב מתברר כי אי אפשר לסמוך על התחזיות, ולא רק על אלה העוסקות במזג האוויר • יש רק כתובת אחת!
תחזיות קורסות, חזאים טועים ורק אחד צופה הכל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שולי החדשות הופיעה ידיעה קטנה שבישרה על שינוי מוחלט בתחזיות לקראת החורף הקרוב. וכך דווח:

ימי החורף היבשים יסתיימו? עדכון של המודלים העונתיים מצביע על שינוי במגמה שנחזתה בראשית ימי עונת החורף.

כזכור, בסוף אוקטובר פורסמה תחזית הכוללת שקלול של מודלים עולמיים (שניים מהם אירופאים - הבולט הוא ecmwf - ועוד אחד אמריקני), שמראים כי חודשי החורף הנוכחי יהיו יבשים מהממוצע.

ואילו כעת - לפנינו בשורה חיובית. בפועל, המודלים העונתיים המעודכנים - הן האמריקאי והן האירופאי - מראים כעת, כי החורף צפוי להיות לפחות ממוצע ואולי אף מעט מעל לממוצע העונתי.

נחום מליק, חזאי "מטאו טק" מסביר בשיחה ל'ישראל היום' - "המשמעות היא שאם עד עכשיו החורף החל בצורה לא טובה, עם כמויות משקעים נמוכות מהממוצע, כנראה שהמגמה תשתנה, ונראה בהמשך החודשים הקרובים עליית מדרגה של החורף".

עוד ציין, כי "ייתכנו גם אירועי מזג אוויר קיצוניים, כאלו שבמסגרתם כמות הגשם הכללית לא תרד בהכרח מהממוצע, בחסות אירוע או שניים קיצוניים למדי".

נכון לשלב זה בעונה, הרי שבנובמבר כמויות הגשם היו בדרך כלל קטנות מהממוצע וזאת לאחר שגם אוקטובר התאפיין במיעוט גשמים.

ככלל, על פי נתוני השירות המטאורולוגי, הרי שכמויות הגשם מתחילת העונה קטנות מהממוצע בכל חלקי הארץ ובאזורים רבים הן מגיעות לפחות מ-60% מהממוצע לתקופה המקבילה ואף לפחות מ-40%.

היחיד שצודק

ידיעה זו, שלא תפסה מקום נרחב, מעידה שוב בפעם המי יודע כמה, שלא ניתן לסמוך על תחזיותיהם של מומחים למיניהם.

שוב ושוב רודף הציבור אחרי אותם אלו הקוראים לעצמם מומחים בתחומים שונים ומצפה לשמוע את דעתם, כאילו ויש בה כדי לדעת מהמתרחש לבוא.

היחיד שיודע על כל הבאות, הוא זה שיוצר אותם – יוצר הכל. כפי שאומרת הגמרא: "אמר רבי יוחנן: שלושה מפתחות בידו של הקב"ה שלא נמסרו ביד שליח, ואלו הן: מפתח של גשמים, ומפתח של חיה, ומפתח של תחיית המתים" (תענית ב).

כך גם לגבי הגשמים, הרי שגם באם מראות התחזיות תמונת מצב אחת, הרי שבכוחו של כל יהודי לשנות זאת, וכפי שאמרו חז"ל:

"שברו הבריות את עורפן – מיד מטר יורד" (בראשית רבה, פרשה י"ג), דהיינו שכאשר אנו שוברים את "קושי העורף" והמרדנות שלנו (של הנפש הבהמית והיצר הרע שבתוכנו), ומקבלים עלינו עול מלכות שמים, אזי יורד גשם ושפע רב מלמעלה.

כך גם היה בעבר, כאשר מומחי ביטחון שונים ביקשו לדחוף לחתימת הסכמי "שלום" עם הגרועים שבאויבינו. התחזיות דיברו על שגשוג ופריחה שיובילו למזרח תיכון חדש.

אבל הרבי שליט"א מלך המשיח, זעק בשיחותיו הקדושות שוב ושוב לעצור זאת, וקבע כי הדבר רק יוביל להתגברות הטרור. היום כולם יודעים מי צדק.

מלחמות ישראל יעידו על כך יותר מכל. רק בשנה שעברה ציינו 30 שנה ממלחמת המפרץ, אז אוימו תושבי ישראל, שסאדם חוסיין עלול לזרוק טילים גרעיניים וביולוגיים על ישראל. מסכות אב"כ חולקו לכל תושב והפאניקה היתה בעיצומה. אבל מול כולם עמד הרבי שליט"א מלך המשיח והבטיח כי ארץ ישראל הינה המקום הבטוח ביותר, וכולם ראו פעם אחר פעם כי הוא צדק.

ועוד לא דיברנו, על מלחמת ששת הימים ושאר המלחמות.

היום, יותר מתמיד

גם בנושאים פרטיים, מעניק הרבי שליט"א מלך המשיח את עצותיו, ופעם אחר פעם נוכחים כולם לראות שרק הוא זה שצודק. אם זה במקרים של מחלות בהם קבעו הרופאים שאין סיכוי, והוא קבע שכן – וכמובן צדק.

יעידו על כך אין-ספור אנשים, שלאחר ברכתו הק' זכו לפרי בטן, בניגוד מוחלט לקביעת הרופאים ולממצאי הבדיקות השונות.

אנשי עסקים שביקשו את עצותיו ופעלו לפיהן, לא פעם בניגוד מוחלט לשכל הישר וצפי מומחי הכלכלה, זכו להצלחה יוצאת דופן בזכות ההיצמדות לדבריו.

ועד עצם היום הזה, פונים אליו מידי יום אלפים רבים, באמצעות כתיבת שאלה או בקשת ברכה המוכניסים לתוך ספרי ה"אגרות קודש" וזוכים לברכתו ועצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, וכמו אז גם היום, ואפילו יותר מתמיד, כאשר הולכים בדרכיו, זוכים לראות את הברכה מתממשת.

במכתב נדיר שנכתב עוד בזמן נשיאות הרבי הריי"צ, חותנו, כותב הרבי שליט"א מלך המשיח (ט"ו שבט תש"ט):

"אברך אחד שהוכרח לברוח ממקומו, אינו שייך לעבודת התפלה, אינו לא משכיל ולא עובד, בלא חתימת זקן וכו' וכו', ומעולם לא למד לא בתומכי תמימים ולא בישיבה בכלל - נדד למדינה רחוקה ביותר הן במקום הן בעניני יהדות, וכעבור איזה זמן התחילו להגיע מאנשים ונשים משם מכתבים לכבוד-קדושת מורי-וחמי אדמו"ר שליט"א.

ולדוגמא - מאשה בעלת עסק שמציעים לה לשכור חנות ודירה בחלק א' של העיר או בחלק אחר. ושואלת החלט כבוד-קדושת אדמו"ר שליט"א מה תעשה. - מעולם לא ראתה אותו, ויודעת שמעולם לא הי' כבוד-קדושת מורי-וחמי אדמו"ר שליט"א לא רק בעירה אלא גם בכל מדינתה, אינה מאנ"ש וכנראה גם לא מגזע אנ"ש.

אבל כששמעה מהאברך דברים היוצאים מן הלב:

יש רבי בישראל, ואין הוא נכנס בהגבלות הטבע, והרוצה ללכת לבטח דרכו: במסחר, בהנהגת הבית, וכו' - לא ירים את ידו מבלי לשאול את פי הרבי,

והכירה בהאברך שפיו ולבו שווין, כי ניכרין דברי אמת, ציותה לכתוב השאלה הנ"ל, שייכת ממילא לנפנה, ומתקרבת ליהדות, ובטח בקרב הימים יהיו הליכות ביתה בכשרות וטהרת המשפחה וכו'..." עד כאן.

דברים מדהימים, ומילים המעידות יותר מכל על תפקידנו כיום.

רואים שינוי

מול כל התחזיות בתקופתנו, מגיע הרבי שליט"א מלך המשיח ומודיע לישראל: "בני אל תתייראו – הגיע זמן גאולתכם!

את השינויים בעולם, מחולל הוא בעצמו בהשפעתו על העולם כולו לנהוג בטוב, צדק ויושר. וכך גם מראה כיצד כל האירועים בעולם קשורים לזמן הגאולה ולהתגלותו של משיח צדקנו.

זה הזמן לקבל ולשמוע את התחזית המעודכנת, ממי שכל נבואותיו קלעו של השערה ולא החטיאו. להתכונן לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

המערכת

מאה עשרים ושתיים שנים של מהפך גאולתי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...