ע"ת לתרומת זהב - יתרו תש"נ

לקראת ש"פ יתרו, כ"ב שבט, מפרסם "המכון להפצת תורתו של משיח" הנחה מהתוועדות ש"פ יתרו, כ"ב שבט תש"נ - יאָרצייט-הילולא השני של הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא נ"ע זי"ע - תדפיס מתוך ספר "דברי משיח - ה'תש"נ". ההנחה נערכה מחדש בהתבסס על מספר רשימות מההתוועדות.

פנסאים11 : גליון מרהיב לרגל י' שבט

הבטאון החסידי והפופולארי "פנסאים" מס' 11 בגליון מיוחד לרגל י' שבט, היו"ל ע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארה"ק, להעצמת המחשבה דיבור ומעשה בענייני גאולה ומשיח. לצפיה בגליון בכתבה.

הפקה מרשימה ומשובחת מבית 'ממש'

כעת נדמה כי נשבר שיא חדש כאשר רמת תוכן גבוהה יחד עם הפקת איכות והנגשה התמזגו להם יחדיו אל הספר החדש: אלבום השליחות – הקריאה הנצחית לכל אחד ואחת.

דברי משיח תשנ"ב חלק ג'

הכרך השלישי ואחרון של "דברי משיח - תשנ"ב". בספר עב הכרס, מופיעות השיחות האחרונות לעת-עתה שזכינו לשמוע מפה קדשו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, בחדשי שבט ואדר-ראשון תשנ"ב, במתכונתם המקורית כפי שנאמרו בשעת ההתוועדות (בתרגום ללה"ק), ר"ד מחלוקות הדולרים עד יום ראשון, כ"ו אדר ראשון תשנ"ב, ועוד. רשימת נציגי המכירה באה"ק בסוף הכתבה.

קמפיין הפצה ענק ליו"ד שבט

במסגרת ההכנות לקבלת הנשיאות בראש השנה להתקשרות י'-י"א שבט הבעל"ט, עסוקים ב'ממש' במרץ רב בהפצת והפקת חומרי הסברה בעניני גאולה ומשיח. לרגל יום הבהיר הודפסה כמות ענק של עלוני הסברה אודות מלך המשיח והגאולה האמיתית והשלמה.

הרבי שליט"א מה"מ והבאבא סאלי

ביום ד' שבט יחול היארצייט של הבאבא סאלי הקדוש. הרב ליאור מלכה מבית חב"ד צפון הנגב הוציא גם השנה עלון לחלוקה אודות הקשר בין שני האישים, במסגרת "לחיות בעידן הגאולה". פרטים בכתבה.

ב'ממש' נערכים במרץ ליו"ד שבט

בימים אלה מחדשים את מלאי ההפצה של חומרי ההסברה, העלונים, הסטיקרים, השלטים והחוברים בעניני משיח וגאולה, לקראת יום הבהיר יו"ד שבט יום קבלת הנשיאות של הרבי מלך המשיח שליט"א. לרגל היום הגדול ייצאו מאות השלוחים ופעילי משיח בכל רחבי תבל כדי לקשר את אנשי מקומם אל הרבי מלך המשיח שליט"א ולקבל את מלכותו מתוך שמחה וטוב לבב. לפרטים והזמנות: 077-5123-770 או באתר

הדפסה חדשה של "בית חיינו"

בימים אלה נערכים ב'ממש' להדפסה הסט המיוחד 'בית חיינו', הכולל חמישה כרכים וכ2500 עמודים המודפסים על-גבי נייר כרומו משובח. הסט כולל בתוכו את כל השבועונים הפופולאריים 'בית חיינו' שיצאו לאור בשנות הנפלאות תש"נ-תשנ"ב המתארים בפרוטרוט את הנעשה והנשמע בבית חיינו – 770. פרטים בכתבה.

מאמרי באתי לגני תשי"ז, תשל"ז

מאמרי "באתי לגני" במחזור שלומדים השנה - תשע"ז, מהשנים תשי"ז ותשל"ז להורדה בפורמט PDF

יובל השלושים: חיזוק לספריות הילדים

במסגרת האירועים לה' טבת – יובל השלושים – נערכה יוזמה ייחודית וברוכה, הרחבת ופתיחת ספריות לילדים בעיקר בתלמודי-התורה ובתי הספר. בדורנו זה אשר יש בו הרבה משחקי מסך הקורצים לילדינו, יש לעשות מאמץ מיוחד על-מנת לשמור עליהם בחינוך על טהרת הקודש, ובפרט בספרי איכות חינוכיים וערכיים. פרטים ותמונות בכתבה

הספרים החדשים של ממש

הספרים החדשים של ממש.

פנסאים: גליון מרהיב לרגל ה' טבת

זה עתה יצא מבית הדפוס הבטאון החסידי והפופולארי "פנסאים" בגליון מיוחד לרגל ה' טהת דידן נצח יובל שלושים שנה , היו"ל ע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארה"ק, להעצמת המחשבה דיבור ומעשה בענייני גאולה ומשיח. לקבלת עיתון חינם ולהצטרפות למוקד 'ממש' בוואצאפ 0542248770 לצפיה במגזין בכתבה

הנחה מיוחדת על ספרי המאמרים ו"דברי משיח"

ב-ה' טבת קונים ספרי מאמרים. כשהרבי שליט"א מלך המשיח אומר לקנות ספרים וללמוד בהם כדי לזרז את פדיון הספרים שנשארו באותה מדינה, בוודאי שקודם כל הכוונה לתורת הרבי שליט"א מלך המשיח - שיחות ומאמרים, וה"תוך" של זה, התמצית וה"שמן" - מאמרי חסידות של הרבי שליט"א מלך המשיח. יריד ה' טבת מרכז ממש, מתתיהו 16 בני ברק, ימים שני שלישי רביעי (ד' - ו' בטבת) משעה 12:00 עד 10:00 בלילה.

היכונו לארועי ה' טבת יובל ה-30

היכונו לארועי ה' טבת יובל ה-30 פרטים יבואו. דידן נצח!! הוסיפו את המספר 054-2248-770 לאנשי הקשר, ושלחו את שמכם, או בדוא"ל mamesh.org@gmail.com

לחיות בעידן הגאולה 480-481

לחיות בעידן הגאולה 480-481, פשריות וישב, מקץ

המלמד רפאל: אורי מגלה מי זה המשיח

חדשות גאולה! ספר חדש על המדף: אורי מגלה מיהו המשיח. ​אורי יוצא למסע בו הוא מחפש מיהו מלך המשיח הצטרפו לאורי בתהיותיו וצאו עמו בריקוד עם חשיפת התגליות ה(לא?) מפתיעות... עכשיו על המדף.

פנסאים: גליון חג מרהיב לחג החגים

מהדורה מיוחדת של בטאון הפנסאים התקבלה בשמחה רבה ע"י חסידי חב"ד די בכל אתר ואתר. רבבות מגזינים הודפסו והוזמנו ע"י מארגני התוועדויות חג הגאולה, ואף אנשים 'פרטיים' רבים ומנויי הבטאון בכלל הזמינו עותקים רבים במחיר מסובסד על מנת לחלק בהתוועדות המקומית בעירם. בבטאון המושקע סיפור המאסר והגאולה באופן מעובד ובגרפיקה משובחת, מאמרים על תורת החסידות, טורים מרתקים על מהותו של יום ותפקידם של המשתתפים בהתוועדויות י"ט בכסלו ראש השנה לחסידות. להזמנות להתוועדות שלכם: 077-5123-770 לצפייה בגיליון

ממש: הכנות ליריד הספרים המסורתי

בימים אלה נשלמת ההיערכות ליריד הספרים המסורתי של ממש בבני ברק. בנוסף להוצאת ספרים איכותית וחסידית, עורכים מידי שנה ב'ממש' מכירה מיוחדת ומסובסדת של ספרי חסידות בכלל ובפרט ספרי גאולה ומשיח. ביריד הגדול ישנם ספרים מכל ההוצאות ולכל הגילאים, ורק ב'ממש' ניתן להשיגם במחירים ובהנחות הגדולות ביותר. היריד הגדול של ממש שם דגש עיקרי כמידי שנה למלאי המגוון ביותר לספרי גאולה ומשיח אשר הלימוד בהם הוא הדרך הישרה לפעול הגאולה האמיתית והשלמה.

תדפיס מיוחד של 'המשך' פדה בשלום

לקראת חג הגאולה י"ט כסלו הבעל"ט, הו"ל "המכון להפצת תורתו של משיח" קובץ מיוחד, ובו "המשך" של שני מאמרי דא"ח מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, שנאמרו בחג הגאולה י"ט-כ' כסלו תשכ"ז - לפני חמישים שנה, המיוסדים על ד"ה פדה בשלום עזר"ת - מלפני מאה שנה. ויהי רצון שע"י הדפסת ולימוד תורתו של משיח, נזכה ל"פדה בשלום" - "פדאני לי ולבני מבין אומות העולם" בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

הזדמנות פז לשלוחים ומארגני התוועדויות י"ט כסלו

כל אחד הוא שליח! כל אחד הוא פנסאי! הבא להתוועדות י"ט כסלו שלך את הבטאון החסידי שיחזק את כולם. מחיר מסובסד לכל אחד. ממש: 077-5123-770

דף 13 מתוך 18