• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מגזין הדור השביעי לי׳ שבט כעת להורדה

אחרי שעשרות אלפי עותקים נרכשו בתוך ימים ספורים, מחלקת ההוצאה לאור של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, מציגה את מגזין הדור השביעי לי׳ שבט תשפ״ד להורדה. מה יש בתוך המגזין ואילו כתובות מופיעות בו
מגזין הדור השביעי לי׳ שבט כעת להורדה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כפי שפירסמנו יצא לאור מגזין הדור השביעי - לכבוד י׳-י"א שבט - יום הנשיאות של הרבי שליט״א מלך המשיח, בהפקה של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

יחודיותו של המגזין, הוא היותו אקטואלי וחדיש המכיל כתבות בשלל נושאים העומדים על הפרק. כל זאת בנוסף לסקירה על בעל ההילולא, הרבי הריי"צ, בצורה מפורטת, ובשפה ברורה.

במגזין מופעים הנושאים הבאים:

שלשת האור - סקירת תשעת הדורות מהבעל שם טוב ועד לרבי שליט"א מלך המשיח. חת"ת - תקנת בעל ההילולא. מאמר קבלת הנשיאות - סקירה קולחת על מאמר באתי לגני. הנבואות - מקבץ קצר על נבואותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח הנוגעות למחלמות שעברו על עם ישראל בדורנו.

בנוסף טורים אישיים מאת הרב בנצי פרישמן, שליח הרבי שליט״א מלך המשיח בבת ים, והרב מנחם מענדל אקסלרוד, שליח הרבי שליט״א מלך המשיח במולדובה.

לאחר שאזלו כל המגזינים מנקודות המכירה ורבים מהשלוחים והפעילים כבר קיבלו את המגזין. גולשים רבים, שנחשפו למגזין וקראו על הוצאת המגזין החדש, פנו למערכת אתר "הגאולה" וביקשו לקבל את הקובץ להורדה.

בעקבות זאת, אנו שמחים להגיש את הקובץ, לקריאה, הורדה והדפסה.

להורדת המגזין לחצו כאן

כמו כן נשארו עותקים ספורים, מהרו להזמין כעת: 054.398.6770 (יהודית).

יצא לאור לקראת י' שבט: מגזין הדור השביעי

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...