כמה ימים בשנה אתם משקיעים?

כמה ימים בשנה אתם משקיעים בהפצת בשורת הגאולה? הקדישו בלוח השנה של 'ממש' ימים לזכות יקיריכם. עלות יום של שותפות - 360 ש"ח (בתשלומים נוחים) חייג עכשיו: 077-5123-770 סמס או וואצאפ: 054-2248770

עוד מעשה קטן והוא כבר כאן

התמימים במגדל העמק יודעים שעוד מעשה קטן ומשיח כבר כאן! כמה תמימים מת"ת מגדל העמק החליטו שלכבוד י"ב י"ג תמוז יצאו מדבקות חדשות מאירות עיניים שבה כתוב"גם מגדל העמק יודעת שעוד מעשה קטן ומשיח כבר כאן! המדבקות יופצו בצורה נרחבת בעז"ה ישר כוח לתמימים שמואל הושיאר ושנאורי קעניג.

הכרך האחרון של ספרי המאמרים

אמש (א') הופיע מבית הדפוס כרך מספר 26 ואחרון מסדרת מאמרי כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א על פרשיות התורה והמועדים, והוא ספר המאמרים נ"ך-מאחז"ל (הכולל את כל המאמרים שלא נכללו בכרכים הקודמים, וכן מילואים - מאמרים שהגיעו לידי המו"ל אחרי הדפסת הספרים אליהם שייכים). עם הופעת כרך זה, הושלמה (בסדרה זו, יחד עם שני כרכי "ספר המאמרים באתי לגני" בהוצאת "ועד להפצת שיחות") הדפסת כל מאמרי כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א (שהגיעו לידינו).

פירסום ראשון מאמר לפ' מטות

לקראת ש"פ מטות (באה"ק), מפרסם "המכון להפצת תורתו של משיח" מאמר דא"ח מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בפרסום ראשון - ד"ה וידבר משה אל ראשי המטות תשכ"ו, מלפני חמישים שנה. מאמר זה לא הי' תח"י המו"ל בעת הדפסת ספר המאמרים במדבר ח"ב, ונדפס בספר המאמרים נ"ך-מאחז"ל (במדור המילואים), העומד לראות אור אי"ה בימים אלה.

משיח בכיכר • מגזין "הפנסאים" במהדורה מיוחדת

מעמד הקהל הגדול ביותר בעולם לשנת תשע"ו: רבבות התקהלו בכיכר רבין בתל-אביב "לקבלת פני משיח צדקנו" • במהלך השבוע האחרון יצא לאור המגזין הפופלארי "הפנסאים" של מרכז ההפצה באה"ק "ממש", אשר כל כולו הוקדש לעצרת הרבבות• לקריאה

מבצעים ממש ללימוד הל' ביהב"ח

בימים אלה מופצים עזרי הלימוד של הלכות בית הבחירה בכל רחבי הארץ. ארגון 'ממש' שעומד במשך כל השנה בחזית ההפצה של הוראותיו ומבצעיו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, הפיק חומרים רבים שמסייעים בידי השלוחים ואנ"ש להתעסק בהנחלת ולימוד ענייני בית המקדש אשר פועלים את בנין בית המקדש השלישי בפועל ממש.

מבצע שלושת השבועות הוקדש לע"נ הרב ראפ

מאה אלף עלוני הסבר ולימוד על הלכות בית הבחירה יצאו לאור בימים אלה, כאשר הלימוד והעיון בהם מוקדש לזכרו של המשפיע הבלתי נשכח הרה"ח יקותיאל מנחם ראפ, משגיח ישיבת תות"ל המרכזית ב770. העלונים המהודרים נותנים הסבר תמציתי וקולח על מקומו ומבנהו של בית המקדש, תוך שימת לב לכל הפרטים כפי שהם מוארים בתורתו של הרבי מלך המשיח שליט"א.

עלון פירסום חדש ממש למבצע מזוזה

אין צורך להסביר את חשיבות עלוני פירסום מבצע מזוזה לפעילי חב"ד שאמונים על הפצה, ואת הרווח בפרנסה של המתעסקים במבצע מזוזה. ואת הנחיצות של עלוני פירסום חדשים שמושכים את העין. עלונים מהודרים על מבצע מזוזה, מסבירים בטוב טעם ובשפה ברורה את מעלת המצווה והדרכה מעשית לקיומה על דף כרומו צבעוני. להזמנות 077-5123770 ...מה עם העלון ברוסית?

ממש תוציא לאור ספר חדש בג' תמוז

אי"ה לרגל ג' תמוז יום בו מתרבים הפעולות ומתחזקת האמונה בדברי הרבי מלך המשיח שליט"א, ייצא לאור בעזרת ה' ספר חדש וייחודי בענייני גאולה ומשיח, לחיזוק ההתקשרות והפצת בשורת הגאולה. הספר בפורמט היחודי של ספרי ההפצה של 'ממש', יקל על המעוניינים להחכים בלימוד תורת הגאולה והליכה מחיל אל חיל בלחיות עם הזמן של ימות המשיח. הפרטים המלאים ייחשפו בהמשך. לקבלת עדכונים בוואצאפ-שלחו הודעה אל 054.2248.770 עם שמכם.

ספר המאמרים דרושי חתונה

היום יצא ממכבש הדפוס ספר המאמרים – דרושי חתונה, ובו מאמרי כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א המבארים את דרושי החתונה של כ"ק אדמו"ר מהוריי"צ, כ"ק אדמו"ר (מהורש"ב) נ"ע, ועוד מאמרים המבארים עניני שידוכין ונישואין.

פנסאים מס. 3 PDF

זה עתה הגיע מבית הדפוס הגליון השלישי של בטאון הפנסאים היו"ל ע"י 'ממש' - מרכז ההפצה בארה"ק, להעצמת המחשבה דיבור ומעשה בענייני גאולה ומשיח. הבטאון התקבלו בשמחה ובהתרגשות על-ידי חסידים ואנשי מעשה בכל רחבי הארץ והעולם, ונקראים בשקיקה ע"י רבים רבים השואפים להחכים ולהוסיף בעשייה בשליחות היחידה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א 'קבלת פני משיח צדקנו'. בגליון הנוכחי עיונים בתורת הגאולה מהרב משה קורנוויץ, התעוררות בעבודת ה' מהמשפיע הרב זלמן לנדא, סקירה על ההיערכות המאסיבית למעמד ההקהל הגדול בעולם, עיונים בדברי המלך לקראת ה'חופש הגדול' מהרב מנחם דורון, הצצה לפעילות 'ממש' לילדים ופעוטות, וכמובן טורים מעניינים ומחכימים. לקריאה והורדה להצטרפות למוקד 'ממש' בוואצאפ 0542248770

שבועיים לפני: הרב שמעון ויצהנדלר. מרתק

עשרים ושתים שנה אחרי. העולם זע ונע וכמעט קט נדמה כי יצא מציר סיבובו הקבוע. החרדים מתרעשים ומתבהלים מביצועיו החדשים של העולם-הזה על שלל קסמיו ואחיזת עיניו ומתפלאים להיכן נבוא ולאן נלך, ולהבדיל בין קודש לחול אומות העולם יראים זה מזה משינויים הרי גורל במציאות העולמית, הפוליטיקאים והיחצנים שמסביבנו ומתוכנו הפכו לערמומיים ומתוחכמים יותר ויותר, זה בחיוכיו השיקריים וזה בדיבוריו החלקלקים...

לקוטי תורה החדש הגיע ל770

ספר ליקוטי תורה הכשר בהדפסה חדשה הגיע ומופץ כעת ב770

הערות הת' ואנש צפת 130

בכתבה: גיליון "הערות הת' ואנש" צפת 130, להורדה בפורמט PDF. לנוחיות הקוראים,העתקנו בכתבה את ההערות בענייני גאולה ומשיח.

ועד חיילי בית דוד: גבלה עצמית

גיליון מ"א בעניין חובת שמירת זמני הישיבה. בגיליון: • מרות מוחלטת להנהלת הישיבה • שמירת הסדרים • הרשות לעסוק במבצעים גם על חשבון הסדרים

לשתף את הציבור באוצרות

בימים אלו, עמלים "המכון להפצת תורתו של משיח" בעריכת הכרך האחרון (מספר 26) בסדרת מאמרי כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א על פרשיות התורה והמועדים, והוא ספר המאמרים נ"ך-מאחז"ל (כרך מספר 25 – סה"מ דרושי חתונה – נמצא בדפוס). בכרך הנוכחי יוכללו אי"ה כל המאמרים שלא הופיעו בכרכים הקודמים, מכיון שאינם שייכים באופן מיוחד לשום פרשה או מועד. מי שיש לו מאמרים, וישלח, זכות הרבים תלוי בו, ותבוא עליו ברכה.

עיתון ימות המשיח גליון 125

עיתון ימות המשיח גיליון 125 לצפיה ולהורדה בפורמט PDF

מהפיכה של גאולה בחוברות לימוד להבנת הנקרא

מיזם חדש טומן בחובו מהפיכה של קדושה. כשמטרת החינוך הינה החדרת יראת שמים ולא הוספת בידיעות התלמיד - הכל נראה אחרת. לפניכם הזדמנות לרכוש חוברות לימוד קריאה על טהרת הקודש, חדורות משיח וגאולה לכיתות א'-ב'. החוברות 'חשבתי, הבנתי ידעתי!' נערכו ברמה לשונית גבוהה מאד, בעלות מגוון תרגולים מקוריים ומלוות בציורים וסיפורים חסידיים בכל עמוד.

מאמר בפרסום ראשון: 'והי' מספר בנ"י כחול הים' תשכ"ו

לקראת ש"פ במדבר וחג השבועות, מפרסם "המכון להפצת תורתו של משיח" מאמר דא"ח מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בפרסום ראשון, והוא ד"ה והי' מספר בנ"י כחול הים תשכ"ו, מלפני חמישים שנה.

פרשת במדבר - אחדות ישראל

הרבי שליט"א מלך המשיח ציין בשנת תשמ"ו את פרשת במדבר לפני חג השבועות כזמן מיוחד לאחדות ישראל וביקש "בקשה נפשית" הרב ליאור מלכה שלח אמרות רבותינו נשיאינו בעניין אהבת ישראל.

דף 15 מתוך 18