• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

זה מה שמחכה לכם החודש בעיתון הגאולה

כמידי חודש, הופיע גליון מס' 54 של עיתון הגאולה, ההולך וכובש ציבורים נרחבים ברחבי הארץ והעולם. העיתון מופץ באמצעות עשרות שלוחים ובתי חב"ד המספרים על השפעת הפרסום בסביבתם בהחייאת נושא הגאולה כדבר אקטואלי ועכשווי
זה מה שמחכה לכם החודש בעיתון הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דבר המערכת: על הבחירות, הבחירה האישית ועל ימי הקיץ המקרבים. חדשות: השינויים במזג האויר ברחבי העולם מעידים על התקרבות הגאולה האמיתית והשלימה, ועל הנבואה המדהימה שהתפרסמה לפני כשמונים שנה בהקשר זה. שביתת נהגי האוטובוסים מפנה את הזרקור לעבודתם. האם בקרוב הם עומדים לאבד את תפקידם לטובת כלי תחבורה ציבורית חדיש יותר? העליה במספר המבקשים לשאת כלי נשק, מעוררת ויכוח ציבורי, לאן כל זה עומד להגיע? על מדד העוני העולמי ועל השפעותיו והשינויים הצפויים בו. למה מתפטרים כל כך הרבה שוטרים בתקופה האחרונה, והאם בקרוב לא יישארו שוטרים? מאחורי הקלעים של מדד האושר העולמי; כיצד הפכה ישראל למקום בטוח בעבור ההשקעות הכלכליות ביחס לעולם; האם הפעם ישמע נשיא ארצות הברית את האמת מהנציגים הישראלים? פרשנות על המצב הפוליטי והמדיני. מדור דעות עם מיטב הכותבים וגם מבזקי הגאולה, על פעילות משיח מסביב לגלובוס.

ובמגזין 'עולם חדש': על השינוי העולמי שהחל בכ"ח סיון לפני שמונים ואחת שנה; ריאיון מיוחד עם בועז ביסמוט, פרשן בכיר בערוץ 12 על משמעות החיים ומפת התקשורת העולמיתנעמה טוכפלד על התרופה ל'מגיפה השקטה'; מלי קופצ'יק על הסוד שמאחורי החלה הריחנית; רחל שאבי על יצורי הענק שהיו וכעת צפויים לשוב; צביקה ונטורה עם משל ומשמעותו בבחיים של כל אחד; הרב ירון צבי על מתן תורה; אריה קירשנזפט חושף את השכר המובטח לכל מי שזהיר במצוות ציצית; מעין ציזיק בטור על החופש ואיך פותרים את הבעיה; מנחם מענדל אקסלרוד בריאיון עם השליח בדלהי הרב עקיבא סודרי ושאר המדורים הקבועים.

לקריאת עיתון הגאולה - לחצו כאן

לקריאת מגזין עולם חדש - לחצו כאן

הרב וכטר בהתפעלות מסט התניא החדש

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...