• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עזרת אחים: יבול הפקות לחג פורים בשפה הרוסית

לקראת חג הפורים, מו"ל עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים את ההפקות המהודרות, החדורות בקבלת פני משיח בשפה הרוסית לחג הפורים: מגילות, ופרוספקטים לפורים של גאולה ברוסית, בעיצוב מרהיב ופורמט חדשני
עזרת אחים: יבול הפקות לחג פורים בשפה הרוסית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לקראת חג הפורים הקרב ובא, הפיקה מחלקת ההוצאה לאור של לשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים ויוצאי ברית המועצות, הפקה מהודרת של מגילות אסתר מעוצבים ביד אומן לצד ציורים מרהבי עין, תוך מילות הסבר על חג הפורים, חג של שמחה של גאולה, ובנוסף פרוספקט חדש ומרהיב "פורים – שמחת הגאולה" בשפה הרוסית, בעיצוב מרהיב ופורמט חדשני.

פרוספקטים מהודרים

פרוספקט חדש ומרהיב "פורים – שמחת הגאולה" בשפה הרוסית, בעיצוב מרהיב ופורמט חדשני.

הפרוספקט המהודר בשפה הרוסית, יצא לאור לקראת חג הפורים וכוללים הסבר מקיף סביב סביב חג השמחה חדורים בגאון בבשורת הגאולה והגואל.

חוברות יצירה לילדים בשפה הרוסית

חוברת חדשה ומרהיבה "פורים – שמחת הגאולה" בשפה הרוסית, עם מגוון יצירות לילדים דפי צביעה ושעועונים, בעיצוב מרהיב נוח ליצור, יעביר את מצוות החג עם המ"ם החמישית משיח צדקנו, במהרה נזכה להתגלותו המייידית.

פרוספקט פורים עבור ילדים 

פרוספקטים לילדי ישראל משיחי חיילי צבאות השם, "פורים – שמחת הגאולה" בשפה הרוסית עם ציורים, וכתיבה לילדים על מהות החג, על מרדכי היהודי בדורנו, ועל הפסוקים והכוח של ילדי ישראל . 

מגילת אסתר מהודרת בשפה הרוסית

הפקה מהודרת של מגילת אסתר בשפה הרוסית, עם טקסט תעתיק, טקסט בעברית, וטקסט תרגום לרוסית, במהדורה מרהיבה ומיוחדת בפורמט מהודר, ומעוצבת ביד אומן לצד ציורים מרהבי עין, עם מילות הסבר על מצוות החג, ושמחת הגאולה בחג הפורים.

החומר האיכותי נערך על ידי על ידי משרדי ההוצאה לאור של עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש, ומכון ההוצאה לאור "מעיינות הרז"א" שהוקם ע"ש ולזכות השליח הגה"ח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, רבה הראשי של מולדובה ובירתה קישינב, וראשון השלוחים לחבר העמים. 

הפרוספקטים יופצו על ידי מרכז עזרת אחים לשלוחים במדינות חבר העמים, בארץ הקודש וברחבי העולם בהם פועלים בתי ומרכזי חב"ד ליוצאי ברית המועצות, גם השלוחים הפועלים בקרב יהודי עירם יכולים להפיץ בקרב אלפי דוברי הרוסית עלונים מהודרים לחג פורים חדורים בגאולה ומשיח.

כמו"כ ניתן להשיג מוצרי עזר לחג פורים כמו: שלטי הסבר של מצוות החג, מגוןן סוגים לפורים של גאולה, ערכות משלוחי מנות, הזמנות למסיבות החג ועוד. שלטים לאירועי פורים, ועוד רבות מגוון עזרים לחג פורים בשפה הרוסית מבית עזרת אחים.

להזמנות ומחירים: ezratachim.chabad@gmail.com

קראתי ואין עונה כרך ב'

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...