• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ספר חדש: סודו של עמוס

הספר שיעזור בפקיחת העיניים ולהתחיל לחיות גאולה מתוך רגש של שמחה. לאור תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. ספר שיעניק תוספת נהדרת לכל בית או ספרייה ציבורית
ספר חדש: סודו של עמוס
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ימי "בין המצרים" יהפכו לששון ולשמחה בפנינו. בתקופתנו, אותה מגדיר הרבי מלך המשיח שליט"א כ"על סף הגאולה" צריך לגבור רגש השמחה על הגאולה הקרובה מתמיד על רגש הצער של החורבן. 

בהתאם לכך בית ההוצאה Principles Press שמחים להגיש לכם נובלה היסטורית חדשה ברוח התקופה בשם "סודו של עמוס" המביא את סיפור החורבן ולידת משיח בעיבוד ספרותי מבוסס על מדרשי חז"ל.

הספר מספר את סיפורו של עמוס, חקלאי יהודי בודד במדבריות ערב, אשר בתפנית מוזרה של אירועים נודע לו על חורבן בית המקדש השני, ובמקביל מופקד בידו סוד. הסוד הזה מוביל אותו להרפתקאה המשתרעת על פני יבשות ומדינות; הרפתקאה במהלכה הוא הוא פוגש בחכמים ובבריונים, בפרשים מסתוריים ובעקרות בית פשוטות. הרפתקאה בה הוא לומד מבעד לצחוק ודמעות כי סיומה של תקופה היא למעשה תחילתה של תקופה טובה הימנה.

לנובלה בת 108 העמודים נוספו הערות והפניות למקורות וכן נספח של טקסטי המקור המדרשיים. ברכה בפני עצמה קובעת נספח מיוחד ובו סקירה של דברי פרשני המדרש כולל גישתו הייחודית של הרבי שליט"א מלך המשיח על רעיון "משיח שבכל דור" בשפה עכשווית שווה לכל נפש.

"סודו של עמוס" יעניק תוספת נהדרת לכל בית או ספרייה ציבורית, ובגודל הקומפקטי הייחודי ובעיצוב הגרפי מושך העין שלו הכולל איורים קלים הוא רעיון מושלם ל'תשורה' בשמחות שלכם או כשי עבור צוות הקייטנה או הקעמפ שלכם!

הספר זמין לרכישה באמזון, ובחנויות המובחרות

צפו כאן בפרק לדוגמא

סודו של עמוס / כריכה רכה / 12X20 ס"מ / 103 עמ' / 25 ש"ח

צרו קשר עם boyinpurple@principlesmagazine.com לקבלת מחיר מיוחד לשלוחים, פעילים, תשורות, קבוצות, ולהפצה בקנייה של מעל 5 יחי'.

זה מה שמחכה לכם החודש בעיתון הגאולה

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...