• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"הדרך הישרה" לגאולה – המיזם שמביא את הניצחון!

לאחר שנים רבות של תכנון, השקעה ועבודה מאומצת יצא לאור סט הספרים "הדרך הישרה". שני כרכים עבי כרס הכוללים בתוכם מאות נושאים בתורת הגאולה, ומסודרים ביד אמן ללימוד יומי בענייני גאולה ומשיח
"הדרך הישרה" לגאולה – המיזם שמביא את הניצחון!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לאחר שנים רבות של תכנון, השקעה ועבודה מאומצת יצא לאור סט הספרים "הדרך הישרה". שני כרכים עבי כרס הכוללים בתוכם מאות נושאים בתורת הגאולה, ומסודרים ביד אמן ללימוד יומי בענייני גאולה ומשיח.

הספרים יצאו לאור ע"י "מרכז ההפצה 'ממש' בארה"ק", לוקטו ונערכו על-ידי הרה"ג מנחם כהן רב קהילת חב"ד בבאר-שבע, בהשתתפות צוות גדול של תלמידי חכמים ובראשם העורך הראשי של 'ממש' הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר.

לראשונה בהיסטוריה החב"דית, לאחר למעלה משלושה עשורים מאז דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, כי "הדרך הישרה להבאת הגאולה היא על-ידי לימוד ענייני גאולה ומשיח" סוף-סוף יצא לאור המיזם המבורך שנותן מענה נגיש ומחכים ללימוד תורת הגאולה מידי יום.

המגוון הרחב בתורת הגאולה מחולק לשיעורים, שנלקטו מכל חלקי התורה ובפרט מתורת רבותינו-נשיאינו, מובא בעריכה קלה מלווה בכותרות מעניינות שהלימוד בהם הופך כל יום ליום של גאולה ומתאים ללימוד של כל שכבות הציבור: אנ"ש, נשי ובנות חב"ד, תלמידי הישיבות, קהל בתי-הכנסת והמקורבים.

את הסט החדש והחשוב ניתן להשיג בכל חנויות הספרים המובחרות במחיר מסובסד במיוחד לרגל המצב.

להזמנות:

 

7775821

שיחת הגאולה במהדורת עידוד מיוחדת

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...