• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

האגודה: מגזין חג הגאולה לי"ט כסלו כעת להורדה

אחרי שעשרות אלפי עותקים נרכשו בתוך ימים ספורים, מחלקת ההוצאה לאור של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, מציגה את החוברת להורדה
האגודה: מגזין חג הגאולה לי"ט כסלו כעת להורדה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כפי שפירסמנו יצא לאור מגזין חג הגאולה - לכבוד י"ט כסלו, בהפקה של האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

יחודיותו של המגזין, הוא בהסברת מהותו של החג על-פי תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח והתייחסות למצב הנוכחי השורר בארץ הקודש. כל זאת בנוסף לסיפור המאסר והגאולה, בצורה מפורטת, ובשפה ברורה.

במגזין מופעים הנושאים הבאים:

בימים ההם בזמן הזה - סיפור חג הגאולה מעניק מסר לעם ישראל לימים אלה. כל מה שעובר על עם ישראל נועד כדי לגלות את האור הגדול - הגאולה האמיתית והשלימה. המאסר, הכלא והגאולה - עם ישראל מציין בפעם ה-225 את יום גאולתו של רבי שניאור זלמן ממאסרו. מהקיטרוג השמיימי לחגיגות בכל מקום בעולם. היהלום שבכתר המלך - סיפורו של הספר היהודי שהודפס באלפי מהדורות. האור שמתגלה בספר התניא והדרך לעבוד את ה' השייכת לכל אחד. משמיע להם לישראל - לקט מיוחד ממענות הקודש בתקופת מלחמת המפרץ על אודות הביטחון בארץ הקודש.

בנוסף טור אקטואלי לאור המצב והלקח לימינו אנו מאת הרב בנצי פרישמן, וטור על חשיבות לימוד עניני משיח וגאולה, מאת הרב מנחם מענדל אקסלרוד.

לאחר שאזלו כל המגזינים מנקודות המכירה ורבים מהשלוחים והפעילים כבר קיבלו את המגזין. גולשים רבים, שנחשפו למגזין וקראו על הוצאת המגזין החדש, פנו למערכת אתר "הגאולה" וביקשו לקבל את הקובץ להורדה.

בעקבות זאת, אנו שמחים להגיש את הקובץ, לקריאה, הורדה והדפסה.

להורדת המגזין לחצו כאן

חוגגים גאולה - עם מסר גאולתי: המגזין לי"ט כסלו

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...