• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יצא לאור / חוגגים גאולה - עם מסר גאולתי: המגזין לי"ט כסלו

לקראת י"ט כסלו, יצא לאור מגזין מיוחד (12 עמ'), המביא את מסר הגאולה האמיתית והשלימה, במיוחד על רקע המאורעות בארץ הקודש בשנה זו. מהרו כעת להזמין והעניקו למשתתפי אירועי חג הגאולה תשורה אקטואלית. שימו לב: הכמות מצומצמת
חוגגים גאולה - עם מסר גאולתי: המגזין לי"ט כסלו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לקראת י"ט כסלו, יצא לאור מגזין מיוחד (12 עמ'), המביא את מסר הגאולה האמיתית והשלימה, במיוחד על רקע המאורעות בארץ הקודש בשנה זו. מהרו כעת להזמין והעניקו למשתתפי אירועי חג הגאולה תשורה אקטואלית.

בין היתר ניתן לקרוא במגזין על הנושאים הבאים:

בימים ההם בזמן הזה - סיפור חג הגאולה מעניק מסר לעם ישראל לימים אלה. כל מה שעובר על עם ישראל נועד כדי לגלות את האור הגדול - הגאולה האמיתית והשלימה. המאסר, הכלא והגאולה - עם ישראל מציין בפעם ה-225 את יום גאולתו של רבי שניאור זלמן ממאסרו. מהקיטרוג השמיימי לחגיגות בכל מקום בעולם. היהלום שבכתר המלך  - סיפורו של הספר היהודי שהודפס באלפי מהדורות. האור שמתגלה בספר התניא והדרך לעבוד את ה' השייכת לכל אחד. משמיע להם לישראל - לקט מיוחד ממענות הקודש בתקופת מלחמת המפרץ על אודות הביטחון בארץ הקודש.

בנוסף טור אקטואלי לאור המצב והלקח לימינו אנו מאת הרב בנצי פרישמן, וטור על חשיבות לימוד משיח וגאולה, מאת הרב מנחם מענדל אקסלרוד.

לאורך הגליון פזורים טורים נוספים כשהוא נחתם בשרשרת העוברת מדור לדור ועד לדור השבועי - דור הגאולה, דורו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

לאור המצב, המגזין נמכר במחיר מוזל במיוחד: 100 מגזינים ב-100 ש"ח והוא מתאים לחלוקה באירועי י"ט כסלו וכן בבתי הכנסת בשבת הנוכחית.

מהרו להזמין כעת: 054.398.6770 (יהודית).

שימו לב הכמות מצומצמת.

448989

IMG-20231128-WA0181

לפני י"ט כסלו: נחשפו מאמרים מאדמו"ר הזקן

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...