• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

היום המכונן - י׳ שבט תשנ״ג מעמד קבלת המלכות העולמי

גילוי המשיח בדורנו לא קרה באי נידח או בנוכחות מניין מצומצם • באירוע היהודי המתוקשר ביותר מאז ומעולם, במעמד אלפי חסידים ומול מיליוני צופים מכל העולם יצא הרבי שליט"א מלך המשיח והסיר באחת את הערפל סביב דמותו של המשיח • היום שבו הסוד הפך לנחלת כולם
היום המכונן - י׳ שבט תשנ״ג מעמד קבלת המלכות העולמי
הרבי שליט״א מלך המשיח בעת מעמד קבלת המלכות - י׳ שבט תשנ״ג (1993)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כיום המילה "משיח" היא השם הנרדף של "הרבי מליובאוויטש". אבל זה לא התחיל אתמול וגם לא שלשום.

עוד מראשית ימי נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בשנות החמישים, ידע כל חסיד להצביע ולומר כי בבוא היום יהיה זה הרבי שליט"א מלך המשיח שיצעיד את עם ישראל לגאולה האמיתית והשלימה.

החלום החסידי עבר תמיד כסוד כמוס מפה לאוזן בהתכנסויות ובהתוועדויות חסידיות-פנימיות ובתור משאלת לב חרישית בלבד, אך כלפי חוץ נמנעו החסידים מלעסוק פומבית בנושא זה, עד לאותו יום היסטורי. י' שבט תשנ"ג.

הסוד שלא מגלים

כשנתיים קודם לכן, ביום כ"ח ניסן תנש"א, נשא הרבי שליט"א מלך המשיח שיחה מרטיטה שבה העלה את תמיהתו "הייתכן שעדיין לא פעלו את ביאת משיח צדקנו?!". את השיחה חתם בתביעה שמהדהדת עד היום "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש!".

מאז, החלו החסידים ביוזמות רבות להבאת הגאולה, כאשר ברור לכולם שכל רגע ממש יזכה דורנו לעבור לגאולה האמיתית והשלימה. אחת היוזמות שהחלה כבר אז היא חתימות המוניות על קבלת מלכותו של הרבי שליט"א בתור "מלך המשיח". היוזמה הזו שהחלה כיוזמה חסידית ספונטנית קיבלה לבסוף את אישורו וברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שעודד בצורה מיוחדת את המתעסקים בזה.

אך למרות כל זאת, הסוד נותר סוד, ואנשים רבים חששו לצאת בהצהרה ברורה לעיני כולם כי אכן הגיע הרגע המיוחל והרבי שליט"א הוא הוא המלך המשיח.

משיח בשידור חי

לקראת יום הנשיאות ה-43 של הרבי שליט"א מלך המשיח, ישבו מספר חסידים והחליטו שלא עוד. חייבים לצאת לעולם כולו עם הבשורה הנפלאה שדורנו הוא דור הגאולה ושזכינו להתגלותו של מלך המשיח שהנה הנה בא וגואל אותנו.

התכנית הייתה ברורה. לארגן שידור חי עולמי ("סאטעלייט") מכל קצוות תבל, בו יכריזו יחד באותו הזמן מכל העולם כולו "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

החשש היה כבד. האם הרבי שליט"א מלך המשיח יאשר את השתתפותו באירוע? אחרי הכל לא מדובר בעוד סבב החתמות לקבלת מלכותו של מלך המשיח, אלא באירוע עולמי עם כיסוי תקשורתי חסר תקדים.

ככל שנקפו הימים גבר והתעצם המתח ולקראת היום המיוחל הכניסו מארגני האירוע את תכניות הכינוס אל הקודש פנימה, לבקש את אישורו וברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. ואכן, למרות היקף האירוע והפרסום האדיר בכל כלי התקשורת, הרבי שליט"א מלך המשיח אישר ונתן את ברכתו והסכמתו לאירוע.

העולם כולו עמד דרוך ומוכן לקראת הרגע ההיסטורי. בי' שבט תשנ"ג (31.01.93), יום הנשיאות ה-43 של הרבי שליט"א מלך המשיח, נחשף לעולם כולו, באירוע היהודי המתוקשר ביותר בכל הזמנים, שלא מדובר בעוד משאלת לב או חלום חסידי, אלא בעובדה מוגמרת.

הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו יצא אל מול כל רשתות הטלוויזיה המובילות בעולם, בנוכחות אלפים ב-770 ולעיני מיליונים שצפו בשידור חי, עודד והגביר בחוזקה את השירה וההצהרה הברורה: "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!".

העולם כולו יודע ומכיר - המשיח כבר כאן. עכשיו האחריות שלנו לקבל את פניו.

שלשלת היחס

היום הגורם לגאולה השלימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...