• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרגע ששינה את חיינו

ביום יו"ד שבט, זה הזמן להתחבר למסר העיקרי של תאריך זה, ליטול חלק בהבאת הגאולה האמיתית והשלימה, להתחבר לראש בני ישראל, לכתוב אליו את בקשות הברכה, לקיים את הוראותיו ולהשפיע על אחרים שיעשו זאת
הרגע ששינה את חיינו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עד הרגע האחרון המתח היה בעיצומו, האם יסכים הוא ליטול על עצמו את כתר ההנהגה או לא. כן, הדמות היהודית המפורסמת ביותר בעולם, הרבי שליט"א מלך המשיח, סירב במשך שנה תמימה לקבל את בקשת החסידים לעמוד בראש תנועת חב"ד. שנה חלפה מאז הסתלקותו של חמיו, רבי יוסף יצחק (הריי"צ) מליובאוויטש, ובמשך כל אותה שנה, הפצירו החסידים בחתנו שיקח על עצמו את ההנהגה, אך הוא סירב.

עד לאותו לילה, בו ציינו את יום הסתלקותו הראשון של הרבי הריי"צ, ואז, בעיצומה של התוועדות, בנוכחות מאות חסידים, עלה אחד מזקני החסידים והפציר בשם הקהל, כי הרבי שליט"א מלך המשיח יאמר מאמר חסידות. לאמירת מאמר (הנקרא גם דא"ח - דא"ח - ראשי-תיבות "דברי אלוקים חיים") ישנה משמעות אלוקית של אמירת דברי חסידות עמוקים, המגלים טפח מהמתחולל בעולמות הרוחניים העליונים. לאורך הדורות מאמרים אלו נאמרו רק על ידי רבותינו נשיאנו, וכעת הפצירו החסידים כי רצונם לשמוע מאמר חסידות מפיו.

ואז בשעה 22:40 נשמע קולו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הפותח במאמר על הפסוק "באתי לגני אחותי כלה".

היה זה הרגע בו נשבר המתח שליווה את החסידים במשך שנה שלימה, היה זה הרגע בו הדור כולו עבר לשלב חדש, למנהיג חדש. הדור כולו עבר רשמית להנהגתו של גואל ישראל, מי שבתוך שנים ספורות יחולל את המהפך הרוחני הגדול מכולם, שעבר על העם, שהיה שקוע באותן שנים בהשתקמות אחרי שנות האימה.

בתוך זמן קצר החלו לצאת למדינות העולם - השלוחים, אותם אברכים שבפעם הראשונה עשו את הצעד הלא הגיוני ובמקום לבחור בחיי קהילה מסתגרת, בחברת המשפחה והידידים, יצאו הם על מנת להיות לבית חם ואוהב ליהודים אותם כלל לא הכירו קודם לכן.

המהפיכה שהחלה באותו לילה, כבשה מדינה אחר מדינה, עיר ועוד עיר, כשהיום, אחרי למעלה משבעים שנה, כל יהודי יודע - חב"ד היא הכתובת לכל ענין.

הרבי שליט"א מלך המשיח, בהיותו המנהיג השביעי מאדמו"ר הזקן, רבי שניאור זלמן מייסד חסידות חב"ד, הציב כבר אז, באותו לילה, באותו מאמר את היסוד לעבודה המוטלת על דורנו. בהשוואה לדור הגאולה הראשון, אז לפני אלפי שנים ממצרים, על ידי משה רבינו שהיה השביעי, כך גם אנו הדור השביעי נזכה לגאולה, וזו העבודה המוטלת עלינו.

ביום יו"ד שבט, זה הזמן להתחבר למסר העיקרי של תאריך זה, ליטול חלק בהבאת הגאולה האמיתית והשלימה, להתחבר לראש בני ישראל, לכתוב אליו את בקשות הברכה, לקיים את הוראותיו ולהשפיע על אחרים שיעשו זאת.

שבעים ושלש שנים אחרי רגע קבלת הנשיאות, זה הזמן לקבל את המלכות, להכתיר אותו באופן אישי למלך עלינו, בהכרזת: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

יו"ד שבט | מנהגי יום ההילולא

היום הגורם לגאולה השלימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...