• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הנבואות והנביא: סקירת נבואות מנהיג הדור לאורך השנים

ההיסטוריה מלאה בדברי ימי הנביאים שקמו לעם ישראל בתקופות השונות. הידועים לנו החל ממשה רבינו ועד לתקופת בית המקדש השני • גם היום, בימינו אלה, ישנו נביא שצופה את כל העתיד לקרות, הוא זה שניבא על פריצת המלחמות ועל המהפיכות העולמיות והוא זה שכעת מנבא את בוא הגאולה האמיתית והשלימה • לנו, נותר רק להקשיב ולבצע
הנבואות והנביא: סקירת נבואות מנהיג הדור לאורך השנים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מתקפת הפתע שהנחית ארגון הטרור חמאס בבוקר יום שמחת תורה העלתה מיד את השאלה הפשוטה: "האם לא היה אחד שידע, אחד שהתריע מראש?!" או כמו ששאלו רבים אחרים "האם לא היה ניתן לחזות מראש את האסון?!".

לא בטוח שלמדינאים ולאנשי הצבא יש תשובות מספקות לשאלות הללו, אך אם נפנה לעיון קצר בהיסטוריה היהודית נגלה דרך פשוטה וברורה לחיזיון העתיד ולקבלת מסרים מה' - הנביא.

הנבואה

ההיסטוריה של עמנו רצופה בנביאים, המפורסמים שביניהם הם כמובן משה רבינו, אליהו הנביא, יונה, שמואל, עמוס ויחזקאל, כשבנוסף להם ישנם עוד רבים אחרים שחלקם (הגדול) אפילו לא הוזכרו בתנ"ך.

הנבואה היא מסר מהקב"ה לבני האדם שנמסרת לנביא בצורות ובאופנים שונים, בדרך כלל כספוילר לעתיד להתרחש בעולם.

מחורבן הבית השני החלה ירידה בכמות הנביאים עד שזו נעשתה תופעה נדירה, ממש נחלתם של יחידי סגולה - אך מעולם לא פסקה לגמרי.

יש נביא בישראל

גם בתקופה המיוחדת בה אנו נמצאים, דור הגאולה, זכינו לנביא - הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

לאורך השנים הוא ניבא בדיוק מוחלט את המלחמות, המהפכות והאירועים ההיסטוריים הנוספים - מה שעל פי סימני ההלכה מקנה לו לו את התואר 'נביא', על כל המשתמע מכך.

בשורות הבאות נסקור בקצרה כמה מן הנבואות המפורסמות:

המקום הכי בטוח!

ימי ההמתנה למלחמת ששת הימים נראו לרבים מהיהודים כ'סוף העולם', הלחץ והחרדה ברחוב הישראלי טיפסו לגבהים לנוכח הקואליציה של מדינות ערב שקראו "למחוק את ישראל מהמפה!" (היל"ת) גם בראשי השלטון אחז הפחד, כפי שנחרט בתודעה נאומו המגומגם של ראש הממשלה לוי אשכול בנסיון נואש להרגעת הרוחות.

בכל הארץ נערמו שקי חול, מגרשי ספורט הוכשרו לשמש כבתי קברות וגיוס מילואים נרחב החל, תחזיות קודרות נמרחו בשערי העיתונים והחרדה לגורלה של ישראל הקטנה אחזה בכולם.

IMG-20240118-WA0098

נפילת סדאם חוסיין - נבואת הרבי שליט״א מלך המשיח

בכולם, חוץ מאחד: הרבי מלך המשיח שליט"א.

בתקופה שלפני המלחמה הוא הודיע בנבואה שיהיה ניצחון גדול לעם ישראל והמלחמה תסתיים מהר. ביום ל"ג בעומר, 8 ימים לפני פרוץ המלחמה, הודיע שהקב"ה שולח את ברכתו ליושבי ארץ הקודש והם יצאו מהמצב הקשה במהרה, כמו כן ענה לפונים אליו שאין מה לפחד לנסוע לארץ וחזר שוב ושוב על דבריו שיהיה ניצחון גדול ומוחץ.

באותם ימים, הכריז על 'מבצע תפילין', במסגרתו הוקמו דוכני התפילין ומיליונים הצטרפו לקיום המצווה. למצווה זו, כך אמר מתוך דברי חז"ל, ישנו כח מיוחד כדי לנצח את האויב, כנאמר "וראו כל עמי הארץ את שם ה' נקרא עליך (תפילין של ראש) ויראו ממך".

דבריו פורסמו בהבלטה בעיתונים המובילים בארץ: 'הארץ', 'דבר', 'על המשמר' ו'ידיעות אחרונות', ונתנו זריקת עידוד ותקווה ליושבי הארץ.

IMG-20240118-WA0109

עד הרגע האחרון היו שהתייחסו בספקנות לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, אך גם אלו עמדו משתאים לנוכח הניצחון הפלאי שהגיע בשישה ימים בלבד!

ישראל הצליחה להכפיל את שטחה פי שלשה! כשהיא כובשת את חצי האי סיני, רמת הגולן, יהודה ושומרון ומשחררת את העיר העתיקה בירושלים, הכותל המערבי והר הבית.

יהודים מכל קצוות הקשת עמדו משתאים לנוכח ההתגשמות המדויקת של הנבואה שבניגוד לכל התחזיות - התממשה אחד לאחד.

להשבית אויב!

האופוריה בה היה שבוי הציבור הישראלי בשנים שקדמו למלחמת יום כיפור הייתה מסוכנת, שיכורים מההצלחה המסחררת במלחמת ששת הימים ומהשטחים הגדולים שנכבשו לא היה אחד בצמרת המדינה שהיה עירני מספיק לקלוט את גודל האסון המתקרב.

אך באותה השעה צבאות מצרים וסוריה כבר היו ערוכים למלחמה, נחושים להחזיר את כבודם האבוד ולכבוש את השטחים בחזרה.

בצהרי יום הכיפורים תשל"ד (1973) פרצה המלחמה כשהיא תופסת את הצד הישראלי בהפתעה גמורה וללא הכנה מוקדמת..

בערב חג השבועות תשל"ג (1973) כארבעה חודשים קודם פרוץ המלחמה יצא הרבי מלך המשיח שליט"א בקריאה בהולה לכנס ילדים יהודיים בכל מקום ומקום לכנסים של תורה, תפילה וצדקה על מנת "להשבית את האויב".

IMG-20240118-WA0097טנקים על יד הקרמלין במהלך התפרקות ברית המועצות

על בקשה זו חזר שוב בחודש תמוז באותה השנה במכתב מיוחד שהוא משגר לכל ילדי העולם, כששוב חתם את המכתב בתפילה להשבתת האויב!

כך גם בחודש אלול (פחות מחודש לפרוץ המלחמה) שלח בקשה דחופה לערוך כינוס ילדים בכותל המערבי, כשאת המכתב סיים במילים שמימיות ממש:

"ועל ידי זה ישביתו אויב ומתנקם . . ויבוטלו כל הענינים הבלתי רצויים . . וכל הקטרוגים שיכולים להיות . . שיזרקו את השטן מבית דין של מעלה…!".

שלשה ימים לפני פרוץ המלחמה נשא הרבי שליט"א מלך המשיח פלפול תורני בו הסביר משך זמן ארוך את הקשר של מצרים וסוריה לארץ ישראל, כך גם למחרת חילק מטבעות לצדקה ולהצלחה לילדים שהובאו מהאזור כולו על פי בקשתו המיוחדת.

כינוסי הילדים ועצרות תפילה אכן נערכו בכותל המערבי ובריכוזים יהודיים נוספים, אבל את הסיבה העומדת מאחורי הבקשות הבהולות לא הצליח אף אחד להבין…

המלחמה שנפתחה בנחיתות ישראלית תפסה את צה"ל ללא הכנה וצבאות ערב החלו פורצים בזה אחר זה את הביצורים ומעברי הגבול, המערכה הייתה נראית אבודה והחשש לגורלה של ישראל צף ועלה בשנית.

גם אז נשמע ברמה קולו הצלול של הרבי שליט"א מלך המשיח שהודיע שיהיה לישראל ניצחון גדול וצבאות ערב ינחלו תבוסה, במצב הלחימה אז דבריו נראו רחוקים מהמציאות ורבים התקשו להאמין להם.

IMG-20240118-WA0108מבצע תפילין - המבצע שנפתח במלחמת ששת הימים

אך למרבה הפלא במהלך ימי הלחימה הצליחה ישראל להפוך את הגלגל, להביס את צבאות ערב ולדהור עמוק אל תוך שטחי האויב.

גם באשר לחשש שמצרים תתקיף את כוחתינו בגזים רעילים הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח ברורות שמצרים לא תעשה זאת ואין מה לחשוש, צמרת צה"ל השתוממה לנוכח דבריו המדויקים שעמדו בניגוד לדיווחי המודיעין אך כמובן צדקו במילואם.

לאחר המלחמה התייחס הוא לפעולות שנעשו על ידו בחודשי הקיץ למען ניצחון האויב ואמר שאכן הייתה זו נבואה שמימית שהניעה אותו לפעול במישור הרוחני על מנת למנוע את אשר עתיד להתרחש.

מסך של ברזל

בשנת תשמ"ה (1985) התמנה לשליטה של ברית המועצות מיכאיל גורבצ'וב. על פי הערכת המומחים בישראל ובארה"ב גורבצ'וב היה מנהיג בעל אופי חזק ונוקשה שעתיד היה להעצים את כוחה של ברית המועצות ולחזק את מעמדה.

אך כשבוע לאחר עלייתו לשלטון העביר הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות פרופ' ירמיהו ברנובר מסר מיוחד ליהודי ברית המועצות שסבלו תכופות מאימת השלטון הקומוניסטי "שמכאן ואילך המצב ישתפר, וגורבצ'וב הוא המנהיג שעתיד להוריד את מסך הברזל".

בשנים שלאחר מכן ניבא הרבי שליט"א מלך המשיח שוב ש"המוני יהודים יצאו בקרוב מרוסיה ויגיעו לארץ ישראל" ובהמשך לכך הורה לפרופ' ברנובר לפנות לראש-הממשלה יצחק שמיר ולבקש ממנו להתחיל בבניית שיכוני עולים ויצירת מקומות תעסוקה עבור רבבות היהודים שעתידים לעלות בקרוב מברית המועצות. על אף שבאותה התקופה נראה הדבר רחוק מהמציאות - הוקמו על פי הבקשה המפתיעה מספר שיכוני עולים שביניהם שיכון שמי"ר בירושלים. רק כשהחל גל העליה ההמוני, הבינו כולם, כי היה צריך להקשיב בקול הנביא, ולהכין עשרות אלפי דירות חדשות.

IMG-20240118-WA0113נס. יוצא שלם מתוך הריסות ביתו שנפגע מטיל סקאד

כזכור, באותה תקופה, לאחר כ-70 שנות דיכוי ושלטון, בשנת תש"נ (1990) התכנסה הוועדה המרכזית של המפלגה הקומוניסטית והודיעה על פירוקה של ברית המועצות. בשבועות שלאחר מכן פרשו מספר מדינות מברית המועצות והכריזו על עצמאותן.

פירוק ברית המועצות הותיר את העולם כולו בהלם ונחשול אדיר של עולים עשה את דרכו לארץ הקודש.

גם בניסיון ההפיכה שהתרחש עם פירוקה של ברית-המועצות, חזה הרבי שליט"א מלך המשיח את הסוף והודיע לשלוחים ברוסיה להמשיך בתוכניות כרגיל ולא לפחד מההפיכה, שאכן בסופו של דבר נכשלה.

לאחר מספר שנים פגש פרופ' ברנובר את גורבצ'וב וסיפר על דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח אליו מיד עם עלייתו לשלטון, גורבצ'וב נדהם והודה שבאותם הזמנים אפילו לו עצמו לא היו תוכניות לפירוק ברית-המועצות, ולהיפך -  התגבשה אצלו תוכנית להדק את אחיזת השלטון ולהחזיר את ברית המועצות "לימיה הגדולים".

אל תיראו!

בי"ט מנחם אב תש"נ (1990) פלש צבא עיראק לכווית ובתוך מספר שעות השלים את כיבושה של נסיכות הנפט הקטנה. הפלישה עוררה זעם רב במדינות המערב ובהובלת ארה"ב הוקמה קואליציה דחופה על מנת לסיים את המשבר, האו"ם הציב אולטימטום לנשיא עיראק לנסיגה מלאה מכווית שאי קיומו יגרור תגובה בינלאומית כבדה.

נשיא עיראק, סדאם חוסיין, איים בתגובה שבאם תפתח נגדו מלחמה הוא ישלח טילים גרעיניים לעבר ארץ ישראל שיוכלו להשמיד את מרבית שטחה!

בעקבות הודעה זו, השתרר בארץ ישראל פחד וחרדה ותורות ארוכים השתרכו במוקדי החלוקה של מסכות האב"כ למיגון מפני הנשק הכימי.

גם במלחמה זו נשמע קולו של הרבי שליט"א מלך המשיח שהרגיע את הלחץ והחרדה והודיע כי "אין מה לפחד, ארץ ישראל היא המקום הבטוח בעולם". הוא ציטט את דברי המדרש שבתקופה של סכסוך בין מדינות ערב אין לבני-ישראל מה לפחד וכי זהו סימן ברור לבואה הקרוב של הגאולה השלימה!

גם את החשש משימוש בראשי נפץ כימיים ביטל, והרגיע את הפונים אליו שאין לחשוש מפני המלחמה.

לאחר שפג תוקף האולטימטום פתחו קואליצית המדינות במבצע "סופה במדבר" (מלחמת המפרץ) שכלל הפצצות אוויריות ובהמשכו גם פלישה קרקעית לכווית לשם סילוקו של הצבא העיראקי.

סדאם חוסיין מימש את איומו ושיגר לעבר ישראל 39 טילי סקאד, הטילים אמנם פגעו פגיעות ישירות במרכזי הערים הגדולות וגרמו להרס רב לרכוש, אך באורח ניסי לא נפגע מהם אדם אחד! גם החששות מפני ראשי נפץ כימיים התבדו וכמו שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח מסכות האב"כ נותרו ללא שימוש.

גם את תאריך סיום הלחימה הוא חזה, ואישר שעד פורים המלחמה תסתיים, ואכן הלחימה הקרקעית שהחלה בי' באדר וצפויה הייתה להימשך זמן רב הסתיימה בפתאומיות ביום הפורים.

הנה זה משיח בא!

מיד לאחר הניצחון המופלא במלחמת ששת הימים, בעוד העם כולו היה באופוריה, התחיל הרבי שליט"א מלך המשיח להזהיר בתקיפות מפני הנסיונות למסור את חלקי ארץ ישראל לאויבינו. דבר זה, כך אמר, הוא מנוגד להלכה, מסכן בפועל את חייהם של היהודים בעולם כולו, מנוגד לנאמר בתורה שהארץ שייכת לנו ואף עומד בסתירה לחוות דעתם של כל מומחי הביטחון.

לצערנו ממשלות ישראל, לאורך השנים, סירבו להקשיב בקולו, והתעלמו מאזהרותיו כי אפילו עצם הדיבורים עם הערבים, מסוכן לעם ישראל. אירועי החודשים האחרונים, הוכיחו שוב, עד כמה צדק הוא בכל דבריו, וכעת כבר הגיע הזמן לתקן את העוולה, לשמוע בקול הנביא, שצפה מראש את המתחולל והזהיר מפני אירועי טרור אלו.

IMG-20230728-WA0002(1)נבואת הגאולה וודאי תתקיים במלואה

נבואות רבות נוספות נשמעו מפיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לאורך כל שנות נשיאותו. חלקן על מאורעות עולמיים שהתפרסמו בראש כל חוצות כמו אלו האחרונות וחלקן נאמרו לאישים פרטיים וטרם התפרסמו מעולם, אך המפורסמת מכולם היא הנבואה העיקרית - נבואת הגאולה!

הוא זה שהודיע בנבואה ברורה שהדור שלנו הוא האחרון בגלות ודורנו זה הוא שמתחיל את עידן הגאולה, על דברים אלו חוזר הוא בשיחותיו הקדושות אין ספור פעמים - "הנה זה משיח בא". מאורעות רבים שקרו בעולם מפורשים על ידו כסימנים מקדימים לבואה של הגאולה התואמים לסימנים המבוארים בתלמוד ובמדרשי חז"ל.

מאז נאמרה נבואה זו לראשונה, בשנת תנש"א (1991) היא לא חדלה מלהתפרסם ולעורר את כולנו להוספה בקיום התורה והמצוות ובעשיית טוב וחסד לקראת בוא הגאולה, נבואה שכמו כל קודמותיה גם היא ודאי תתקיים במלואה - בקרוב ממש!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

היום המכונן - י׳ שבט תשנ״ג מעמד קבלת המלכות העולמי

היום הגורם לגאולה השלימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...